Lue keskustelun säännöt.
G: Käyttekö suihkussa aamulla vai illalla
01.11.2010 |
vai molempia?
Minä illalla, jos vain kerran päivässä. Puhtaisiin lakanoihin ei huvita mennä päivästä hikisenä ja pölyisenä, vanhoissa hajuvesissä, deodoranteissa, meikeissä.
Kommentit (23)
Nykyään enimmäkseen aamulla, jos muistan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin vain joka toinen ilta, jolloin pesen hiukset. Aamulla ei ehdi.
en voi mennä nukkumaan ilman suihkua, mutten myöskään voi kuvitellakaan lähteväni aamulla ulos talosta jossen ole käynyt suihkussa.
pienennän jalanjälkeäni sitten muilla keinoin. suihku on ainoa paheeni.