Kuinka paljon n. 165 cm teinitytöllä saisi olla max. painoa?
Meidän tyttö on alkanut hieman pyöristymään, lähentelee kohta 60kg
Pitäisiköhän meidän elämäntapoja muuttaa? Paljon pitäisi saada pois tytön painosta? Mun mielestä on nimittäin liikaa painoa, sillä itse olen 172cm ja painoa on 52kg
Ikää tytöllä on 16-vuotta.
Kommentit (226)
No miten kävi? Paljonkos tämä ap:n tyttö painaa tänä päivänä?
itse painoin 55 kg teiniikäisenä ja se oli hyvä paino ja pituus 164 cm ja olen aika harteikas mutta pienet luut raajoissa, erittäin kapea ranne ja sormet ja jalat. sirot.
Oma tytär oli 14vuotiaana 164 ja 64kg. Painoindeksiä tujottava terkka aiheutti syömishäiriön, tyttö alkoi korvata aamupalaa kahvilla ja lämmintä ruokaa juotavalla jugurtilla.
Sekä minä, että tyttäreni ovat 165/50. Ja totta kai se on äärimmäisen nättiä. Mutta riippuuhan tuo paino rakenteestakin. Itselleni nyt - jos tulee yhtään painoa lisää - se tarkoittaa hyllyvää pömppämahaa. Luultavasti tyttärelläkin. Onneksi tykätään syödä terveellisesti ja harrastaa paljon liikuntaa.
On harmi nähdä, kuinka moni nuori nainen on lihava.
tietäjä kirjoitti:
165cm pitkän 16v lihaksikkaan ja urheilullisen tytön paino on n. 52-54kg.
n. 20v painoa on todennäköisesti 54-56kg.
60kg on auttamatta liikaa. Se paino tulee vasta keski-ikäisenä.Tämä siis, jos haluaa pysyä terveenä ja hyvinvoivana ja normaalipainoisena.
(Ei laihana, vaan normaalina.)
No ei tule keski-ikäisenä, jos ei anna tulla. Eikä se nyt vaadi sen kummempaa kuin nuorenakaan. Terveellinen ruokavalio ja liikuntaa.
T. 47 v, 165/50
Ap:n teinityttö on jo 26.