Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäälö joku oikeasti liberon vaippoja? (ov)

Vierailija
12.09.2010 |

Olen käyttänyt lapsellamme (2kk) tähän asti pamperseja (sitä new born 1 kokoa). Nyt niitä ei kaupassa ollut ja ostin liberoa (myös se kaikista pienin koko) ja järkytyin minkä olonen se vaippa on.

Jotenkin tosi kovan ja jäykän olonen verrattuna pampersiin.

Mitenhän noi muut vaippamerkit? löytyykö joku enemmän pampersin kaltanen varavaihtoehdoksi?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä libero on ja oli aiemminkin ainoa merkki joka lapsen iholle sopii kestojen lisäksi. Pampersista tuli järjettömän paha vaippaihottuma jonka takia jouduttiin ihan lääkärissäkin käydä kun ei perusvoiteella rauhoittunut.

Vierailija
42/56 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin Muumeihin sen takia kun haluan ostaa kotimaisia vaippoja. Suoraan sanottuna hävettää, että vasta kolmannella lapsella aloin käyttämään Muumeja. Tulee hyvä omatunto, kun ostan kotimaista, liittykää mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä miksei porukka käytä enemmän Muumeja! Hinta-laatusuhde on mielestäni ihan hyvä, miettikää mikä logistiikkapainajainen kun vaippapakettivuoria kuskataan ties mistä päin maailmaa Suomeen.

Vierailija
44/56 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampers ja Libero laittavat hirmuiset rahat markkinointiin, vaippamainokset pyörivät telkkarissa vähän väliä. Sen takia ihmiset laumamaisesti ostavat ulkolaisia vaippoja joidenkin ilmaisten kosteuspyyhkeiden toivossa! (Libero-merkit). Tässä taloustilanteessa kaikkien kannattaisi ostaa kotimaisia tuotteita

Vierailija
45/56 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niillä Liberon koodeilla joskus saada myös ruman bodyn joka venyy pilalle ekassa pesussa :)........

Vierailija
46/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään potalla heti kun oppivat istumaan.

Vierailija
47/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n ihanassa vapaudessa siipikarjateollisuuden työntekijät pakotetaan käyttämään vaippoja työaikana:

(Työntekijät eivät saa käydä vessassa lainkaan työvuoron aikana)

http://demokraatti.fi/uskomaton-vessakielto-oxfam-tyontekijat-pakotetaa…

Vierailija
48/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA:n ihanassa vapaudessa siipikarjateollisuuden työntekijät pakotetaan käyttämään vaippoja työaikana:

(Työntekijät eivät saa käydä vessassa lainkaan työvuoron aikana)

http://demokraatti.fi/uskomaton-vessakielto-oxfam-tyontekijat-pakotetaa…

Ajatuspaja Libero ja Elinan Lepomäki Suomessa ihailevat varmasti yllä mainittua käytäntöä.

Vierailija
49/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans pampersia aina. Liberoa kokeiltu, se on hirveän kova! Eikä edes mikään halpa. Nyt yllätyin, kun kävin lähi k-kaupassa ja pampersista oli meijän koko loppu. Päätin kokeilla Pirkka vaippaa, makso senttejä vajaat 10€ 50kpl ja ne oli yllättävän hyviä! Pitää kuivana yöt ja istuu hyvin.

Vierailija
50/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki ollu Liberot käytössä suuriimman osan ajasta.

Eka käytin pamppersseja mutta sitten vauvalle tuli niin hirveet ihottumat että vaihdoin liberoon eikä sen jälkeen sellasta ihottumaa ole ollut.

Liberoilla mennään edelleen enkä vaihda

Vierailija
51/56 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberon teippivaipoista tykkäsin, istui hyvin ei fuskannut, mutta jostain syystä liberon housuvaipoista teki hirveän punaisen ihottuman pojalle. Pamppersiin siirryttiin sitten. Nuo ja muumit ovat ainoat nykyään, joista ihottumaa ei tule.

Vierailija
52/56 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vois kuvitella että pitäis käyttää jotai muuta vaippaa kun liberoa. Kokeiltu on muita merkkejä niin pettynyt olen imukykyihin.

Vierailija
53/56 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois ikinä käyttää muutakuin liberoa,pambersissa ihan outo malli ja muutaman kerran koittaneena,aina mukuloilla punainen persus niiden jäljiltä.

T.4.n mami

Vierailija
54/56 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberoilla mentiin 0-koko, ei ollut valittamista. Sen jälkeen kun on vaihdettu isompiin, ei Liberot enää olleet hyviä. Falskannut (erityisesti nukkuessa) ja on tullut punaista ihottumaa. Pampersit on meillä toiminut paremmin, niin teippivaipat kuin housuvaipatkin. Olen tässä vuoden aikana kuitenkin pari kertaa ostanut Liberoa ihan testimielessä kun on kokoa vaihdettu ja otettu testiin housuvaipatkin. Ei se Liberon "peltisyys" olisi haitannut, mutta olisihan se hyvä vaipan pitää neste sisällä ja iho kunnossa.

On mulla nytkin Liberoita jäljellä viimeisimmän oston jäljiltä, käytän niitä kotona pikkuhiljaa pois 1-2 päivässä kun en raski poiskaan heittää. Yöksi ja muualle lähtiessä sitten ehdottomasti meillä Pampersit (yöllä teippivaipat, päivällä käy housuvaipatkin).

Kuitenkin se lienee ihan lapsikohtaista, että mistä se iho ärsyyntyy ja mikä vaippa istuu parhaiten.

Vierailija
55/56 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naty <3 Suosittelen!

Vierailija
56/56 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Naty 1 vaipat falskasivat. Jotenkin leveän oloisia. Liberon 1 ja nyt käytössä 2 ovat sopineet parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän