Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käyttekö suihkussa aamulla vai illalla

Vierailija
01.11.2010 |

vai molempia?



Minä illalla, jos vain kerran päivässä. Puhtaisiin lakanoihin ei huvita mennä päivästä hikisenä ja pölyisenä, vanhoissa hajuvesissä, deodoranteissa, meikeissä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten koskaan aamulla koska palelen niin kamalasti silloin

Vierailija
2/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään sillä tavalla kaikkein parhaiten. Aamu alkaa hyvin kun on puhdas ja raikas olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka päivällä lenkin jälkeen.

Vierailija
4/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2 kertaa viikossa.

Vierailija
5/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudun laittamaan hiuksia päivittäin, joten kun ne pitää kastella kuitenkin niin käyn sitten kokonaan suihkussa. lisäksi hikoilen öisin aina sen verran, että olo on aamulla tunkkainen.

Vierailija
6/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska urheilen iltaisin, on kiva mennä puhtaana nukkumaan ja en jaksa aamulla herätä tarpeeksi aikaisin eli käytännössä jo ennen lasta mennäkseni suihkuun ilman megahässäkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen koko päivän kuin seinästä repäisty.

Vierailija
8/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään mennä puhtaana ja hiukset pestynä nukkumaan. Joskus lisäksi aamulla, jos olen hionnut yöllä, on kuukautiset tai on sekstailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllähän sitä hikoillaan enimmäkseen, joten perusteltua käydä aamulla ennenkuin laittaa puhtaat vaatteet päälleen.



Iltaisin sitten kasvojen pesu, alapesu ja kainalotkin. Ja puhtaat lakanat vaihdan joka toinen viikko, tyynyliinat useammin.



Näin meillä.

Vierailija
10/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran päivässä.

Ei huvita lähteä ihmisten ilmoille hikisenä ja uniselta tai seksiltä haisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilta.

Vierailija
12/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri koskaan aamulla.

Vierailija
14/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti menet seksin jälkeen suihkuun?

Toi on aika reipasta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa aamulla nukkua pidempään :)

Vierailija
16/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja urheilun jälkeen, iltaisin saatan käydä saunassa (ja suihkussa) n.kerran viikossa/kahdessa ja kylvyssä ehkä kerran viikossa illalla. Tosin jos menen jumppaan aamupäivällä, en mene aamulla suihkuun vaan vasta jumpan jälkeen.

Vierailija
17/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.

Aamulla joka tapauksessa suihkuun yöhikoilun jälkeen ja muutoin tietysti LISÄKSI liikunnan jälkeen - ihan sama mikä kellon aika! :D

Vierailija
18/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty aina käydään liikunnan jälkeen suihkussa, ei kai tässä gallupissa siitä ollut kyse.

Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.

Aamulla joka tapauksessa suihkuun yöhikoilun jälkeen ja muutoin tietysti LISÄKSI liikunnan jälkeen - ihan sama mikä kellon aika! :D

Vierailija
19/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasuihku koska en jaksa nousta tarpeeksi ajoissa suihkuun. mutta välillä on pakko ottaa aamusuihku jos illalla nukahtaa liian aikaisin.

Vierailija
20/23 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivinä käyn myös töiden jälkeen suihkussa samalla kun vaihdan vaatteet.



Hiukset pesen kerran vrk:ssa. Nuo suihkuttelut on pikakäyntejä, pesen siis jalat, alapään, kainalot, naaman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan