Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
Kommentit (228)
hmm...itse koen olevani olevani naisellinen nainen vaikka omaan pienet rinnat. Naisellisuus ja viehätysvoima on hyvin paljon korvien välissä. Harrastan kuitenkin enempi tyttömäistä tyyliä kuin jotain eläinkuosi-täti-tyyliä vaikka 32-v, olen. (162cm/50kg)
-Ajatuskin turhaakin turhemmista rintaleikkauksista puistattaa, ei kiitos ainakaan minulle!
tyylini on nuorekas. Ja olen hoikka ja selkeä tiimalasi(arvostetuin vartalo)
joku teistä täydellisistä kurvivartaloisista tänne kuva itsestänne (ilman kasvoja), niin katsotaan miten paljon totuuspohjaa näillä lausunnoilla on. Ainakin joskus olen nähnyt kuvan, jossa tyyppi oli omasta mielestään tiimalasivartaloinen- no oli kai se vyötärö tosiaan hieman kapeampi kuin ne läskit siinä ympärillä.
suluissa oli viimeinen pisara - tää mamma tippui tuolista.
joku teistä täydellisistä kurvivartaloisista tänne kuva itsestänne (ilman kasvoja), niin katsotaan miten paljon totuuspohjaa näillä lausunnoilla on. Ainakin joskus olen nähnyt kuvan, jossa tyyppi oli omasta mielestään tiimalasivartaloinen- no oli kai se vyötärö tosiaan hieman kapeampi kuin ne läskit siinä ympärillä.
Minun mittani ovat 96-62-92. Tunnen myös monia ystäviäni, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Miksi he ovat epätodellisia mielestäsi, mutta lauta ei ole? Paradoksaalista.
"tiimalasin" sullomassa hehtaaripersettään makkarankuoreen ja hokevan samalla mantraa: "Regina-lehden teettämässä tutkimuksessa 68 % miehistä piti tiimalasi-vartaloa kaikkein seksikkäimpänä vartalotyyppinä" ja niin hän liihottaa rinnat paidasta tursuten isoa persettää heiluttaen liikenteeseen kuvitellen olevansa kuin Marilyn Monroe parhaimpina päivinään.
BBBBBUUUUUUUUAAAAAAAHHHHHHHHH
Minun mittani ovat 96-62-92. Tunnen myös monia ystäviäni, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Miksi he ovat epätodellisia mielestäsi, mutta lauta ei ole? Paradoksaalista.
Eihän sua siitä tunnista.
Jotenkin niin johannatukiaismainen kommentti. Tollasta läppäähän - ja juuri samalla kornilla tyylillä kirjoitettuna - sen blogi on täynnä.
näitä täydellisiä tiimalasivartalokommentteja on siksi vaikea uskoa, että niitä näkee todella harvoin. Isohkoja rintoja kyllä, mutta useimmiten kroppa on tasapaksu ja vyötäröllä muutamat makkarat.
harvinainen vartalotyyppi, joka siis on HYVIN HOIKKA eli painoindeksi normaalin aivan alarajalla tai alle ja silti on se vyötärö, joka siis on silloin ohuenohut ja vielä sitten ne kohtuullisen kokoiset rinnat. tätähän varten siellä "mallipiireissä" saatetaan poistaa ääritapauksissa jopa kylkiluita ja tietysti ottaa silikonirintoja.
Eli tämä ihanne ei sisällä näitä "päärynöitä", joilla sieltä läskiperseen ja yläpään läskin välissä on hiukan kapeampi kohta.
tässä täydellinen tiimalasivartalo, en ole kyllä lähellekään vastaavaa nähnyt kellään..
http://today24news.com/wp-content/uploads/2010/07/christina-hendricks-p…
Tunnista vartalotyyppisi
A A
8.8.2008 10:14 (Päivitetty 8.8.2008 10:14) Teksti: Sanna Höglund Lähde: Ompelija Sari Ahonen, Kaihonlehto Oy
Harvalla naisella on täydelliset mittasuhteet. Esimerkiksi naisen ihannevartaloon täsmäävä tiimalasivartalo eli X, löytyy vain murto-osalta naisista. Muita vartalotyyppejä on sen sijaan viljalti.
Luin kommentteja kulmat koholla. On teillä paha olla...
Minun bmi on 19 ja olen siis tiimalasi.
Minä olen 170/55 ja minulla on E-kuppi ja muodokas lantio. Eli käsittääkseni tiimalasi :)
laittakaa nyt joku C. Hendricks nro 2 kuva tänne niin uskotaan. Hänen muotojensa rinnalla saattaa monen D- ja E- kupin mies ajatella, että on sillä vaimolla sittenkin aika pienet rinnat.
Ei ainakaan rinnat tippuneet, oletan?
165/50 ja 92/60/92 ja D75.
epärinnoilla olen kuitenkin imettänyt kaksi lasta. Ensimmäistä vuoden, toista kaksi ja täysimettänyt kumpaakin viisi kuukautta.
Eli tehtävänsä ovat nuo lärpäkkeet täyttäneet - se riittää minulle ja miehelleni.