Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan mustasukkainen- hulluinta mitä tiedät jonkun

Vierailija
23.09.2010 |

sairaasti mustasukkaisen tehneen?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole mustasukkaisia miehiä

on vain liian puheliaita ja moraalittomia naisia! Katsokaa peiliin naiset!

Vierailija
2/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa nukkuvaa vaimoaan, jos sai mustasukkaisuuskohtauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ostaa kurkkua eikä kesäkurpitsaa.

Pahinta siinä on se et tykkään ihan hulluna tsatsikista.

Vierailija
4/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasti aina auton mittarilukemat ja kuullusteli miestänä jos ne eivät täsmänneet työmatkoihin.

Hän laski kaikki miehen alushousut ja sekosi jos niitä oli liikaa tai liian vähän. Uskoi että mies säilytti osan alkkareistaan toisen naisen luona.

Kopion kaikki puhelin numerot miehensä puhelimesta ja tarkasti finderistä että nimet ja numerot täsmää, eli Anna ei löytyisi salanimellä Antti.

Ym Ym.

Vierailija
5/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksesta ettei vaimo uskaltanut enään nukkua kunnolla koska oli saanut yöllä turpaansa kun oli hymyillyt unissaan....

Vierailija
6/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksesta ettei vaimo uskaltanut enään nukkua kunnolla koska oli saanut yöllä turpaansa kun oli hymyillyt unissaan....

Miten sairaaksi voi ihminen vajota? Koko niiden elämä menee kyttäykseen.

Kaikki kontrolloivat ihmiset on samanlaisia, ei ne välitä oikeesti pätkääkään kumppanistaan tai ystävästään. Ne haluaa vaan jonkun joka tanssii niiden pillin mukaan, jotta ne itse sais helpotuksen ahdistuksestaan ja muista ongelmistaan. Sitten ne mielessään halveksii tuota joka alistuu. Koettu on juu.

Vierailija
7/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laski aikaa, joka kuluu töihin menoon ja kotiintuloon. Kyseli sanatarkasti mitä olin keskustellut töissä hänen tuntemien miesten kanssa ja tarkasti kysymällä näiltä miehiltä mitä olivat keskustelleet minun kanssa.

Uhkaili vanhempiani, häiriköi heidän oven takana, kun pakenin sinne. Pahoinpiteli, kiristi ja uhkaili minua (myös aseella). jne.. luojan kiitos pääsin eroon tyypistä, vaan en henkisistä jäljistä...

Vierailija
8/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkasi miestään mm. valurautaisilla paistinpanuilla keskelle selkää, valeli bensaa miehen traktorin ympärille ja koetti tuikata sen tuleen, kun mies oli traktorissa sisällä (oli lähtemässä peltotöihin). Pariskunta erosi lopulta, mutta nainen vainosi miestä pitkään sen jälkeenkin ja lähetteli mm. vääriä rikosilmoituksia hänestä poliisille ym. "mukavaa".

Kun mies oli käynyt poliisin puheilla tuosta hakkaamistapauksesta johtuen, niin hänet oltiin naurettu ulos. Että näin miehiä kohdellaan, jos heille sattuu samaa kuin naisille, eli jos joutuvat liitossaan/parisuhteessaan puolison tai kumppanin väkivallan kohteeksi...Ei ihme, että moni mies mieluummin vaikenee kaikesta omalla kohdallaan. Se siitä tasa-arvosta.

Vierailija
9/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puhelimensa, käy netissä miehen tunnuksilla tutkimassa FB-profiilin (ja miehen kavereiden profiilit), mittaa aikaa työpaikalta kotiin, soittaa heti jos mies on myöhässä, epäilee kaikkea ja kaikkea.

Ja on käynyt mustasukkaisuudessaan myös päälle.

Vierailija
10/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkasi miestään mm. valurautaisilla paistinpanuilla keskelle selkää, valeli bensaa miehen traktorin ympärille ja koetti tuikata sen tuleen, kun mies oli traktorissa sisällä (oli lähtemässä peltotöihin). Pariskunta erosi lopulta, mutta nainen vainosi miestä pitkään sen jälkeenkin ja lähetteli mm. vääriä rikosilmoituksia hänestä poliisille ym. "mukavaa".

Kun mies oli käynyt poliisin puheilla tuosta hakkaamistapauksesta johtuen, niin hänet oltiin naurettu ulos. Että näin miehiä kohdellaan, jos heille sattuu samaa kuin naisille, eli jos joutuvat liitossaan/parisuhteessaan puolison tai kumppanin väkivallan kohteeksi...Ei ihme, että moni mies mieluummin vaikenee kaikesta omalla kohdallaan. Se siitä tasa-arvosta.

Niinhän se kyllä on että miehen oletetaan laittavan nainen ruotuun yms.

Vierailija
11/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kansalainen lähtee hakemaan apua - oli sukupuoli kumpi tahansa, niin on enemmän kuin härskiä virkavallalta olla ottamatta häntä vakavissaan vaan nauraa päin kasvoja. Ei mitenkään ammattimaista toimintaa.

Jos naista kohdeltaisiin samoin, niin seuraukset olisivat ties miten vakavat.

Tuossa täytyy myös ottaa huomioon sekin, miten suuri henkinen askel miehelle varmaan on ollut se, että on ylipäätään rohkaistunut lähtemään poliisin puheille koskien perheväkivaltaa. Naiselle kynnys lähteä hakemaan apua on kuitenkin keskimäärin huomattavasti matalampi.

t. sama

Niinhän se kyllä on että miehen oletetaan laittavan nainen ruotuun yms.

Vierailija
12/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies lyö itsepuolustuksekseen naista, joutuu mies itse putkaan.

Tunsin tapauksen, jossa vaimo löi miestä ja poliisit vain nauroivat. Vaimo saattoi vahingoittaa itseään ja syyttää poliiseille niitä miehen tekosiksi. Lopulta mies kuoli hämärissä olosuhteissa kotonaan...

Vierailija
13/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni luki päiväkirjani (lopetin sen kirjoittamisen), tutki puhelimeni (poistin sieltä kaikki lähettämäni viestit, puhumani puhelut ja yhteystietoihinkin jätin vain omat vanhempani ja hänen perheensä), haukkui kaikki kaverini (sanomattakin selvää, että sosiaalinen elämä kuihtui aika olemattomiin), uhkasi tappaa minut, koiran, itsensä ja kaikki tulevat mieheni, jos jättäisin hänet. Kaikki edellä mainitut ovat edelleen hengissä, tosin tappouhkauksia saan edelleen, kolme vuotta eron jälkeen.

Exälläni oli myös miellyttävä tapa vetää hirvittävät kilarit, jos vaikka baarissa ollessamme joku mieshenkilö käveli ohitseni ja sanoi "sori" ohittaessaan. Täydessä baarissa on aika hankala kiertää ketään kolmen metrin päästä ja joillekin on opetettu ihan käytöstapoja eli tapana on pyytää anteeksi, jos vahingossa tönii, mutta exälleni tämä oli merkki siitä, että minulla ja tällä ohi kulkeneella miehellä on suhde. No, jäin sitten vähitellen kotiin ja ukko sai mennä itsekseen baariin, saipa edes olla joskus rauhassa.

Vierailija
14/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tapauksia varmasti riittää tässä maassa, siitä olen varma.

Harmittaa vietävästi, että miehiä kohdellaan eriarvoisesti kuin naisia ihan virkavallan taholta, jos joutuvat vastakkaisen sukupuolen väkivallan kohteeksi.

Kaksipiippuista on, että miehiä helposti kehotetaan "antamaan takaisin" ja "puolustautumaan", siis käytännössä käyttämään väkivaltaa, vaikka hyvin tiedetään, että se jos mikä, veisi asiat yhä huonommalle tolalle.

Kuten sinäkin sanoit: jos mies lyö itsepuolustuksekseen naista, joutuu mies itse putkaan. Noinhan se menee, valitettavasti.

Toinen juttu on, että naisia pidetään ilmeisesti edelleen pelkkinä hentoisina, pieninä, herkkinä ja sangen avuttomina ihmisinä, joiden on näiden seikkojen vuoksi mahdotonta käyttää väkivaltaa koskaan, missään muodossa ja ketään kohtaan. Melko nöyryyttävä asenne sekin omalla tavallaan ja epärealistinen myös.

Jopa lasten keskinäiseen väkivaltaan tai lasten väkivaltaisuuteen ylipäätään, suhtaudutaan Suomessa huomattavasti vakavammin kuin miesten kotonaan kohtaamaan väkivaltaan naisten taholta. Tässä kuviossa on nyt jotain pahasti pielessä.

t. sama, joka kertoi valurautapannulla miestään hakanneesta naisesta

Ja jos mies lyö itsepuolustuksekseen naista, joutuu mies itse putkaan.

Tunsin tapauksen, jossa vaimo löi miestä ja poliisit vain nauroivat. Vaimo saattoi vahingoittaa itseään ja syyttää poliiseille niitä miehen tekosiksi. Lopulta mies kuoli hämärissä olosuhteissa kotonaan...

Vierailija
15/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen poikaystävä meinasi ajaa autolla päälleni, koska piti minua syypäänä siihen, että vien hänen naistaan baareihin muiden miesten tavoitettaviin. Kävimme siis joskus (harvoin) yhdessä baareissa..

Vierailija
16/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen joka ampui ex-anoppinsa kuoliaaksi.

Toinen tapaus: Ex-poikakaverin veljen vaimo oli ihan sairas mustasukkaisuudessaan. Jos ukkonsa pesi aamulla hampaat ja ajoi parran ennen töihin lähtöä, oli se sen merkki että työpaikalla on toinen nainen odottamassa. Exäni kertoi että olivat kerran olleet baarissa ja sieltä nukkumaan mentyä oli samainen nainen oli kilahtanut täysin, mennyt keittiöön ja ottanut puukon esille, hulluun kiilto silmissä. "Huvittavaa" tämän naisen mustasukkaisuus koska itse on joka kerta vaihtanut miestä pettämällä. No ehkäpä juuri siksi tietääkin miten homma voi edetä...

Vierailija
17/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mies vai nainen? Mieheni on mustasukkainen. Hän on itse sanonut että se johtuu siitä, ettei hän pysty luottamaan. Ei minuun eikä muihinkaan. Hän on alkoholistien lapsi ja heillä kotona vanhemmat ryyppäsivät lastensa rahoilla. Miehen isällä oli oikeus mieheni tiliin vielä aikuisiälläkin, kunnes mies poisti oikeuden. Tästä sai syyllistämiset ja vihiat niskaan. Tuo isä oli myös väkivaltainen.

Minä en ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen, muut miehet eivät kiinnosta yhtään. En käy baareissa tai muutenkaan rellestämässä. Mieheni käytös minua kohtaan on välillä aivan kauheaa, en ala sitä nyt erittelemään täällä. Eroa olen hakemassa. Pöyristyttävää, että joku voi syyllistää naisia mustasukkaisuudesta. Meidän tapauksessa ainakin suurin syy löytyy mieheni vanhemmista, jotka ovat välinpitämättömyydellään ja holtittomuudellaan kasvattaneet hirviön.

Vierailija
18/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mä olin niillä istumassa iltaa. Kaverin mies oli omalla kaverillaan. Kaveri silloinkin soitteli miehelleen vähän väliä. Mies sitten sanoi että lähtee tulemaan kotiin. Mäkin ajattelin lähteä himaan, asuin ihan kävelymatkan päässä. No, tää mies tuli mua vastaan siinä pihan nurkalla ja toki me vaihdettiin muutama sana. Mies polttaa tupakkaa ja sanoi että "istutaan tohon tamppaustelineelle siksi aikaa kun mä poltan tän röökin". Ne ei polta sisällä. Mikäs siinä, kyllä mä voin sen aikaa tässä jutella vielä.

Yhtäkkiä kaveri tulee sieltä kulman takaa ja huutaa ihan täysillä "mä arvasin tän" repi mut takista maahan, heitti miestään kännykällä. Hirvee älömölö ja huuto. Mä lähin paikalta ihan suosiolla.

Kotona kerroin mun miehelle koko episodin ja sitä nauratti. Mä olin kyllä loukkaantunut. Kaveri tosin seuraavana päivänä soitti ja pyysi anteeksi, mutta silti, sairastahan toi on!

Vierailija
19/71 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mä olin niillä istumassa iltaa. Kaverin mies oli omalla kaverillaan. Kaveri silloinkin soitteli miehelleen vähän väliä. Mies sitten sanoi että lähtee tulemaan kotiin. Mäkin ajattelin lähteä himaan, asuin ihan kävelymatkan päässä. No, tää mies tuli mua vastaan siinä pihan nurkalla ja toki me vaihdettiin muutama sana. Mies polttaa tupakkaa ja sanoi että "istutaan tohon tamppaustelineelle siksi aikaa kun mä poltan tän röökin". Ne ei polta sisällä. Mikäs siinä, kyllä mä voin sen aikaa tässä jutella vielä.

Yhtäkkiä kaveri tulee sieltä kulman takaa ja huutaa ihan täysillä "mä arvasin tän" repi mut takista maahan, heitti miestään kännykällä. Hirvee älömölö ja huuto. Mä lähin paikalta ihan suosiolla.

Kotona kerroin mun miehelle koko episodin ja sitä nauratti. Mä olin kyllä loukkaantunut. Kaveri tosin seuraavana päivänä soitti ja pyysi anteeksi, mutta silti, sairastahan toi on!

Vierailija
20/71 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumuserossa oleva poliis puoliso ampui luokanvalvojani ja heidän 2 yhteistä lastaan hiihtoloman päättymisen kunniaksi.

Lopuksi ampui itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi