G: Käyttekö suihkussa aamulla vai illalla
vai molempia?
Minä illalla, jos vain kerran päivässä. Puhtaisiin lakanoihin ei huvita mennä päivästä hikisenä ja pölyisenä, vanhoissa hajuvesissä, deodoranteissa, meikeissä.
Kommentit (23)
herään sillä tavalla kaikkein parhaiten. Aamu alkaa hyvin kun on puhdas ja raikas olo.
joudun laittamaan hiuksia päivittäin, joten kun ne pitää kastella kuitenkin niin käyn sitten kokonaan suihkussa. lisäksi hikoilen öisin aina sen verran, että olo on aamulla tunkkainen.
koska urheilen iltaisin, on kiva mennä puhtaana nukkumaan ja en jaksa aamulla herätä tarpeeksi aikaisin eli käytännössä jo ennen lasta mennäkseni suihkuun ilman megahässäkkää.
Muuten olen koko päivän kuin seinästä repäisty.
Tykkään mennä puhtaana ja hiukset pestynä nukkumaan. Joskus lisäksi aamulla, jos olen hionnut yöllä, on kuukautiset tai on sekstailtu.
Yöllähän sitä hikoillaan enimmäkseen, joten perusteltua käydä aamulla ennenkuin laittaa puhtaat vaatteet päälleen.
Iltaisin sitten kasvojen pesu, alapesu ja kainalotkin. Ja puhtaat lakanat vaihdan joka toinen viikko, tyynyliinat useammin.
Näin meillä.
Vain kerran päivässä.
Ei huvita lähteä ihmisten ilmoille hikisenä ja uniselta tai seksiltä haisten.
Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.
Ihan oikeasti menet seksin jälkeen suihkuun?
Toi on aika reipasta. :D
niin saa aamulla nukkua pidempään :)
ja urheilun jälkeen, iltaisin saatan käydä saunassa (ja suihkussa) n.kerran viikossa/kahdessa ja kylvyssä ehkä kerran viikossa illalla. Tosin jos menen jumppaan aamupäivällä, en mene aamulla suihkuun vaan vasta jumpan jälkeen.
Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.
Aamulla joka tapauksessa suihkuun yöhikoilun jälkeen ja muutoin tietysti LISÄKSI liikunnan jälkeen - ihan sama mikä kellon aika! :D
Tietty aina käydään liikunnan jälkeen suihkussa, ei kai tässä gallupissa siitä ollut kyse.
Harrastan liikuntaa suht aktiivisesti iltaisin, joten ei tulisi kuuloonkaan olla käymättä iltaisin suihkussa. Aamusuihkuttelijat eivät käy harrasta mitään... nimittäin aamuisin salit ja lenkkipolut huutaa tyhjyyttään.
Aamulla joka tapauksessa suihkuun yöhikoilun jälkeen ja muutoin tietysti LISÄKSI liikunnan jälkeen - ihan sama mikä kellon aika! :D
iltasuihku koska en jaksa nousta tarpeeksi ajoissa suihkuun. mutta välillä on pakko ottaa aamusuihku jos illalla nukahtaa liian aikaisin.
Työpäivinä käyn myös töiden jälkeen suihkussa samalla kun vaihdan vaatteet.
Hiukset pesen kerran vrk:ssa. Nuo suihkuttelut on pikakäyntejä, pesen siis jalat, alapään, kainalot, naaman.
mutten koskaan aamulla koska palelen niin kamalasti silloin