Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäälö joku oikeasti liberon vaippoja? (ov)

Vierailija
12.09.2010 |

Olen käyttänyt lapsellamme (2kk) tähän asti pamperseja (sitä new born 1 kokoa). Nyt niitä ei kaupassa ollut ja ostin liberoa (myös se kaikista pienin koko) ja järkytyin minkä olonen se vaippa on.

Jotenkin tosi kovan ja jäykän olonen verrattuna pampersiin.

Mitenhän noi muut vaippamerkit? löytyykö joku enemmän pampersin kaltanen varavaihtoehdoksi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat vain pitävät Liberoita hyllyn täytteenä.

Vierailija
2/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

always-siteet, joita inhosin niiden muovisuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut vaippamerkit ovat niillä kauppojen hyllyillä vain koristeina.

Jos käytät kertavaippoja, niin kannattaa kokeilla eri merkkejä. Niissä on aina hieman eroja ja riippuen vauvan/lapsen ruumiin mallista niin jotkut vuotavat, toiset taas ei.

Vierailija
4/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin tyytyy kans Liberoon tuossa eräänä päivänä, kun Prismassa ei ollut Pamperseja.Oli haettava CM:sta oikeat vaipat illalla :).Mulle oli suht positiivinen yllätys tuo Lidl:n merkki..ei niin paha kuin Libero.Pampersin voittanutta ei ole.Harmi,kalliita kun ovat :)

Vierailija
5/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös liberot käytössä ja hyvin ovat toimineet :)

Vierailija
6/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1,5-vuotiaan suosikkivaipat syntymästä lähtien ollut Liberoita, tosin nyt vaipat käytössä enää öisin. Joskus oon joutunut ostaan Pamperseja mutta munkin tekee pahaa se niiden "muovisuus", siis ne haiseekin inhottavalle kemikaalille, varsinkin kastuessaan.

Vierailija
7/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampersit on mun mielestä liian höttöisiä, ei pysy oikeen ryhdissään. Libero sen sijaan on jämäkkä, mutta kuitenkin ohut.

Vierailija
8/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana vaippa! Kun kokeiltiin noita geelihirvityksiä niin vauvalle tuli heti kamala ihottuma, lähti pois kun palattiin Bamboon.

Vierailija
9/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahasti. Ne sivuthan yrittää ratketa jo pukiessa vaikka kuinka varovasti oon yrittäny.

Vierailija
10/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1,5-vuotiaan suosikkivaipat syntymästä lähtien ollut Liberoita, tosin nyt vaipat käytössä enää öisin. Joskus oon joutunut ostaan Pamperseja mutta munkin tekee pahaa se niiden "muovisuus", siis ne haiseekin inhottavalle kemikaalille, varsinkin kastuessaan.

Täytyy lisätä, että meidänkin tyttö on aina ollut hoikka, siis nyt edellisessä neuvolassa oli 80 cm ja 10,2 kg, ja nuo liberot istuu parhaiten. Hinnan puolestahan Libero ja Pampers taitaa olla samaa tasoa, Pampersin pakkaus on vähän halvempi, mutta en tiedä vaippojen määrää.

Vierailija
11/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt mitään muita vaippoja ku liberoja.Ekan kerran liberot oli käytössä jo vuonna 95.

Pampersit haisee pahalle.

Vierailija
12/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lisätä, että meidänkin tyttö on aina ollut hoikka, siis nyt edellisessä neuvolassa oli 80 cm ja 10,2 kg, ja nuo liberot istuu parhaiten. Hinnan puolestahan Libero ja Pampers taitaa olla samaa tasoa, Pampersin pakkaus on vähän halvempi, mutta en tiedä vaippojen määrää.

ja pampersit istuu paremmin

Vierailija
13/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin Pamperssien housuvaippoihin ja pahasti. Ne sivuthan yrittää ratketa jo pukiessa vaikka kuinka varovasti oon yrittäny.

Olin Pampers fani siihen asti kunnes piti siirtyä housuvaippoihin. Pampersin housuvaipat eivät vaan sopineet millään meidän lapselle.

1. Ne falskasivat jokatoinen kerta

2. Ne hajosivat tosiaan jo pukiessa

3. Ne olivat aivan liian muhkeat hoikalle (mutta pitkälle) tyttölapselle

4. Pampersin housuvaipoista poistettiin teippi jolla käytetyn vaipan saa rullalle

Liberon housuvaipat istuivat kuin pikkuhousut eikä minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Yhä vieläkin yövaippana käytetään Pampersin normaalivaippoja mutta muuten vaippana on Liberot.

Vierailija
14/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libero on ollut hyvä, ei mitään ihottumia tms. Tyttö on aina ollut hoikka, nyt mittaa 85 cm/10,5 kg.

Vierailija
15/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli parempi sen ikäselle.eli vauvasta n.1v asti en nyt muista tarkalleen mutta ne kävivät sitten huonoksi myöhemmin joten vaihoin liberoon joka paljon parempi menevälle lapselle eli ne housuvaipat

Vierailija
16/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberot ei koskaan. Lapsi nyt 1v 4kk ja hoikka tyttö. Käyttänyt liberoja yli vuoden, sitä ennen ihan halpisvaippoja, alussa ei ollut niin eroa.

Vierailija
17/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt mitään muita vaippoja ku liberoja.Ekan kerran liberot oli käytössä jo vuonna 95.

Pampersit haisee pahalle.

Lisäksi pamppersseista tulee pyllyyn nyppyjä.

Vierailija
18/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet koot olivat hirveän jäykkiä mielestäni ja käytinkin sitten vain pampersseja. Mutta nyt, kun käytän housuvaippoja, liberon ovat mielestäni paremmat. Ne pysyvät jotenkin paremmin päällä ja eivät tunnu enää niin kovilta.

Toujours on pamperssin kaltainen.

Vierailija
19/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liberoihin päädyttiin.

pampersin new born vaipat ovat todellakin hyvät pienelle vauvalle. silloin liberon vaipat meillä falskas. mutta kun lapsi kasvoi ja siirryttiin pampersin active fit ja dry- vaippoihin, niin petyin ja pahasti. ihan erilaisia ovat. yövaipat muuttuivat aina kylmiksi kun siihen tuli pissaa, active fit taas liian iso vaippa meille. siirryin taas liberoihin ja hyvin nyt istuu eikä falskaa. sopivat meille oikein hyvin. välissä kokeiltiin muumeja, toujours- vaippoja ym. yhtä ohkasia kun parmepsit ei muita merkkejä löydy.

Vierailija
20/56 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis kun siirtyi isompiin kokoihin). Nyt liberot käytössä, sopii lapselle tosi hyvin ja pysyy kuivana. Olen pettynyt pamperseihin, ennen olivat hyviä vaippoja, mutta jotkut uudistukset varmaan tehneet huonompia näistä. Tai sitten eivät vaan sovi meidän lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi