Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 39+2, liikkeitä ei ole koko päivänä tuntunut..en uskalla soittaa naikkarille..

Vierailija
05.10.2010 |

Eilen illalla vauva liikkui mahassa oikein olan takaa. Tänään liikkeitä ei ole tuntunut ollenkaan,aamusella ihan vähän..Olen juonut makeaa mehua ja ollut selälläni, mutta mitään ei tapahdu...En oikeasti uskalla soittaa naistenklinikalle,mitä jos jotain kamalaa on tapahtunut? itkettää ihan älyttömästi,tätä ollaan miehen kanssa odotettu kuin kuuta nousevaa,vaatteita on ostettu,nimi on valmiina..Ei tämä voi olla todellista..

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta on jäänyt huomaamatta tällainen kohta. Anteeksi, luulin tämän tarinan olleen ihan tosi. Itsekin olen samassa tilanteessa ollut. Sairasta leikkiä tällaisella...

Vierailija
142/183 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tullu viestiä?Tuskimpa on. Ja sekin,että tämä ketju on täällä vielä kertoo se,ettei nuo tietyt viestit ole ap:n.Olisihan tämä jo muuten poistettu tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun provoilijan selvittäminen, haloo. Eikä muutenkaan tarvis enää nostaa tätä vastenmielistä mielisairaan tuotosta.

Vierailija
144/183 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa todesta mitään vähän erikoisempaa juttua mitä tällä palstalla kirjoitetaan. Minä suhtauduin heti alusta varauksella tähän ketjuun ja sikiön kuolinilmoitus viimeistään todensi sen että kyseessä on provo.

Ja luultavasti vielä ainakin kahden eri henkilön kirjoittama.

Liian suuri houkutus sekopäillä provoilla kun anonyymisti pääsee riekkumaan.

Vierailija
145/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä voi kysellä jos on oikeasti huolissaan ja surullinen tapauksesta! Ne näkee ip:n.

tällaisesta aiheesta. Itse en ole moista (onneksi!) kokenut mutta moni muu on, valitettavasti =(

Vierailija
146/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa raskauksissa liikkeet olleet välillä tosi hurjia ja toisinaan taas on ollut päiviä ettei tunnu mitään vaikka vauva onkin liikkunut hyvin, ku ollaan käyty takistamassa. Johtui mulla varmaan siitä, et oli raskausajan vaivana mm. alaselkäsärky lähes kokoajan ja loppuakohti pahentuen sekä ennakoivia kipeitä suppareita.

Vierailija
147/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa raskauksissa liikkeet olleet välillä tosi hurjia ja toisinaan taas on ollut päiviä ettei tunnu mitään vaikka vauva onkin liikkunut hyvin, ku ollaan käyty takistamassa. Johtui mulla varmaan siitä, et oli raskausajan vaivana mm. alaselkäsärky lähes kokoajan ja loppuakohti pahentuen sekä ennakoivia kipeitä suppareita.

Vierailija
148/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä voi kysellä jos on oikeasti huolissaan ja surullinen tapauksesta! Ne näkee ip:n.

tällaisesta aiheesta. Itse en ole moista (onneksi!) kokenut mutta moni muu on, valitettavasti =(

Ottiko muut? Olen huolesta ja surusta soikeana.

Vierailija
149/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap on sairaalassa ja joku on päättänyt jatkaa ketjua: ilmoitus vauvan kohtuun kulemasta ja sitten onkin yhtäkkiä elossa. noh oli miten oli, mielestäni tämä on todella sairasta jos oli provo!

Ei tälläsillä asioilla saa pelleillä, inhottavaa kun ei tideä mikä kirjoitus on totta ja mikä ei :(

Vierailija
150/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin myös yhteyttä. Vastaako ylläpito palautteisiin? Itsekin huolissani :(

Vierailija
151/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin ihan tosissani!!

Mulla tosin kävi hyvin, toisin kuin tällä ap:llä.

Uskon täysin, mitä on tapahtunut.

Toivon voimia sinulle ap. Ehkä tälläkin on joku tarkoitus, vaikka nyt se saattaakin tuntua pahalta.

Alkoi ihan itkettämään sinun puolesta :(

Sanaton olen...

Vierailija
152/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan lukee numero 79 että vauva heräsikin henkiin! AP:n vauva ei ole kuollut! Älä itke!

Vierailija
153/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin ihan tosissani!! Mulla tosin kävi hyvin, toisin kuin tällä ap:llä. Uskon täysin, mitä on tapahtunut. Toivon voimia sinulle ap. Ehkä tälläkin on joku tarkoitus, vaikka nyt se saattaakin tuntua pahalta. Alkoi ihan itkettämään sinun puolesta :( Sanaton olen...

Niin uskot että ensin vauva kuoli kohtuun ja sitten seuraavana päivänä heräsikin henkiin?

Hahaha!!! :DDDDDD

Puppua sanoin tän olevan alusta asti!

Vierailija
154/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin myös yhteyttä. Vastaako ylläpito palautteisiin? Itsekin huolissani :(

Vierailija
155/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin sortin armahduksen,nimittäin kätilön tekemä tutkimus osoittautuikin erehdykseksi! Vauvamme on kunnossa!!Tänään aamulla synnyttämään lähtiessä minulla oli sellainen olo,että kaikki ei ole hyvin.Pyysin naikkarilla uutta ultraa ja pitkään jankuttamalla se minulle tehtiin. Vauva alkoi liikkua sitä odotellessa...sydänäänet olivat hyvät..Se fiilis,kun tunteekin pienokaisen liikkeet taas,se oli ihan sanoin kuvaamatonta..!! Että häpeillen pyydän anteeksi muilta äideiltä,jotka olivat odottamassa ultraanpääsyä..Sekosin totaalisesti ja itkin kuin hyeena..mutta syystäkin! :) Eli kaikki on hyvin,en voi itsekään uskoa! Tässä odotellaan,että pieni alkaa itse syntymään :) Kiitos kamalasti kaikille tuestanne!Ehkä teissä av-läisissä on jotain hyvääkin.. :)

ap

Ps. Poikaa odotamme muuten ja ajattelin antaa hänen nimekseen Toivo,kaiken tämän jälkeen :)

Vierailija
156/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan lukee numero 79 että vauva heräsikin henkiin! AP:n vauva ei ole kuollut! Älä itke!

No nyt mua alko naurattaan, kun luin noi viestit loppuun. Ja se mua alko naurattaa vielä enenmmän, että mä olen 'vihreävuoto-nainen' :D

Olikohan tää nyt sitten totta kuitnekaan?

Ehkä joku todella sai minun viestiketjusta idean ja teki tyhmää pilaa...

toivoo: Vihreävuoto-nainen :D

Vierailija
157/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis selvennetään vielä, etten lukenut viimeisempiä viestejä ja siksi reagointini oli tämä

-vihreävuoto-nainen ( :D)

Vierailija
158/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mua alko naurattaan, kun luin noi viestit loppuun. Ja se mua alko naurattaa vielä enenmmän, että mä olen 'vihreävuoto-nainen' :D

Olikohan tää nyt sitten totta kuitnekaan?

Ehkä joku todella sai minun viestiketjusta idean ja teki tyhmää pilaa...

toivoo: Vihreävuoto-nainen :D

Tämä ketju ilmestyi pian sinun ketjun jälkeen! Joku keksi ehkä vielä dramaattisemman jutun! Todella mautonta vai mitä!

t. yksi vihreävuoto-naista sairaalaan komentanut av-mamma :D

Vierailija
159/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,myönnän että tämä oli vitsi. Pyydän anteeksi kieroutunutta huumorintajuani.

ap

Vierailija
160/183 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä hassu palsta :D

Mä ihan aluksi uskoin vilpittömästi ap:tä, koska olin itsekin samankaltaisessa tilanteessa hakenut apua tältä palstalta ja siis ihan tosissani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi