Narauttaisitko kampaajan joka ei maksa veroja
Kommentit (15)
Mitä veroja ei maksa? En puutu muiden ihmisten elämään.
Mistä tiedät? Maksoitko sinä ilman kuittia hänelle?
Vähän riippuu miten ärsyttävä tapaus on. Tiedän yhden jo vanhemman kamppajan, joka teki paljonkin töitä pimeänä ja kehua retosti asialla. Oli kuulema joutunut joskus maksamaan lisäveroja, mutta verojen mrä ei ollut kuulema ollut lähellekään sitä luokkaa, mitä oikeasti olisi ollut, koska hän oli ilmoittanut hieman väärin asiat. Sellaisen tyypistä ilmoittaisin heti.
En jaksais, ellei olis jotain henkilökohtaisempaa syytä. Noin muuten vain en tunge nenääni muiden asioihin, enkä myöskään kuvittele tietäväni heidän asioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Jos kerran kelpaa kaikki verorahoilla ylläpidettävä (tiet, koulut, sairaalat, poliisi, julkinen liikenne ym), niin kyllä siitä pitää silloin myös oma osuus maksaa.
Mistä tiedät että palvelut kelpaavat? Entä jos eivät?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Jos kerran kelpaa kaikki verorahoilla ylläpidettävä (tiet, koulut, sairaalat, poliisi, julkinen liikenne ym), niin kyllä siitä pitää silloin myös oma osuus maksaa.
Voi hyvä isä! Veroilla ei rahoiteta mitään! Verot poistetaan taloudesta!
En, koska en ole vasikka. Mutta kiristäisin kyllä rahaa että pääsisin jonnekin kauas rannalle makoilemaan drinkki kädessä.
Minä kun opiskelin niin kyllä minua huijattiin tekemään ilmaista työtä.
Meillä on Parturin kanssa sopimus että jos saan laittaa rahat tissivakoon niin kuitista ei puhuta. =)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Parturin kanssa sopimus että jos saan laittaa rahat tissivakoon niin kuitista ei puhuta. =)
🤣
En. Tässäkin maassa isot pamput ja hyvä veli ja siskoverkostot puhaltavat valtion rahoja sumeilematta. Jonkun kampaajan tai pizzerian satunnaiset verottomat tulot ovat vähemmän kuin kärpäsen pieru. En tarvitse kuittia, kiitos. Ja itse olen ihan virallisesti töissä, pienellä palkalla, siksipä ymmärränkin, että pienestäkin extrasta on oikeasti hyötyä.