Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haiseeko usalaisten perä-/alapää, ku ne ei voi pestä sitä?

Vierailija
01.11.2010 |

eli, siinä kyssäri. no oikeastaan se voin kysyä viel, että miten ne pesee sen, jos sattu olemaan tilaisuus... meneekö haaralleen jotenki tai käsillään seisovat.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano toisessa ketjussa, että vaikka usalaiset kävis suihkussa joka päivä, niin ei ne puhtaita ole. niillä tulee vesi ylhäältä kiinnikkeestä, eikä ne sa suihkua alapäähän suunnattua, koska se suihku on kiinteä seinässä tai katossa oleva.

Vierailija
22/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano toisessa ketjussa, että vaikka usalaiset kävis suihkussa joka päivä, niin ei ne puhtaita ole. niillä tulee vesi ylhäältä kiinnikkeestä, eikä ne sa suihkua alapäähän suunnattua, koska se suihku on kiinteä seinässä tai katossa oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROFL

tiedättekö kuinka usalaiset ajattelee suomalaisten olevan todella epähygieenisiä kun suihkussa ei käydä päivittäin ja samat vaatteet on päällä monta päivää putkeen!

joo ihan totta moni suihku on kiinni seinässä mutta useimmilla ihmisillä on kädet ja tuo aikaisemmin mainittu wash cloth ei kyllä mikään tabu ole.

mutta kiitos! päivä taas pelastettu thanks to the tube vision of av!!!!

Vierailija
24/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROFL

tiedättekö kuinka usalaiset ajattelee suomalaisten olevan todella epähygieenisiä kun suihkussa ei käydä päivittäin ja samat vaatteet on päällä monta päivää putkeen!

joo ihan totta moni suihku on kiinni seinässä mutta useimmilla ihmisillä on kädet ja tuo aikaisemmin mainittu wash cloth ei kyllä mikään tabu ole.

mutta kiitos! päivä taas pelastettu thanks to the tube vision of av!!!!

Vierailija
25/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin annan suihkun olla ihan rauhassa ylhäällä ja uskaltaisin väittää olevani puhdas pesun jälkeen :D

Vierailija
26/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin annan suihkun olla ihan rauhassa ylhäällä ja uskaltaisin väittää olevani puhdas pesun jälkeen :D

no av mammathan tunkee sen suihkun sinne minne ei aurinko paista ja vielä topsipuikoilla kaivelee "liat" pois. ja sitte ihmettelee kun hiivaa pukkaa :)

Vierailija
27/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin voin pakkotilanteessa pari päivää selvitytyä pelkästään katosta tulevan suihkun avulla pesemällä käsillä alapään mutta kyllä siinä jää sellainen olo ettei saa sisähäppäreitä ym kunnolla huuhdeltua.

Toinen mitä olen ajatellut että en voisi olla tuolla BB-talossa(sotketaan sekin nyt mukaan tähän) koska ne asukkaat käyvät lähes aina bikinit päällä suihkussa, hyi, tuntuu jotenkin inhottavalta ja epäpuhtaalta!

Vierailija
28/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö sinä itse käytä käsiäsi pestessä? Miksi sitä vettä pitäisi kohtisuoraan ruutailla...

Vierailija
29/90 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä on ainakin kotona sellainen suihku jonka voi ottaa käteen TAI laittaa seinään siten että vesi tulee ylhäältä päin. Voi siis ihan itse vaihdella ja halutessaan vaikka huljutella tussua joka kerta erilailla. Myöskin hiukset olen saanut oikein hyvin puhdistettua tällä suihkusysteemillä. Suosittelen sellaista teille muillekin!!

Vierailija
30/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta etkö sinä itse käytä käsiäsi pestessä? Miksi sitä vettä pitäisi kohtisuoraan ruutailla...

Painepesuriko seuraavaksi...

Vierailija
31/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä saat vaikka takapuoles puhtaaksi. Kaiveletko käsin sieltä...?

Vierailija
32/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä saa ohjattua tarpeellisiin paikkoihin vähemmälläkin antaumuksella.

Vierailija
33/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painepesuriko seuraavaksi...

Mutta jos vesi tulee ylhäältä se ei voi mitenkään puhdistaa kunnolla alapäätä, kun se vesi ei vaan mene sinne kunnolla. Ja siinä sitä vasta temppuilemaan joutuu että saa niin notkean asennon että se vesi pesisi kunnolla alapään jos se suihku on kiinni katossa.

Vierailija
34/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä saan kaiken pestyä ja putsattua vaikka vettä tulisi vain ylhäältäkin. Sitä vettä valuu kyllä sinne jalkoväliinkin jos sieltä haluaa hinkata. Emättimen sisältä kun ei kuitenkaan tarvitse pestä niin kaikkialle muualle sitä vettä tulee sieltä ylhäältäkin.

Kyllä mäkin voin pakkotilanteessa pari päivää selvitytyä pelkästään katosta tulevan suihkun avulla pesemällä käsillä alapään mutta kyllä siinä jää sellainen olo ettei saa sisähäppäreitä ym kunnolla huuhdeltua.

Toinen mitä olen ajatellut että en voisi olla tuolla BB-talossa(sotketaan sekin nyt mukaan tähän) koska ne asukkaat käyvät lähes aina bikinit päällä suihkussa, hyi, tuntuu jotenkin inhottavalta ja epäpuhtaalta!

Vierailija
36/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teillä ongelmat...

Gafl.

Mutta jos vesi tulee ylhäältä se ei voi mitenkään puhdistaa kunnolla alapäätä, kun se vesi ei vaan mene sinne kunnolla. Ja siinä sitä vasta temppuilemaan joutuu että saa niin notkean asennon että se vesi pesisi kunnolla alapään jos se suihku on kiinni katossa.

Vierailija
37/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomentytöille, jotka pitivät samoja vaatteita monta päivää peräkkäin. Jenkkihän käy AINA AINA AINA aamulla suihkussa, ja vaatteet "puhdistuvat" kun ne panee viikoksi tai pariksi takaisin kaappiin.

Vierailija
39/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota henkilöä, jonka mielestä ylhäältä valuva vesi ei puhdista, vaan pitää olla irrotettava suihkupää: meillä ei viime talvena ollut suihkua lainkaan, vaan suoritimme ns. vatipesun.

En mäkään muuten irrota sitä suihkukapulaa yleensä, vaan annan suihkun tulla ylhäältä päin. Ohjaan vettä sitten tarvittaviin paikkoihin. Otan suihkun käteen ainoastaan siinä tapauksessa, että käyn ns. pikasuihkussa, enkä halua kastella tukkaa. Ja kyllä, tulen ilman painepesuriakin puhtaaksi!

Ps. En käy joka päivä suihkussa, vaan n. joka toinen.

Vierailija
40/90 |
01.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuria amerikkalaisia SALAISUUKSIA ja niista ei ulkopuolisille kerrota. Tekniikka on teille liian vaikea.