Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on järkyin moka tai teko, jonka miehesi on tehnyt lastenhoidossa?

Vierailija
11.09.2010 |

Meillä se, kun mies jätti 3- ja 1,5-vuotiaat lapset LÄHES TUNNIKSI odottamaan autoon parkkihallissa. "He halusivat jäädä", kuului perustelu.

Vielä nyt 6 vuoden jälkeen menee kylmät väreet, kun tuota ajattelen. Ei tarvitse varmaan sanoa, etten hyväksynyt tempausta alkuunkaan. Onneksi mieskin tajusi myöhemmin virheensä eikä ole mitään vastaavaa enää tehnyt.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut pikkujouluissa ja tuli yöllä kotiin. Heräsin onneksi. Oli lämmittämässä vauvalle velliä (keskellä yötä, vauva nukkui). Ei siinä sisänsä mitään, mutta oli säätänyt mikron täydelle teholle ja ajaksi 10 minuuttia!

Ei varmaan olisi ehtinyt syöttää vauvaa, pullo olisi luultavasti räjähtänyt mikrossa ennen sitä...

Vierailija
2/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi juoksi shokissa nostamaan pudonnutta vauvaa lattialta.

Vauvalle ei onneksi käynyt mitään, mutta mä olin raivona pitkään miehen tyhmyydestä ja mies valkoisen pahoinvoivana monta viikkoa tapahtuman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan edelleen:

Hän vänkäsi mulle kiven kovaan, että hän näkee päällepäin, että lapsella EI ole korvatulehdusta. Lääkäriä ei kuulemma tarvita. Ei siinä mitään, mutta lapsella OLI korvatulehdus.

Muutenkin ne tilanteet on jäänyt mieleen, missä mieheni on kyseenalaistanut äidin vaistoni. Tuntuu että siitä vängätään aina uudestaan ja uudestaan. Äidit vaan vaistoaa jotain asioita paremmin lapsesta, isän pitää sitä kunnioittaa. (muuten tulee riita, ainakin meillä...)

Vierailija
4/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa alaspäin ja matkarattaat+koppa olivat meidän edessä...mies nosti kummatkin kädet aisasta etsiäkseen taskuista jotain...minä vieressä nappasin äkkiä vaunuista kiinni.Selitys:olihan ne jarrut päällä.Olin niin järkyttynyt, että käskin miehen olla hiljaa koko loppu illan.

Vierailija
5/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla koko perheellä päässä vikaa...

Vierailija
6/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lensi kaaressa suojatielle ja sai suuhun ison haavan, lähestyvän auton kuski onneksi näki lapsen ja ehti pysäyttää.

Vierailija
7/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli millimetreistä kiinni ettei vauvalta katkennut selkäranka. Nyt esine osui ratkaisevalla tavalla pöydänkulmaan, muutti putoamissuuntaansa ja vain satutti lasta, ei tappanut.

Ei tietenkään tehnyt sitä tahallaan, mutta silti.

Vierailija
8/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riehui lapsen kanssa niin innolla ja juoksi edestakaisin lapsi kainalossa, mikä sitten tietysti päättyi itkuun kun pienen pää kopsahti ovenkarmiin ohimennessä. EI onneksi tullut mitään mustelmaa pahempaa, mutta sen jälkeen ei ovien läpi ole juostu.

Vähemään vakavia, mutta ärsyttäviä juttuja ovat olleet ne monet monituiset vaatteet mitä on pilannut pesemällä väärin tai jättämällä (marjasose) tahraisina pyykkikorin pohjalle kuivumaan.

Vierailija
9/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla koko perheellä päässä vikaa...

en saa sitä sanaa yt päähän.Joo no ei tosiaan PORTAISSA :))

Vierailija
10/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran unohti antaa 10 v lapselle välipalaa ja toisella kertaa unohti viedä toiset housut pienelle päiväkotiin ulkoiluun.

Mies ei siis pärjää edes minulle. Mä onnistuin unissani potkimaan päähän pientä lastamme (luulin, että mies on tullut mun puolelle sängyssä ja potkaisin miehen (tai siis exän) jalkaa pois mun puolelta ja sitten se jalka tuli taas ja potkaisin vielä uudestaan, sittemmin selvis, että esikoinen oli ollut kiipeämässä meidän sänkyyn sängyn päädystä - siinä vaiheessa selvis, kun se jalka sanoi iu) ja kerran kävelin kotiin muistaakseni, että ai juu, pitäisi varmaan se lapsikin hakea sieltä päiväkodista...

Vierailija
11/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta EI! sanalla

Vaikka olen siitä sanonut sen miljoona kertaa että ei käyttäsi ihan mitättömissä asioissa EI:tä ja vielä semmoisella äänellä. No mitäänhän mies ei usko koska on aina ja kaikessa oikeassa.

Nyt sitten tuo vajaa 3v ei tottelekkaan mitään. EI! sanalla ei ole mitään merkitystä kun esim lähtee jalkakäytävällä juoksemaan karkuun ja vilkas tie vieressä...

Tosi kiva. Ja itsekkin joutuu lasta jatkuvasti komentamaan tosi kovasti koska ei pieni sanominen mene perille.

Tekee arjesta erittäin raskasta.

Muutenkin tekee just niin kun haluaa. Ei kuuntele mua ollenkaan. Kuvittelee tietävänsä paremmin.

AP

Vierailija
12/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauaksi aikaa mutta kuitenkin.

- Laittoi jo kierimään oppineen vauvan viereensä sänkyyn ja nukahti - vauva putosi lattialle.

- Antoi vauvan olla pissavaipassa monta tuntia eikä "tajunnut" ruokkia kun olin itse töissä.

- Viimeisin kun meni veden ääreen 4 vuotiaan kanssa paikkaan missä reunalta pudotus suoraan veteen ja syvyyttä yli 3m, ilman pelastusliivejä.

- Veti 3v lasta pulkassa kovaa hyppyristä ja pulkka ja lapsi laskeutui jäiselle tielle. Lapsi satutti selkänsä, oli useamman kuukauden kipeä.

Listaa voisi vielä jatkaa.

Ja sitten ihmettelee kun en halua lähtee mihinkään ilman lapsia ja jätä hänelle hoitoon. Omaa aikaa kaipaisin joskus, mutta kun en uskalla jättää lapsia miehelle.

Meillä kanssa, mies ei kuuntele, ei yhtään ei kertakaikkiaan yhtään. Kuin seinille puhuisi. Ottaa nokkiinsa kun pyydän _pitään huolta_ lapsista jos käyn jossain yksin.

Vierailija
13/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten tuo vajaa 3v ei tottelekkaan mitään. EI! sanalla ei ole mitään merkitystä kun esim lähtee jalkakäytävällä juoksemaan karkuun ja vilkas tie vieressä...

Tosi kiva. Ja itsekkin joutuu lasta jatkuvasti komentamaan tosi kovasti koska ei pieni sanominen mene perille.

Tekee arjesta erittäin raskasta.

Muutenkin tekee just niin kun haluaa. Ei kuuntele mua ollenkaan. Kuvittelee tietävänsä paremmin.

AP

annan teille avioneuvon; älä syytä miestäsi ihan kaikesta.

Vierailija
14/15 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josssa olisi voinut käydä tosi huonosti. Varmasti otti opikseen eikä samaa virhettä enää tee/tehnyt.

Vierailija
15/15 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa lapsia oikein hyvin, ei valittamista. Joskus pientä hienosäätöä, mutta kestän sen, kun mulla on ihana lapsia hoitava mies.

Kerran jätti kaksosvauvat vaunuissaan kaupan eteen kadulle, ja tuli sanomaan mulle jotain kauppaan. Nauroi vielä, että olen hysteerinen, kun olin kauhuissani asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi