Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haiseeko usalaisten perä-/alapää, ku ne ei voi pestä sitä?

Vierailija
01.11.2010 |

eli, siinä kyssäri. no oikeastaan se voin kysyä viel, että miten ne pesee sen, jos sattu olemaan tilaisuus... meneekö haaralleen jotenki tai käsillään seisovat.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmä vesi tulee pumpulla järvestä ja kuuma lämpiaa kiukaan kyljessä. Niitä sekoitetaan sopivassa suhteessa vadissa. Vierailevia palsta mammoja varten päärakennuksessa on kylpyhuoneessa kattosuihku, käsisuihku ja pytyn vieressä käsisuihku niin että tuntuu kotoisalta keskellä korpeakin.

Voi jessus sentään... kuka arvais, että suomalainen nainen viettää unettomia öitä keksien amerikkalaisille kanssasisarilleen hygieniaongelmia.

Ihmiset pärjää ihan hyvin ilman tiskikaappiakin!

Vierailija
62/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on monissa kulttureissa ollut juttua, että miten voi olla maa, missä peseytyminen on tehty niin vaikeaksi ja häveliääksi.

Tuttavani, kun muutti Amerikkaan, vei sinne täällä vieraillessaan ostamansa Oraksen suihkun ja bideesuihkun.

Amerikkalaiset olivat sitten hänen kodissaan jotkut ihmetellen kyselleet, että mikä on ja miksi...

Vierailija
64/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huuhtaisen pimppani bideellä aina kun vaihdan tamppoonin, siteen tai kuukautiskupin. Etenkin jos päivänä tai toisena on hieman runsaampaa vuotoa. Ja vaikka ei olisikaan.

Kuinka tämä hoidetaan silloin jos bideetä ei ole? Vai lääpitäänkö vain isoimmat pois vessapaperilla?

Itse matkustan työkseni, ja täytyy sanoa, että maailman hotelleissa bideetä kaipaan. Olen tottunut huuhtaisemaan muutaman kerran päivässä, ja menkkojen aikaan joka vaihdolla. Se onkin sitten hieno neljän ja viiden tähden hotelleissa asetella itsensä kylpyammeen päälle pimpsapesulle kun muuta vaihtoehtoa ei ole...

Tähän vielä loppukaneettina yksi juttu.. Mieheni on ulkomaalainen, ja hän jaksaa aina kiitellä puhdasta pimpsaani ja on oikeasti tyytyväinen siitä, että suomalaiset naiset osaavat huolehtia hygieniastaan. Muissa maissa kun tilanne on aivan toinen. ;)

Vierailija
65/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se sitten kumma, että muiden maiden kylpyhuoneet ovat kehityksessä niin paljon suomalaisia jäljessä."

Vierailija
66/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin huuhtaisen pimppani bideellä aina kun vaihdan tamppoonin, siteen tai kuukautiskupin. Etenkin jos päivänä tai toisena on hieman runsaampaa vuotoa. Ja vaikka ei olisikaan.

Kuinka tämä hoidetaan silloin jos bideetä ei ole? Vai lääpitäänkö vain isoimmat pois vessapaperilla?

Itse matkustan työkseni, ja täytyy sanoa, että maailman hotelleissa bideetä kaipaan. Olen tottunut huuhtaisemaan muutaman kerran päivässä, ja menkkojen aikaan joka vaihdolla. Se onkin sitten hieno neljän ja viiden tähden hotelleissa asetella itsensä kylpyammeen päälle pimpsapesulle kun muuta vaihtoehtoa ei ole...

Tähän vielä loppukaneettina yksi juttu.. Mieheni on ulkomaalainen, ja hän jaksaa aina kiitellä puhdasta pimpsaani ja on oikeasti tyytyväinen siitä, että suomalaiset naiset osaavat huolehtia hygieniastaan. Muissa maissa kun tilanne on aivan toinen. ;)

Sama täällä. Amerikkalaisen kanssa olen.

Mutta on noita bideitä, bideesuikuja tai washleteja Euroopassa, Etelä-Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa. Pohjois-Amerikassa ei häveliäisyydestä ole.

Vierailija
67/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se sitten kumma, että muiden maiden kylpyhuoneet ovat kehityksessä niin paljon suomalaisia jäljessä."

:D Amerikassa on tosi kököt systeemit.

Vierailija
68/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat oikeasti tosi estyneitä.

Vierailija
69/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Amerikassa on tosi kököt systeemit.

mika on shower stall?

Vierailija
70/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseminen oli meikäläiselle ekalla kertaa kyllä haaste. Meinasi hermot mennä suihkussa, kun ei suihku irronnut. Myöhemmin kehitin oman iltapesutekniikan pytyllä, pulloon sopivaa vettä ja siitä sitten.

Jatkokysymykset: Miten amerikkalaiset naiset toimivat mekkojen aikaan? Vaihtavatko lakanoita useasti (jos käyttävät), kun menevät aina "likaisena" nukkumaan?

Vierailija
71/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan, amerikkalaiset kayvat illalla suihkussa.

Vierailija
72/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten taatusti kaikki käy. Ottaavaan kengät jalata siellä vuoteessaa... :D :D On nähty!

Vierailija
73/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten taatusti kaikki käy. Ottaavaan kengät jalata siellä vuoteessaa... :D :D On nähty!

Vierailija
74/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, mut on sekin outoa, että omaa alapäätä ei voi pestä!

Vierailija
75/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Cleaner hair, nooks and crannies all sparkling clean, and it feels like a massage putting the water pressure that close to your skin- all without the jin jitsu, karate moves required in an American shower."

Vierailija
77/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi tosi nastynä kun en ollut ajellut kuin säärikarvat, en siis reisiä nivusiin saakka.

Vierailija
78/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, mut on sekin outoa, että omaa alapäätä ei voi pestä!

Farkut ja alushousut nilkoissa, paidanhelma hampaissa, vetta lattialla. Ja pitaa viela loytaa se peppupyyhe mihin isantavaki on jo pyyhkinyt. No thanks.

Naurattaa muuten etta tama asia on jaksanut mammoja askarruttaa jo viikon verran.

Haveliaiksikin viela kutsutaan, ei ihme jos joka kaffekutsuilla olette alkaneet kysella takapuolen pesusta, vahemmastakin hammastyy.

Jokohan olisi aika vahan raottaa salaperaisyyden verhoa?

Vierailija
79/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun tarvitse tyhjentää kuppia kuin aamuin illoin (ja miksi ihmeessä käytät siteitä ja tamponeja jos sinulla on kuppikin). Ihan hyvin onnistuu ilman suihkua jos vain on lavuaari. Siinä huuhtaisen kupin, vähän vettä käteen ja pyyhin alapäätä, ei jää verta eikä mitään sinne. Kotona tyhjennän kupin usein suihkun yhteydessä, ja minulle riittää hyvin se ylhäältä tuleva suihku, kyllä sitä vettä sinne pimperoonkin menee jos ei ole 200-kiloinen valas

Vierailija
80/90 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiaanien perintöä. Peseydytään kuten Lucky Lukessa, kalsarisilteen joessa. Jumala suuttuu jos esiintyy Aatamin asussa.

Heidän elämänsä perustuu hyvinkin pitkälti Jumalan pelkoon ja ovat muutenkin taantuneita kultuurillisesti. Retards kuten itse kutsuvat.

Jumala säätelee kaiken heidän elämässään. Myös ydinkokeet. Moni paskantaisi housuihinsa, mutta sekin on kielletty, joten ripittäytyminen on tehty pakolliseksi.

Ripittäytyessä Usalainen vapautuu Robert De Niro ilmeellä kaikista synneistään muunmuassa paskantamisen synnistä, joka on ensimmäisen asteen homoyhteys ja periytyy sukupolvelta toiselle kestovaipattomana.

Minua oikeasti säälittää usassa (pienellä arvostuksen vuoksi) asuvat juntit.

T: Vihaan taya maata: united states of rebublicana