Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
121/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärinnoilla olen kuitenkin imettänyt kaksi lasta. Ensimmäistä vuoden, toista kaksi ja täysimettänyt kumpaakin viisi kuukautta.

Eli tehtävänsä ovat nuo lärpäkkeet täyttäneet - se riittää minulle ja miehelleni.

Vierailija
122/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...itse koen olevani olevani naisellinen nainen vaikka omaan pienet rinnat. Naisellisuus ja viehätysvoima on hyvin paljon korvien välissä. Harrastan kuitenkin enempi tyttömäistä tyyliä kuin jotain eläinkuosi-täti-tyyliä vaikka 32-v, olen. (162cm/50kg)

-Ajatuskin turhaakin turhemmista rintaleikkauksista puistattaa, ei kiitos ainakaan minulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylini on nuorekas. Ja olen hoikka ja selkeä tiimalasi(arvostetuin vartalo)

Vierailija
124/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku teistä täydellisistä kurvivartaloisista tänne kuva itsestänne (ilman kasvoja), niin katsotaan miten paljon totuuspohjaa näillä lausunnoilla on. Ainakin joskus olen nähnyt kuvan, jossa tyyppi oli omasta mielestään tiimalasivartaloinen- no oli kai se vyötärö tosiaan hieman kapeampi kuin ne läskit siinä ympärillä.

Vierailija
125/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suluissa oli viimeinen pisara - tää mamma tippui tuolista.

Vierailija
126/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku teistä täydellisistä kurvivartaloisista tänne kuva itsestänne (ilman kasvoja), niin katsotaan miten paljon totuuspohjaa näillä lausunnoilla on. Ainakin joskus olen nähnyt kuvan, jossa tyyppi oli omasta mielestään tiimalasivartaloinen- no oli kai se vyötärö tosiaan hieman kapeampi kuin ne läskit siinä ympärillä.

Minun mittani ovat 96-62-92. Tunnen myös monia ystäviäni, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Miksi he ovat epätodellisia mielestäsi, mutta lauta ei ole? Paradoksaalista.

Vierailija
127/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piireissä arvostettu, ollut aina. Onpa täällä tietämättömiä.

Vierailija
128/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tiimalasin" sullomassa hehtaaripersettään makkarankuoreen ja hokevan samalla mantraa: "Regina-lehden teettämässä tutkimuksessa 68 % miehistä piti tiimalasi-vartaloa kaikkein seksikkäimpänä vartalotyyppinä" ja niin hän liihottaa rinnat paidasta tursuten isoa persettää heiluttaen liikenteeseen kuvitellen olevansa kuin Marilyn Monroe parhaimpina päivinään.

BBBBBUUUUUUUUAAAAAAAHHHHHHHHH

Vierailija
129/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mittani ovat 96-62-92. Tunnen myös monia ystäviäni, jotka ovat hoikkia ja silti isorintaisia. Miksi he ovat epätodellisia mielestäsi, mutta lauta ei ole? Paradoksaalista.

Eihän sua siitä tunnista.

Vierailija
130/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin johannatukiaismainen kommentti. Tollasta läppäähän - ja juuri samalla kornilla tyylillä kirjoitettuna - sen blogi on täynnä.

Vierailija
131/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä täydellisiä tiimalasivartalokommentteja on siksi vaikea uskoa, että niitä näkee todella harvoin. Isohkoja rintoja kyllä, mutta useimmiten kroppa on tasapaksu ja vyötäröllä muutamat makkarat.

Vierailija
132/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen vartalotyyppi, joka siis on HYVIN HOIKKA eli painoindeksi normaalin aivan alarajalla tai alle ja silti on se vyötärö, joka siis on silloin ohuenohut ja vielä sitten ne kohtuullisen kokoiset rinnat. tätähän varten siellä "mallipiireissä" saatetaan poistaa ääritapauksissa jopa kylkiluita ja tietysti ottaa silikonirintoja.

Eli tämä ihanne ei sisällä näitä "päärynöitä", joilla sieltä läskiperseen ja yläpään läskin välissä on hiukan kapeampi kohta.

Vierailija
133/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä täydellinen tiimalasivartalo, en ole kyllä lähellekään vastaavaa nähnyt kellään..

http://today24news.com/wp-content/uploads/2010/07/christina-hendricks-p…

Vierailija
134/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnista vartalotyyppisi

A A

8.8.2008 10:14 (Päivitetty 8.8.2008 10:14) Teksti: Sanna Höglund Lähde: Ompelija Sari Ahonen, Kaihonlehto Oy

Harvalla naisella on täydelliset mittasuhteet. Esimerkiksi naisen ihannevartaloon täsmäävä tiimalasivartalo eli X, löytyy vain murto-osalta naisista. Muita vartalotyyppejä on sen sijaan viljalti.

Vierailija
135/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kommentteja kulmat koholla. On teillä paha olla...

Minun bmi on 19 ja olen siis tiimalasi.

Vierailija
136/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170/55 ja minulla on E-kuppi ja muodokas lantio. Eli käsittääkseni tiimalasi :)

Vierailija
137/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa nyt joku C. Hendricks nro 2 kuva tänne niin uskotaan. Hänen muotojensa rinnalla saattaa monen D- ja E- kupin mies ajatella, että on sillä vaimolla sittenkin aika pienet rinnat.

Vierailija
138/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan rinnat tippuneet, oletan?

165/50 ja 92/60/92 ja D75.

Vierailija
139/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pitäisi?

Vierailija
140/228 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden pitäisi?