Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..

Vierailija
05.10.2010 |

Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tosiaan ihmisellä keroutunut huumorintaju!!! mene ammatti-ihmisen puheille pikaisesti!

Vierailija
162/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,myönnän että tämä oli vitsi. Pyydän anteeksi kieroutunutta huumorintajuani.

ap

Ajattele, että sait minut itkemään. Tosin se nyt ei ole kovin vaikeaa ottaen huomioon, että olen raskaana.

Saitko idean viestiketjustani?

-vihreävuotonainen ( :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli ap:n niin kerro miksi kirjoitit tälläisen jutun tänne? Ootko sä oikeasti raskaana?

Vierailija
164/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,myönnän että tämä oli vitsi. Pyydän anteeksi kieroutunutta huumorintajuani.

ap

Mistä sä tuollaista keksit?

Vierailija
165/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avohoitopotilaitten päiväkeskus. Oikeasti, ap. Miten saatanan sairaita täällä päästetään internetin ääreen. Pehmustettuun koppiin.

Vierailija
166/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla meni eilinen päivä ihan pilalle kun surivat av-mammaa, joka menetti vauvansa! Saattoi tiuskia sen takia perheelleen ja nyyhkyttää koko illan :`(

Vierailija
167/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus päässyt?

Vierailija
168/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut kuuluisuutta tai päästä mihinkään lehtiin,miten muka lehtiin pääsisin? Olen alkuperäinen ap ja huvin vuoksi kirjoitin tämän. Olen raskaana,ehkä hormonit saa minut tekemään tällaista tyhmää. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.

ap

Vierailija
169/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku joskus päässyt?

Vierailija
170/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut kuuluisuutta tai päästä mihinkään lehtiin,miten muka lehtiin pääsisin? Olen alkuperäinen ap ja huvin vuoksi kirjoitin tämän. Olen raskaana,ehkä hormonit saa minut tekemään tällaista tyhmää. Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.

ap

Minkä ikäinen olet?

Odotatko ensimmäistäsi vai onko jo muita lapsia?

Keksitkö tämän siitä vihreävuoto-naisen jutusta?

Miten reagoit kun ihmiset komensivat sinua sairaalaan? Entä miten reagoit kun palstalaiset itkien kirjoittivat pahoittelujaan sikiösi menettämisestä? Naureskelitko vaan partaasi ja ajattelitko, että ompa hölmöjä? Vai alkoiko jo pila kaduttaa?

Vierailija
171/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla meni eilinen päivä ihan pilalle kun surivat av-mammaa, joka menetti vauvansa! Saattoi tiuskia sen takia perheelleen ja nyyhkyttää koko illan :`(

jo ja vissiin liian kauan nettaillut näillä palstoilla, etten enää itke nettikeskustelujen takia. Eikä se itku edes ketään auta, kaikkein vähiten näitä vähä-älyisiä provoilijoita, joita täälläkin on joka toinen avauksen tekijä.

Vierailija
172/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahavaikeuksia?

Vierailija
173/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin itekin heittää läpällä jotain muka ap:nä mutta en sitten viitsinyt.

Vierailija
174/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsää.

Mä ajattelin jo tän paltan olevan turvallinen lintukoto, mutta taisin olla väärässä.

-vihreäv-nainen

Vierailija
175/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet vieläpä raskaana tai sinulla on jopa lapsia niin kehottaisin sinua hakemaan apua itsellesi. Käytöksesi ei ole normaalia. Täällä on monia, jotka ovat aidosti olleet pahoillaan sinun ja vauvasi vuoksi, useita jotka ovat kokeneet oman lapsen menettämisen. HÄPEÄ ja HAE APUA!

Vierailija
176/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin itekin heittää läpällä jotain muka ap:nä mutta en sitten viitsinyt.

aargh...et viittis

Vierailija
177/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin tätä eilen ja luin miehelle ja hänkin oli suruissaan. juteltiin tästä ja kateltiin omaa pikkuista 3kk vauvaa ja oltiin kiitollisia hänestä.

siis uskomatonta et joku PELLEILEE LAPSEN KUOLEMALLA?! mä pelkäisin jos oisin raskaana et toi kostautuu mulle ja oikeesti menetän sen vauvan.

Vierailija
178/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet vieläpä raskaana tai sinulla on jopa lapsia niin kehottaisin sinua hakemaan apua itsellesi. Käytöksesi ei ole normaalia. Täällä on monia, jotka ovat aidosti olleet pahoillaan sinun ja vauvasi vuoksi, useita jotka ovat kokeneet oman lapsen menettämisen. HÄPEÄ ja HAE APUA!

On selvää ettei ap:llä ole ihan kaikki kunnossa ja vielä raskaana!

Vierailija
179/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerätään erikoisia juttuja ja sellaiseen sun pitäis osallistua. Siellä oli pääpalkintona 1000 e erikoisimmasta jutusta joka saa lukijat liikuttumaan ja kyynelehtimään.

Vierailija
180/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilin palstalla että vauvani kuoli ja omg, vauva kuoli oikeasti! Kiinnostaisi ap tietää, meneekö liian sairaaksi jopa sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi