Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
141/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pitäisi?

Vierailija
142/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka vaan laittaa, että olen 180 cm / 50 ja tissit on 65 GG, vyötärö 55 cm ja lantio 90. Joo, mulla on just tommonen kroppa. Kasvoiltani muistutan Afroditea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pitäisi?

te varmaan uskotte, jos joku haukkuu itseään laudaksi, toisinpäin todistetaakka on teillä koska harvalla on oikeasti se täydellinen tiimalasivartalo, julkkiksista tulee mieleen vaan edellä mainittu Christina Hendricks ja Maria Lund ennen kuin hänen tissinsä salamyhkäisesti pienenivät.

Vierailija
144/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka vaan laittaa, että olen 180 cm / 50 ja tissit on 65 GG, vyötärö 55 cm ja lantio 90. Joo, mulla on just tommonen kroppa. Kasvoiltani muistutan Afroditea.

mittoja. Toiseksi, miksi on uskottavampaa, että on ruma lauta, kuin isorintainen ja kaunis?

Minä olen ollut nuorena malli ja olen aina ollut hoikka ja minulla ollut todella suuret rinnat(suku"vika") mielestäni en ole kuitenkaan mitenkään friikki, vaan tavallinen nainen ja pidän myös pienirintaisia naisia kauniina. Tunnen myös paljon naisia, jotka ovat kauniita, hoikkia ja isopovisia.

Vierailija
145/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita isorintaisia naisia ilman silkkareita

Vierailija
146/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita isorintaisia naisia ilman silkkareita

Tanjalla on kyllä silikonit, Janinalla ei varmastikaan. Siksi on vaikea uskoa, että ketjussa olisi näin monia Janina F- klooneja (joka muuten on lauta Christinaan verrattuna, eli aina löytyy miehille parempaa katseltavaa), koska ei niitä livenäkään pahemmin näe.

Vierailija
147/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa.

Mäkin olen 170 ja 48 kiloa ja rinnat on isot ja vyötärö hoikka. Naama on kuin Claudia Schifferillä jne. Kadehtikaahan nyt kaikki.

Vierailija
148/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koskaan ei ole tullut mieleenikään että niitä jonkun tarvitsisi arvostella tai saatika sääliä. Monissa tilanteissa olen ollut onnellinen että ainakaan koskaan ei ole jäänyt epäselväksi että mies olisi ollut kiinnostunut vain tisseistäni, koska niitähän ei ole.

Mutta vientiä olisi ollut kyllä ihan tarpeeksi, tosin en ollut kyllä vamppaamassakaan joka viikonloppu eri miestä, jolloin kropalle olisi saattanut laittaa liikaa arvoa.

Enemmän naisellisuus hehkuu sisältä. Vaikka kuinka olisi tiimalasi vartalo, niin jos sen ja oman itsen kanssa ei ole sinut, niin naisellisuus katoaa ja tilalle ja vamppi, joka yrittää luottaa pelkkään vartaloon.

Olen siis kokenut olevani naisellinen pienine tisseineni ja kuitenkin mahamakkaroideni kanssa.

Vierailija
149/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Guzenina on - mutta ei hajuakaan hänen rintojensa koosta - ne kun ei musta määritä kenenkään kauneutta.

Janina Frostell kyllä on kaunis.

Vierailija
150/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes poikkeuksetta inhottavat isot nännit. Ja terävät ne pienet tissit. Ei pyöreyttä niissä.

Vierailija
151/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin ja isorintaisen ei. Kyllä kyllä. Me kaikki olemme lautoja ja rumia täällä Suomessa. Minä olen kyllä 170 cm ja 56 kg ja rinnat E80(ei silikonia) uskotte tai ette.Kasvomallina olen myös toiminut. Ihan sama. Ollaan vaikka kaikki sitten niitä rumia ja lautoja. Kaikilla parempi mieli.

Vierailija
152/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nää kaikki hoikat, isopoviset ex- mallit luuraa, kun nyt mietin niin en tunne yhtäkään naista, jolla olisi huomiota herättävän kookkaat rinnat, joka ei olisi myös reilusti ylipainoinen. Kaverini on suht hoikka ja hänellä on D- kuppi, mutta tissit ovat ihan normaalit.

Vierailija
153/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne lankutkaan laita kuviaan, miksi muiden pitäisi?

kuvansa tänne, jos sellainen olisi. Tuli tuosta kuvalinkistä mieleen se, kun hääpukuliikkeessä myyjien ilme oli yhden mekon kohdalla ihan erilainen kuin muiden: minulla oli juuri passeli vyötärö-lantio -suhde siihen. Ei rasvaa vyötäröllä eikä liikaa vatsassakaan (vaikka kupera alavatsa toki), mutta leveä lantio. Sentään jostakin kohtaa olen "naisen muotoinen". x)

Vierailija
154/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi on 19, ja kuppikoko on F. Ystäviä on n. 25, joista 10 on hoikkia ja isorintaisia. Eivät tietääkseni ole käyneet leikkauksessa.

Vierailija
155/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nää kaikki hoikat, isopoviset ex- mallit luuraa, kun nyt mietin niin en tunne yhtäkään naista, jolla olisi huomiota herättävän kookkaat rinnat, joka ei olisi myös reilusti ylipainoinen. Kaverini on suht hoikka ja hänellä on D- kuppi, mutta tissit ovat ihan normaalit.

Vierailija
156/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kaikki isotissiset ovat samannäköisiä kuin se D- kuppi ystäväni, niin joo, onhan teitä sitten varmaan paljonkin, ikinä en ole kyllä häntä isorintaisena pitänyt eikä hän saa mitään erityistä huomiota keneltäkään tissiensä vuoksi eikä ne pistä silmään. Luulin että olette näiden naisten näköisiä mitä tässä on mainittu.

Vierailija
157/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiimalaseilla" on motiivina hehkuttaa omaa vartaloaan täällä ja vielä vakuuttaa, että ihan oikeasti "arvostettu vartalo on".

siis onko itsetunto täydellisestä vartalosta huolimatta niin alakantissa, että haluaa tällaisella anonyymilla palstalla jotain huomiota, kehuja. OUJEE, vitsi miten ihana vartalo sulla on. IIH ja UUH, olen kyllä tosi kade. Kyllä nyt kaikki miehet ihailee ja kuolaa ja naiset kadehtii ja sun elämä on varmaan nyt ihan täydellistä.

Vierailija
158/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A/AA on tosi pieni/pieni. Ihan virallisen luokituksen mukaan.

Vierailija
159/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No D-kuppi on iso

Esim. D70 vastaa kokoja C75 ja B80, eikä mielestäni ole mitenkään iso, ennemmin keskikokoinen. Kirjain kertoo rinnanypäryksen ja rinnan alta mitatun ympäryksen erotuksen, ja siksi kupin tilavuus muuttuu ympärysmitan mukana.

Vierailija
160/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A/AA on tosi pieni/pieni. Ihan virallisen luokituksen mukaan.