Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä sellainen tapaamissopimus kuulloostaisi,kun:

Vierailija
19.10.2010 |

lapset 1 tai 2 viikonloppua kuukaudessa isällään,joka toinen joulu,joka toine pääsiäinen,samoin syys ja talvilomat.Esim. ensi vuonna olisivat talvi ja syyslomalla ,seuraavana vuonna pääsiäisen ja joulun/uudenvuoden.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minusta sitten 2 vkl/kk ja ehkä osa pidennettyjä viikonloppuja.

Vierailija
2/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saisi exukonkin suostumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. että ovat isällään kesäloman aikana esim. 2 viikkoa

Vierailija
4/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee tapaamiset niin, että mies ottaa lapsen luokseen niin usein kuin vain työltään ehtii, eli lähes joka vkonloppu. Puolin ja toisin pystytään joustamaan jos on jotain menoa, esim. kaverin synttärit tms. Joulut ollaan niin, että joka toinen vuosi aattoilta on minulla. Uudetvuodet, pääsiäiset, juhannukset ym juhlapyhät sovitaan tilanteen mukaan kuitenkni suht tasapuolisesti. Ei ne missään paperilla lue.

Aika vähän toi 1 krt/kk. Lapset alkaa etääntyä isästään tolla määrällä. Mieti, jos sun luona olis vaan sen 1-2 krt/kk. Eri asia on jos isä ei halua lapsia luokseen, mutta exä pakottaa (tällaisiakin olen tavannut, valitettavasti)

Muutama vuosi sitten lapsi oli isällään niin, että joka toinen tapaaminen oli viikonloppu, joka toinen oli kokonaisen viikon, eli yht. n. 10 yötä kuukaudessa. Se oli hyvä ratkaisu, mies pääsi vähän osallistumaan arkeen, lapsi pk:ssa silloin. Tämä ei ole enää mahdollista isän muutettua toiselle paikkakunnalle ja työ- + koulumatka on hankala.

Ei me aina olla oltu puheväleissä, mutta lapsen tapaamiset ollaan aina pystytty sopimaan lastenvalvojan luona.

Vierailija
5/5 |
19.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 1 vko/kk isällään plus yksi viikonloppu lisäksi.

Joulusta en anna periksi, lapset on jouluaattona minulla aina, paitsi jos joskus haluavat välttämättä isälleen mennä niin sitten katsotaan erikseen. Lapsilla 2 isompaa sisaruspuolta myös minun luonani. Mies jätti perheensä ja lähti ihastuksen takia hajottaen perheen, joten olkoon sitten yksin, koko perhettä ei silputa jouluksi sen takia. Tosin varmaan ex tulee joululahjojen jaon ajaksi pariksi tunniksi tänne, lasten takia vaikka minua se ahdistaakin:(

Muista lomista ei vielä ole ollut puhetta, katsotaan tilanteen mukaan. Exä ei paljon perusta perinteistä, jouluista, pääsiäisistä sun muista. Ryyppyjuhlat kuten vappu, uusi vuosi, juhannus varmaan koittaa puhua itselleen.

Meillä menee tapaamiset niin, että mies ottaa lapsen luokseen niin usein kuin vain työltään ehtii, eli lähes joka vkonloppu. Puolin ja toisin pystytään joustamaan jos on jotain menoa, esim. kaverin synttärit tms. Joulut ollaan niin, että joka toinen vuosi aattoilta on minulla. Uudetvuodet, pääsiäiset, juhannukset ym juhlapyhät sovitaan tilanteen mukaan kuitenkni suht tasapuolisesti. Ei ne missään paperilla lue.

Aika vähän toi 1 krt/kk. Lapset alkaa etääntyä isästään tolla määrällä. Mieti, jos sun luona olis vaan sen 1-2 krt/kk. Eri asia on jos isä ei halua lapsia luokseen, mutta exä pakottaa (tällaisiakin olen tavannut, valitettavasti)

Muutama vuosi sitten lapsi oli isällään niin, että joka toinen tapaaminen oli viikonloppu, joka toinen oli kokonaisen viikon, eli yht. n. 10 yötä kuukaudessa. Se oli hyvä ratkaisu, mies pääsi vähän osallistumaan arkeen, lapsi pk:ssa silloin. Tämä ei ole enää mahdollista isän muutettua toiselle paikkakunnalle ja työ- + koulumatka on hankala.

Ei me aina olla oltu puheväleissä, mutta lapsen tapaamiset ollaan aina pystytty sopimaan lastenvalvojan luona.