Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
Kommentit (228)
On kyllä säälittävää että mistään asiasta ei voi olla mitään mieltä ilman että leimaantuu kateelliseksi tai katkeraksi.
Mä olen normaalipainoinen ja isorintainen. Pitäisikö muuttui pikkurintaiseksi ettei vaan vahingossakaan loukkaan pienitissisiä tai leimaudu katkeraksi?
Jos mä olen rinnoistani ylpeä ja tykkään niistä, mulla on siihen ihan täysi oikeus.
pienirintaisella ole oikeutta tykätä rinnoistaan ja olla sitä mieltä, ettei haluaisi isoja rintoja, leimautumatta katkeraksi? Onko sinulla myös kauniit kasvot, pitkät hiukset ja pitkät sääret, ne ovat minusta paljon tärkeämmät kuin isot rinnat.
On kyllä säälittävää että mistään asiasta ei voi olla mitään mieltä ilman että leimaantuu kateelliseksi tai katkeraksi.
Mä olen normaalipainoinen ja isorintainen. Pitäisikö muuttui pikkurintaiseksi ettei vaan vahingossakaan loukkaan pienitissisiä tai leimaudu katkeraksi?
Jos mä olen rinnoistani ylpeä ja tykkään niistä, mulla on siihen ihan täysi oikeus.Ei se silti korvaa kunnon rintoja.
t. mies, joka edustaa suurimman osan mielipidettä miehistä!
pienirintaisella ole oikeutta tykätä rinnoistaan ja olla sitä mieltä, ettei haluaisi isoja rintoja, leimautumatta katkeraksi? Onko sinulla myös kauniit kasvot, pitkät hiukset ja pitkät sääret, ne ovat minusta paljon tärkeämmät kuin isot rinnat.
Jos mä olen rinnoistani ylpeä ja tykkään niistä, mulla on siihen ihan täysi oikeus.
että pitää itsestään sellaisena kuin on. :)
t: AA-kuppi
Pitkät hiukset, muodokas lantio, urheilen 3 h päivässä, isot rinnat(ei haittaa urheilua), kauniit kasvot ja pitkät sääret
Pitkät hiukset, muodokas lantio, urheilen 3 h päivässä, isot rinnat(ei haittaa urheilua), kauniit kasvot ja pitkät sääret
t. mies
t. mies
ihminen ei voi kyllä edustaa kuin omaa mielipidettään, ihan turha sanoa, mistä suurin osa miehistä tai naisista pitää..jos vaikka liikuu goottipiireissä, niin voisi sanoa, että mielestäni suurin osa miehistä tykkää kalpeista ja mustatukkaisista naisista..
Nauran teidän typeryydellenne. Ja kyllä minulla on samanlainen oikeus mielipiteeseeni, kuin sinullakin. Täällä kysyttiin mielipidettä pienistä rinnoista ja minun mielipiteeni on, ettei ole mitään merkitystä ja säälittävää, jos jollekin sillä on niin iso merkitys, että täytyy arvostella muita sen vuoksi.
Olen tavannut miehiä, joista isot rinnat ovat rumat, iso pylly/lantio on ruma. Kyllä niitä fanittajia löytyy joka lähtöön.
normaalikokoiset rinnat ovat hyvät, kunhan ne eivät roiku, eikä ole ihraa, raskausarpia tai selluliittia, ne pilaavat kyllä kropan tai kropan.
silmää, se on ihan fakta. Eihän muuten naiset ottaisi niin paljon silikoneja muuten.
Kyllä baareissa, kadulla jne. miehet katsovat isoja rintoja. Mitä sitten? Miksi siitä pitää ottaa herne nekkuun?
leveästä lantiosta ja rinnoista(vrt. miehen vartalo) ja mies katselee, jos naisella on muodokas peffa ja rinnoissa muutakin kuin nännit. Miksi mies katselisi sellaisia rintoja, jotka ovat kuin miehellä?
normaalikokoiset rinnat ovat hyvät, kunhan ne eivät roiku, eikä ole ihraa, raskausarpia tai selluliittia, ne pilaavat kyllä kropan tai kropan.
Eikä raskausarville tai selluliitillekään voi mitään, jos niiitä on kertynyt...
niin kuin ei pienille rinnoillekaan, ellei suurennuta.
leveästä lantiosta ja rinnoista(vrt. miehen vartalo) ja mies katselee, jos naisella on muodokas peffa ja rinnoissa muutakin kuin nännit. Miksi mies katselisi sellaisia rintoja, jotka ovat kuin miehellä?
vaan siitä, mitä sinä siitä ajattelet...
sitä vaikka Peter Franzenilta. Tai siltä Kiira Korven mallipoikaystävältä. Tai Suvi Koposen mallipoikaystävältä. Mitenköhän nuokin ovat mitättömistä rinnoistaan huolimatta saaneet miehiä, jos ne olisivat asia, josta ei voi tinkiä..
silmää, se on ihan fakta. Eihän muuten naiset ottaisi niin paljon silikoneja muuten. Kyllä baareissa, kadulla jne. miehet katsovat isoja rintoja. Mitä sitten? Miksi siitä pitää ottaa herne nekkuun?
naiset ottavat silikoneja kun mediakin antaa jo sellaisen kuvan, ettei ole nainen ollenkaan jos ei ole vähintääkin F-kupin rintoja.
silmää, se on ihan fakta. Eihän muuten naiset ottaisi niin paljon silikoneja muuten.
Kyllä baareissa, kadulla jne. miehet katsovat isoja rintoja. Mitä sitten? Miksi siitä pitää ottaa herne nekkuun?
Onko joku ottanut siitä herneen nekkuun?
Eikä raskausarville tai selluliitillekään voi mitään, jos niiitä on kertynyt...
mitään voikaan, mutta silti ne ovat rumia.