Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?

Vierailija
11.09.2010 |

Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan niitä julkkisnaisia, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat, eivätkä suurennuta rintojaan "normien" mukaiseksi! Se vaatii rohkeutta ja voi tosiaan uhata uraa pinnallisessa Hollywoodissa.

Jos kysyttäisiin miesten mielipidettä unelmarinnoista, niin se olis suurimmalla osalla C-kuppikoko. Itsekin ihailen jos on kaunis nainen, oli se sitten rehevä tai lauta, tai hoikka isorintainen. Enkä ole kateellinen, koska olen täydellinen luomus tälläisena hoikkana, pienirintaisena, "tyttömäisenä" naisena!

Ja KYLLÄ, niitä hoikkia isorintaisiakin löytyy ihan luomuna, tosin vähemmän. Eräs ystävänikin on mini-venus, alle 160cm, hoikka ja DD-kuppinen!

Vierailija
222/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä miehet (ihan niinkuin KAIKKI miehet olisivat jokin yhtenäinen ryhmä : D), ajattelevat, on oikeastaan täysin merkityksetöntä.

Olen 179 cm, hoikka, lyhyttukkainen, rillipäinen ja vielä pienirintainenkin! Ikääkin on jo kamalat 36 v, alkaa jo hautapaikan varaaminen olemaan ajankohtaista.

Olen naimissa, minulla kolme lasta, jotka olen ihan itse näillä pikkurinnoillani ruokkinut. Mies on hyvännäköinen, hyväpalkkainen ja mukava. Entiset poikaystävät ovat samoin aina olleet kunnon miehiä: koulutettuja, kunnollisia, useimmat hyvännäköisiä (olen sen verran pinnallinen, joo ; )), luotettavia ja hyvin toimeetulevia. Mitään jämäpaloja ei ole kauheasti ollut tarvetta ottaa, enkä ottaisikaan. Kadulla vielä eilen nuori jätkä (alle 35 v ; D eli TOSI nuori) katsoi "sillä silmällä", niin että normaalisti putkinäköinen miehenikin kommentoi asiaa. : D

Älkää nyt rakkat pikkutissisisareni missään nimessä ottako itseenne jostain av-ketjusta! Itse en missään tapauksessa menisi johonkin leikkaukseen ollakseni jonkin median luoman tarpeen mukainen ja kokoinen. Olen kelvannut ihan omana itsenäni kaikkialle, se riittäköön. Kehittäkää mielummin itsetuntoanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tavis, koko F80, bmi 20. Tunnen muita kaltaisiani.

Bmi jotain 20,5-21 ja rinnat 65E

Penaali ei pysy rintojen alla. Ehkä yksi kynä juuri ja juuri.

D:tä ei voi sanoa isoksi tietämättä ympärysmittaa.

Vierailija
224/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele oikeastaan mitään, mulle on yhdentekevää, onko jollakin pienet vai isot rinnat. En edes katsele toisten rintoja. Itselläni on pienet rinnat ja olen muutenkin luonnostani todella hoikka, mutta olen täysin sinut asian kanssa. Joidenkin mielestä saisin ehkä olla muodokkaampi, mutta näytän omasta mielestäni ihan hyvältä tälleen suht muodottomana. :-)

Vierailija
225/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOjoo. Onhan se aika ankeaa jos aikuisella naisella on pienet rinnat. Ihan kuin hän olisi jotenkin puuttellinen, sairas = joku kehityshäriö tms.

Koin jääneeni kummajaiseksi, puoliväliin kehitystä silloin, kun olisi pitänyt muuttua naiseksi. Kun erehdyin mainitsemaan tuon erään keskustelun yhteydessä, sain kuulla vihaista melkein huutoa siitä, kuinka pienet rinnat ovat vain ja ainoastaan hyvä asia. Ja tuo sellaiselta, jolla on kunnon hinkit. Nyt sitten taas täällä saa kuulla olevansa kokonaan rinnaton eli juurikin sellainen kehityksessä täysin kesken jäänyt kummajainen ja ilmeisesti vielä juuri niiltä isorintaisilta. Koittaisivat nyt päättää.

Olin jo täysin sinut A+/B- kuppieni suhteen kun sitten luin tämän ketjun ja alkoi ahdistaa PALJON. Ihan tuttu tunne teiniajoilta. Muistui mieleen se epätoivo jota tunsin, tunsin itseni vajavaiseksi - en edes naiseksi ja itkin itsekseni, yritin venytellä tissejä isommiksi ym. Häpesin niitä todella. Nyt olen jo 31v ja olen käynyt mm. uimahallissa näiden kanssa täysin häpeilemättä. Tietysti onhan nämä isommat kuin AA, mutta pienet silti. Pienemmät kuin suurimmalla osalla muita. Hassua, miten se tuttu ahdistus hetkeksi palasi lueskeltuani tätä ketjua. Onneksi meni pois yhtä nopeaan kuin tulikin.

Nyt taas muistan, miksi en pidä kropastani.

terv. pieni A-kuppi ja BMI 23

Vierailija
226/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, etteivät tarvitse rintaliivejä ollenkaan.

Vierailija
227/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nyt alkaa heistäkin ajattelemaan jotakin erityistä? En yleensä kiinnitä mitään huomiota kuppikokoihin, no ehkä silloin jos kupit ei ole riittävän isot sisältöön nähden, silloin tunnen myötähäpeää.

Vierailija
228/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin omat daisarini hänen pieneen uumaan ja täydelliseen takalistoon koska vaan. Mitä pienistä tisseistä jos muu kroppa on tyrmäävä.