Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käyttekö suihkussa aamulla vai illalla

Vierailija
01.11.2010 |

vai molempia?



Minä illalla, jos vain kerran päivässä. Puhtaisiin lakanoihin ei huvita mennä päivästä hikisenä ja pölyisenä, vanhoissa hajuvesissä, deodoranteissa, meikeissä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi mennä nukkumaan ilman suihkua, mutten myöskään voi kuvitellakaan lähteväni aamulla ulos talosta jossen ole käynyt suihkussa.



pienennän jalanjälkeäni sitten muilla keinoin. suihku on ainoa paheeni.

Vierailija
22/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään enimmäkseen aamulla, jos muistan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain joka toinen ilta, jolloin pesen hiukset. Aamulla ei ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi