Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
Kommentit (228)
että heteromies viehättyy vastakohdista, mitä vertaa miehen kroppaan. Bi-mies voi pitää miesmäisestä vartalosta. Heteromies pitää, jos naisella on kunnon povi ja lantio.
rinnat viehättävät miesten visuaalista silmää" (reps) ja isorintaisia tuijotetaan enemmän kuin pienirintaisia, olen helvetin kiitollinen, että olen pienirintainen. Niin paljon tuijotusta ja ahdistelua olen saanut kokea elämäni aikana hoikkana ja kauniskasvoisena tyttönä sekä naisena, etten tiedä, miten olisin kestänyt sen, jos vielä olisi ollut isot tissit. Ihan riittävän kiusallisia tilanteita olen kokenut tällaisenäkin.
Ja naimisiinkin olen päässyt, vaikka lauta olenkin:D
leveästä lantiosta ja rinnoista(vrt. miehen vartalo) ja mies katselee, jos naisella on muodokas peffa ja rinnoissa muutakin kuin nännit. Miksi mies katselisi sellaisia rintoja, jotka ovat kuin miehellä?
sitä vaikka Peter Franzenilta. Tai siltä Kiira Korven mallipoikaystävältä. Tai Suvi Koposen mallipoikaystävältä. Mitenköhän nuokin ovat mitättömistä rinnoistaan huolimatta saaneet miehiä, jos ne olisivat asia, josta ei voi tinkiä..
Irinallakin on hyvä kroppa ja rinnat.
Mutta kyllähän kaikille, laudoillekin naisille löytyy miehet, ei sillä väliä. Mutta yleisesti ottaen pikkutisukat eivät ole miehiä(kään) kiihoittavia.
Nyt puhutaan siis tosi pienistä, mallia 14-vuotias uimaripoika.
naisellinen, jos naisellisuuden yksi merkeistä puuttuu? Minulla ei ole pieniä rintoja/rinnattomuutta, jos olisi, menisin leikkaukseen.
liikaa noita seitsemän päivää lehden tutkimuksia :D jos vielä pienirintaisista pitävät homoiksi leimataan...
Irinallakin on hyvä kroppa ja rinnat.
nuo nyt niin kovin suuret ole, eli voi Peter Franzen raukkaa, katsookin Irinaa niin säälien..
http://www.yle.fi/linnanjuhlat/2001/kuvagalleria/kuvat/nayttelijat_irin…
Eikä vain finniselkäisten pikkupoikien?
te tämän ketjun isorintaiset olette yhtä isorintaisia ja hyvännäköisiä :D
Olisi vielä kauniimpi, jos olisi isommat rinnat. Urakin olisi varmasti auennut enemmän. Tosin arvostan, ettei ole suurennuttanut rintojaan.
Säälin koska musta naisen pitää olla nainen eikä pikkutyttö vartaloltaan
- se että on "nainen" (= aikuinen ihminen, ei (pikku)tyttö) on mielestäni kyllä enemmänkin henkistä kypsyyttä kuin vartalonmuotoja.
seksikäs eikä naisellinen. Mutta, hienoa, että arvostaa itseään, eikä ole ottanut silkkareita.
vaikka olisi kuinka kaunis ja isotissinen, niin kyllä aina löytyy kauniimpi ja isotissisempi, jonka perään miehenne kuolaa. Näkeehän tämän näistä jalkapalloilijaseksiskandaaleista, jotka pettävät povipommityttöystäviään, tai prinsessa Madeleinen tapaus..eli jos on vain miesten huomion perään, niin yksi nainen ei riitä miehelle koskaan, olipa minkänäköinen tahansa. Ja koska kaikkeen kyllästyy, niin välillä se mies haluaisi paneskella jonkun pienen ja hoikan teinitytön kanssa, eikä rehevän perheenäidin. Ikinä ei voi voittaa.
ennen lapsia A75 kokoa. Raskaus/imetysajan rinnat olivat B75 ja olin ikionnellinen, nyt kahden lapsen jälkeen rintani ovat juuri ja juuri B ja olen aivan tyytyväinen. Olen aina ollut suht hoikka, toki raskauksien jälkeen on tullut mahamakkaroita, mutta olen sinut kroppani kanssa ja tuntuu hyvältä kun mieheni kehuu rintoja, onhan ne toki edelleen kiinteät toisin kun esim. ikäiselläni kaverillani joka ei ole edes koskaan ollut raskaana ja kehuu aina C/D-kupin rintojaan. Myönnän, että olen aina käyttänyt topattuja rintsikoita, mutta myös siitä syystä että ne ovat tukevia ja kivan näköisiä. Koskaan rintani eivät ole vaikuttaneet miesten saantiin, vaikka saatan joskus hieman kadehtiakin isompia rintoja.
T: Äippä86 160/50
Minulla ei ole pieniä rintoja/rinnattomuutta, jos olisi, menisin leikkaukseen.
en maksaisi plastiikkakirurgia-teollisuudelle siitä että kulttuurimme on nostanut rintojen koon "naiseuden merkiksi".
että kiva kun on muitakin kuin minä!
Itsellä oli terhakat a-kupin rinnat ja synnytyksen+imetyksen jälkeen ne on riippuvat aa-kupit....
Positiivista pienissä rinnoissa on se, ettei aina tartte pitää rintsikoita (kotona) ja urheillessa eivät ole tiellä. Nuorempana olis halunnut vähän isommat, esim B-kupit, mutta nykyään 32-vuotiaana olen ihan sinut rintojeni kanssa!
Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)
Tutustun ihmiseen persoonana.
En myöskään ajattele mitään ihmisten
- pitkistä jaloista
-lyhyistä jaloista
-tummasta tukasta
-vaaleasta tukasta
- jne jne
Tyytyväinen olen, joskin huomio rasittaa. Olen hyvin tietoinen siitä, että minäkin aikanaan rupsahdan, se on elämää.
rinnat. aa-"kuppi" eivät ole rinnat.
joista tulee vauvalle maitoa.
Minulla on sellaiset. Maitorauhaset eivät ole itsessään kookkaat.
Se koko on RASVAKUDOSTA.
rinnat. aa-"kuppi" eivät ole rinnat.
joista tulee vauvalle maitoa.
Minulla on sellaiset. Maitorauhaset eivät ole itsessään kookkaat.
Se koko on RASVAKUDOSTA.
M36