Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..
Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..
Kommentit (183)
huuto net huijari mi73/prinsessat73/lukkofani/moonlight2 ei saa tänne kirjoitella kun ketju poistetaan heti, mut tällaista sairautta saa tänne kirjoitella??
Kyllä se kirjoittajan lisäksi viiraa ylläpidon päässä.
kukaan saanut ylläpidolta viestiä?
Minuakin asia mietityttäny paljon. Selailin läpi ton vihertävä vuoto jutun ja siinäkin vastailijana ap, joten alko hiukan epäilyttämään. Jos kuitenkin näin on tapahtunut, niin ap:lle ja miehelle voimia paljon sekä lämmin osanotto suureen suruunne.
etkö snaijaa!!
Downini syntyi terveenä! -provosi. Toivottavasti joudut pian taas osastolle että päästään sinusta.
mutta olen tuo,joka tämän keskustelun nosti. Haluaisin tietää onko ylläpidolta kuulunu mitää
Sä oot sairas ihmiin ja kuulut pakkohoitoo, jos mun kohalle satut ni haulist saat.
Oletko kade niille jotka saa lapsia? oletko ite maho?
Jos joskus raskaudut, ni toivottavast sulle käu just noin ku kirjoitit. Sittempähän saat ansios mukaan :D
kaikille,että vittuunnuitte tästä ketjusta. Saipahan täydelliset av-mammat kerrankin turpaansa! HAHAHAHAHAHAHA!! :D:D
tämä ketju on hyvä, saitte kunnolla nenillenne senkin ämmät
voit? Onko kaikki mennyt hyvin? Lapsi on varmaan jo syntynyt, onnea siitä! :) Kyllä minäkin jouduin säikähtämään pari kertaa esikoista odottaessani, kun liikkeitä ei tuntunutkaan...Kaikki on onneksi hyvin :) Onnea ja hyvää joulua!
mutta soita ja pääset käymään!!
pahantahtoisten av-viestien kaatopaikalta????
Hyvää joulua vain nostajalle >:(
on trolli? Enkö saa udella apltä, että mitä loppujen lopuksi tapahtui? Kai sitä saa hyvänä ihmisenä kysyä..Itse olen ollut samassa tilanteessa ja onnekseni mitään ei tapahtunut :)
on trolli? Enkö saa udella apltä, että mitä loppujen lopuksi tapahtui? Kai sitä saa hyvänä ihmisenä kysyä..Itse olen ollut samassa tilanteessa ja onnekseni mitään ei tapahtunut :)
Jos vaikka lukisit viestit, ap:n vauva kuoli kohtuun.
Noh
Jos vaikka lukisit viestit, ap:n vauva kuoli kohtuun.
tää on lähinnä pääsiäistarina eikä joulusatu
ole lukenut viestejä mutta mulla oli lapsi liikkumatta monta päivää ja on kuulemma normaalia. Yhtään liikettä en tuntenut. Terve vauva syntyi. Soitin siis synnärille mut on normaalia. Kysyin vaan että miksi sitten pitää suorittaa liikelaskentaa, no se onkin tarkoitettu vain kun on jo synnytyssairaalassa. Kotioloissa on normaalia että menee useampi päivä liikkumatta. Kyllä mua pelotti mut hyvin kävi.
miksi tämä on sitten trolli? Kumma kun maailman mahtavat av-mammat eivät mitään traagista niele. Mistä te voitte tietää, että ap huijaa? Menkää vähän itseenne, on tämä aika kamala tarina! Ja sitten vielä, että te alatte haukkumaan ja mollaamaan. Huhhuh
miksi tämä on sitten trolli? Kumma kun maailman mahtavat av-mammat eivät mitään traagista niele. Mistä te voitte tietää, että ap huijaa? Menkää vähän itseenne, on tämä aika kamala tarina! Ja sitten vielä, että te alatte haukkumaan ja mollaamaan. Huhhuh
ap:han tunnusti että provo on koko juttu. Lukisitte koko ketjun niin pysyisitte kärryillä...
on kaikenlaisia juttuja ja jos epäilee provoksi, toiset hyökkää kimppuun ja sanoo miten kehtaat edes väittää provoksi, ajattele ap:n tunteita! Katsokaa vaikka ekoja sivuja, tuollaisia täynnä.
Ja jos myötätunteilee ja uskoo ap:tä, joutuu ihan samoin pettymään kun paljastuu että onkin vaan mauton provo.