Haistakaa poliisit pitkä paska! (lue tästä niin tiedät miksi)
Maanteiden peltipoliisit kuvaavat erinomaisen hyvin nykyisen poliisien virkamieskunnan laiskuutta ja keinotekoisia tavoitteita. Aivan kuin ajonopeuksien valvonta olisi se kaiken autuuden huipentuma, jolla suomalaiset saadaan käyttäytymään liikenteessä maltillisesti ja toiset huomioon ottaen. Ei. Peltipoliisit ovat pelkästään valtion budjetin katteeksi keksitty ja samalla ne antavat poliiseille mahdollisuuden olla valvomatta todellisia ajotapaongelmia ja törkeää liikennekäyttäytymistä.
Kommentit (22)
mä oon sitä mieltä että mun mielestä poliisi voisi katsoa joitakin asioita läpisormien esim pieni tai suuri yli nopeus jos on hyvä näkyvyys kuiva tie ja tehokas auto se on paljon vaarallisempaa kun lähdetään ohittamaan kun toinen auto tuloo vastaan tai ajetaan puskurissa kiinni kun se että ajaa vaikka reilua yli nopeutta kuivalla suoralla tiellä ja totuus on se että poliisi ei välitä pätkän vertaa jos joku vaikka ajaa kolarin ja kuolee vaan juju on siinä että ne nimen omaan toivoo että ajattaisiin mahdollisimman paljo yli nopeutta että saisivat antaa sakkoja saadaan rahaa valtiolle valtion pohjottomaan kassaan ei kai tuota jota tähän nyt kirjoitan poliisi kerro kansalaisille nousisi kapina mutta tämä on tosi juttu poliisien toiminnasta
Niin onkin mutta poliiseilla ei ole siihen sanaa eikä arpaa. Ihan hallituksen ja eduskunnan hommeleita noi on, että sinnepäin ne paskanhaistattelut sopii suunnata.