Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateelliset naiset tunnistaa siitä, että he...

Vierailija
03.11.2010 |

...kääntävät katseen nopeasti pois kun katsot heihin päin

...aloittavat lähelläsi jonkinmoisen reviiritanssin: otetaan askel taaksepäin suoraan eteesi tai heilutellaan käsillä laajassa kaaressa tietäen että se osuu tiellesi tai vaihtoehtoisesti kävellään päin ilmaisten sillä 'sinua ei ole olemassa', tämä alue on minun, yksin minun, kopistellaan kovasti koroilla

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kääntävät katseen nopeasti pois kun katsot heihin päin ...aloittavat lähelläsi jonkinmoisen reviiritanssin: otetaan askel taaksepäin suoraan eteesi tai heilutellaan käsillä laajassa kaaressa tietäen että se osuu tiellesi tai vaihtoehtoisesti kävellään päin ilmaisten sillä 'sinua ei ole olemassa', tämä alue on minun, yksin minun, kopistellaan kovasti koroilla

itsensä häpeäminen, mitätöinti (voi olla perua lapsuudesta, jolloin hän koki: hänestä ei ole mihinkään)...mutta loppu kuvanee niitä, joista puhuit.

Vierailija
2/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia? Tämä on päivittäistä minulle ja inhoan sitä. En mitenkään ärsytä käytökselläni vaan olen vain minä ja keskityn omiin tekemisiini. Yleensä pukeudunkin ali enkä tykkää laittaa itseäni tämän takia. Yritän olla mahdollisimman ystävällinen, etten herättäisi kateutta ja haluaisin tulla pidetyksi. En edes ymmärrä mikä minussa sitä kateutta herättää. Olen ihan tavallinen suomalaisen näköinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo 2:n kommentti katseen kääntämisestä. Uskon tosin tunnistavani katseen, joka käännetään pois kateuden takia tai muusta syystä.

Vierailija
4/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kääntävät katseen nopeasti pois kun katsot heihin päin ...aloittavat lähelläsi jonkinmoisen reviiritanssin: otetaan askel taaksepäin suoraan eteesi tai heilutellaan käsillä laajassa kaaressa tietäen että se osuu tiellesi tai vaihtoehtoisesti kävellään päin ilmaisten sillä 'sinua ei ole olemassa', tämä alue on minun, yksin minun, kopistellaan kovasti koroilla

Eli ovatko nuo naiset tuttuja?

Tuo loppu soidintanssi kuulostaa niin kummalliselta etten voi edes kuvitella mitä se on livenä.

Vierailija
5/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt osaa yhdistää tätä yhtään kateellisuuteen. Kuulostaa vaan siltä että joku inhoaa sinua sydämensä pohjasta.

Vierailija
6/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut joskus vastaavaa. usko sen johtuneet kateudesta, vaan siitä että minä en merkannut sille ihmiselle oikeasti yhtään mitään, ja hän halusi tällätavalla mitätöidä olemassa oloni. olin hävettävä ja ruma, ja tämä tyyppi itseään täynnä oleva diiva.

Vierailija
7/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa täällä, kun kuvittelin tuota reviiritanssia, mitä jos kokeilisit nauraa niille tanssikuvioiden esittäjille?

Ihan oikeasti, en tiedä missä tuollaista pääsee livenä näkemään, en ole koskaan tavannut yhtään.

Vierailija
8/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa täällä, kun kuvittelin tuota reviiritanssia, mitä jos kokeilisit nauraa niille tanssikuvioiden esittäjille?

Ihan oikeasti, en tiedä missä tuollaista pääsee livenä näkemään, en ole koskaan tavannut yhtään.

Vierailija
9/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännän katseeni pois jos en halua olla jonkun kanssa tekemisissä. Jonkun joka ei sitä ymmärrä vaan tunkee väkisin seuraan. Eikä se liity mitenkään kateuteen.

Vierailija
10/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisillä paikoilla, kaupoissa, tapahtumissa. Törmään tähän usein. Sporttisella tavalla kauniista naisista tuntuu kaikki pitävän, minä en ole sellainen vaan ilmeeltäni en ehkä yhtä avoin, koska olen usein ajatuksissani. Ehkä siinä syy. Pitää alkaa urheilla ja hymyillä enemmän.

Valitettavasti tämä näkyy myös kanssakäymisessä, minulle puhutaan usein tarpeettoman epäystävällisesti ja pyritään nollaamaan minut tuntematta minua ollenkaan. Tällaista se on ollut aina eikä ole voinut olla vaikuttamatta minuun kasvaessani aikuiseksi ja siitä eteenpäin.

Vierailija
11/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vanha viisaus.

Oletko varma, että näet kateutta siellä missä sitä ei oikeasti edes ole.. Monilla ihmisillä on taipumus projisoida omia tunteitaan muihin ihmisiin.

Minä olen mielestäni ihan nätti nainen, mutta en ole huomannut, että muut naiset olisivat kateellisia minulle.

Vierailija
12/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He näkevät paljon vaivaa selitellessään kuinka heidän täytyy piilotaa kaunista autoaan tai komeata miestään ja elikkiä vaatimatonta, että MUUT kateelliset ihmiset eivät tule heidän päälleen.

Tasapainoiset ja kateudesta vapaat ihmiset ovat aidon iloisia saavutuksistaan, esittelevät niitä onnellisina muille, mutta myös huomaavat toisten onnen muuttumatta alentuviksi. "Kauheen kivasti sä ton tapetin laitoit.. kyllä se voi onnistua kokemattomaltakin ja halvalla"

Vierailija
13/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä, että katseen haluaa kääntää pois ihmisisitä, joita ei halua silmilleen ja liian lähelle.

Vierailija
14/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurankin ja poistun huvittuneena vähin äänin paikalta reviiritanssien jälkeen. Jospa tanssijat näkisivät läpinäkyvän käytöksensä ulkoapäin. Tänään sain vain yliannostuksen tätä käytöstä enkä kyllä saa yhtään hauskuutta revittyä tästä.

Omaa itsetuntoaan ja itseään voi kehittää jos haluaa, ja tiedostaa käytöksensä. Niin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
15/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituiselta, neuroottiselta ihmiseltä ja se luultavasti näkyy sinusta ja ihmiset pelkäävät/oudoksuvat sinua. Minustakin tuntuu, ettei minulle haluta puhua tai katsoa silmiin, ja olen omituinen sekä neuroottinen.

Vierailija
16/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiaa jatkuvasti. Moni suhtautuu minuun normaalisti. En myöskään projisoi omia tunteitani muihin. En kadehdi muita ihmisiä vaan useimmiten ihailen muita, niitä minua kadehtiviakin. Hymyilen ventovieraille keskustellessa ja suhtaudun arvostavasti. En suhtaudu keneenkään alentuvasti.

Yritän parhaani tullakseni toimeen muiden kanssa hyvin. Se tuntuu onnistuvan ainoastaan itsevarmojen, tasapainoisten ja fiksujen ihmisten kanssa. Heitä on vähän. He eivät suhtaudu itseensä liiaalla vakavuudella vaan osaavat nauraa itselleen kuten minäkin.

Vierailija
17/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse mitätöidä. Sitä vain välttelee läheisyyttä ja käyttäytyy neutraalisti. Herätit tässä diivassa jostakin syystä voimakkaita tunteita jos hän tunsi tarvetta mitätöidä olemassaolosi.

olen

huomannut joskus vastaavaa. usko sen johtuneet kateudesta, vaan siitä että minä en merkannut sille ihmiselle oikeasti yhtään mitään, ja hän halusi tällätavalla mitätöidä olemassa oloni. olin hävettävä ja ruma, ja tämä tyyppi itseään täynnä oleva diiva.

Vierailija
18/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu puolihuolimattomasti katsomaan sinuun päin ja huomaa katseesi, niin pitäisikö jäädä tuijottamaan? Suurin osa ihmisistä ei ajattele päivän aikana vastaantulevista sadoista tuntemattomista yhtään mitään.

Vierailija
19/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diiva mitätöi kaikki itseään alempiarvoiset henkilöt, ei pelkästään minua.

jos joku "luuseri" oli häntä ennen jossain, hän kiilasi eteen törkeästi, saattoi astella paikalle ihan niin kuin siinä ei ihmistä olisikaan. jos sanoi vastaan, niin vastaus oli että "pyh", tai että "minä teen tämän nyt, etkö tajua?!"

Omalle hienostuneelle porukalleen selitti kovaan ääneen kuinka häntä ei mitkään säälittävät piipittäjät voisi vähempää kiinnostaa.

Mikälie sitten oli hänen ongelmansa..

Vierailija
20/42 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset