Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..

Vierailija
05.10.2010 |

Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksatte surun keskellä turvautua toisiinne ja ystäviin/ sukuun.

Ja toivon myös, että ihmiset jättävät täällä kaikenlaiset pahat puheet pois. Jokaisella kai on oikeus surussaan tehdä juuri niinkuin parhaaksi katsoo.

Vierailija
82/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanotto. itku tuli.

mies on tukenasi, tukekaa toisianne. Jonain päivänä teillekin suodaan onnea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä. Juuri vähän ennen ap:n ekaa viestiä oli ketju, jossa yksi nainen käskettiin myös sairaalaan, kun ei itse älynnyt mennä. Se oli eka kerta av-urallani, kun oikeasti tunsin tästä palstasta olevan jotain hyötyä. Nyt valitettavasti mulle tulee mieleen, että ap luki sen ketjun ja keksi tällaisen karmaisevan provon, koska en mitenkään saata uskoa, että palstalaiset muutaman tunnin sisään saisivat kaksi naista sairaalaan, ja että kohtukuoleman juuri kokenut viitsisi tulla tänne kirjoittamaan.

Vierailija
84/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin sortin armahduksen,nimittäin kätilön tekemä tutkimus osoittautuikin erehdykseksi! Vauvamme on kunnossa!!Tänään aamulla synnyttämään lähtiessä minulla oli sellainen olo,että kaikki ei ole hyvin.Pyysin naikkarilla uutta ultraa ja pitkään jankuttamalla se minulle tehtiin. Vauva alkoi liikkua sitä odotellessa...sydänäänet olivat hyvät..Se fiilis,kun tunteekin pienokaisen liikkeet taas,se oli ihan sanoin kuvaamatonta..!! Että häpeillen pyydän anteeksi muilta äideiltä,jotka olivat odottamassa ultraanpääsyä..Sekosin totaalisesti ja itkin kuin hyeena..mutta syystäkin! :) Eli kaikki on hyvin,en voi itsekään uskoa! Tässä odotellaan,että pieni alkaa itse syntymään :) Kiitos kamalasti kaikille tuestanne!Ehkä teissä av-läisissä on jotain hyvääkin.. :)

ap

Ps. Poikaa odotamme muuten ja ajattelin antaa hänen nimekseen Toivo,kaiken tämän jälkeen :)

Vierailija
85/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap lapsenne menetyksestä! Toivottavasti saatte hyvää kohtelua ja saatte kerättyä paljon arvokkaita muistoja lapsestanne.

Jokaiselle kohtukuoleman kokeneelle: tervetuloa Yahoon vertaispalstalle nimeltä Tuntematon enkeli. Kerron myös, että 15.10. (kansainvälinen keskenmenojen ja kohtukuolemien muistopäivä) avataan uudet nettisivut www.kohtukuolema.fi. Sivuilla on paljon neuvoja, tietoa ja perheiden kokemuksia.

Moni on kommentoinutkin, mutta kyllä, jotkut kantavat kuollutta monta päivää kohdussaan ennen kuin synnytys saadaan käyntiin ja kyllä, sokissa ihminen toimii aivan toisin kuin "tavallinen" ihminen ajattelisi.

Lapsen menetyksestä ei koskaan pääse yli, suru on musertava, mutta asian kanssa oppii elämään.

Voimia matkaan,

terveisin rakkaan tyttärensä kohtuun rv 37+ menettänyt

Vierailija
86/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla? Miten voi olla että sydänäänet ei ensin kuulu ja lapsi todetaan kuolleeksi? Ja seuraavana päivänä kuuluukin tai lapsi liikkuu ultrassa? Onko tuo edes mahdollista????

No jos on niin hienoa ap!!!

Vierailija
87/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei oikeesti ap,inhottavaa.vai vauva oliki hengissä

Vierailija
88/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin sortin armahduksen,nimittäin kätilön tekemä tutkimus osoittautuikin erehdykseksi! Vauvamme on kunnossa!!Tänään aamulla synnyttämään lähtiessä minulla oli sellainen olo,että kaikki ei ole hyvin.Pyysin naikkarilla uutta ultraa ja pitkään jankuttamalla se minulle tehtiin. Vauva alkoi liikkua sitä odotellessa...sydänäänet olivat hyvät..Se fiilis,kun tunteekin pienokaisen liikkeet taas,se oli ihan sanoin kuvaamatonta..!! Että häpeillen pyydän anteeksi muilta äideiltä,jotka olivat odottamassa ultraanpääsyä..Sekosin totaalisesti ja itkin kuin hyeena..mutta syystäkin! :) Eli kaikki on hyvin,en voi itsekään uskoa! Tässä odotellaan,että pieni alkaa itse syntymään :) Kiitos kamalasti kaikille tuestanne!Ehkä teissä av-läisissä on jotain hyvääkin.. :)

ap

Ps. Poikaa odotamme muuten ja ajattelin antaa hänen nimekseen Toivo,kaiken tämän jälkeen :)

Vierailija
89/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin sortin armahduksen,nimittäin kätilön tekemä tutkimus osoittautuikin erehdykseksi! Vauvamme on kunnossa!!Tänään aamulla synnyttämään lähtiessä minulla oli sellainen olo,että kaikki ei ole hyvin.Pyysin naikkarilla uutta ultraa ja pitkään jankuttamalla se minulle tehtiin. Vauva alkoi liikkua sitä odotellessa...sydänäänet olivat hyvät..Se fiilis,kun tunteekin pienokaisen liikkeet taas,se oli ihan sanoin kuvaamatonta..!! Että häpeillen pyydän anteeksi muilta äideiltä,jotka olivat odottamassa ultraanpääsyä..Sekosin totaalisesti ja itkin kuin hyeena..mutta syystäkin! :) Eli kaikki on hyvin,en voi itsekään uskoa! Tässä odotellaan,että pieni alkaa itse syntymään :) Kiitos kamalasti kaikille tuestanne!Ehkä teissä av-läisissä on jotain hyvääkin.. :) ap Ps. Poikaa odotamme muuten ja ajattelin antaa hänen nimekseen Toivo,kaiken tämän jälkeen :)

Vierailija
90/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehti tai Iltasanomat varmaan vois myös haastatella sua jos on oikea juttu!

Otsikko:

"KUOLLEEKSI TODETTU VAUVA HERÄSI HENKIIN"

Vierailija
91/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, jos tällainen erehdys voisi tapahtua. Suorastaan mielettömän mahtavaa olisi jos vauva olisikin kunnossa, todellinen taivaanlahja.

Jos näin ei kuitenkaan ole, niin syvä osanotto Ap:lle. :(

Vierailija
92/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisesta aiheesta provoaminen on/olisi erittäin loukkaavaa, sairasta.

Vierailija
93/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että 79 oli oikea ap,täällä yhessä vaiheessa liikkui joku idiootti,joka kirjoitteli minunkin aloituksiini mukamas minuna kaikkea rumaa :/

Vierailija
94/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä ihan usko. jos sun vauva olisi mennyt eilen koomaan tai johonkin kuolemankaltaiseen tilaan, kammottavaa, eikä edes sydänääniä kuulu tai näy (mitkä kuunnellaan varmasti käyrällä jos äiti tulee itkemään sairaalaan että vauva ei liiku enää!!!!) ja herääkin seuraavana aamuna henkiin ultrattaessa, tuskin ne patistaisi sinua kotiin odottelemaan luonnollista syntymää. kyllä synnytys käynnistettäisiin tai leikattaisiin. ei annettaisi odottaa, tuo voisi tapahtua uudelleen.

eli provo taisi olla...pöh.

Vierailija
95/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että 79 oli oikea ap,täällä yhessä vaiheessa liikkui joku idiootti,joka kirjoitteli minunkin aloituksiini mukamas minuna kaikkea rumaa :/

Hei ap, sinäkö se siinä taas? Moikka! Ainakin kirjoitustyylisi on ihan sama kuin ap:n ja numero 79! Mites voit? :D

Vierailija
96/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei yhtään tiedä, mikä on totta ja mikä ei =(

Eikä vissiin mistään voi saada edes tietää, onko kirjoittaja tosiaan ap?

Vierailija
97/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä voi kysellä jos on oikeasti huolissaan ja surullinen tapauksesta! Ne näkee ip:n.

Vierailija
98/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
99/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sulle kysymys.

Vierailija
100/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä enää mihin uskoa. Onko tämä tarina nyt totta,oliko tuo aikaisempi alkuperäinen ap ja myönsikö hän todellakin tämän olevan provo? Kuitenkin ihan ensimmäiset viestit tässä ketjussa oli ihan eri luokkaa kuin tuon 'uuden' ap:n viestit. Mitä jos ap onkin oikeasti sairaalassa tällä hetkellä ja että kaikki tämä on totta?Joku idiootti vaan esittää ap:ta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä