Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAMASUT TORSTAINA 13.10***

13.10.2005 |

Minä täällä taas pitkästä aikaa!! Kunhan saisin pian unta...

[b]beibi0905[/b] ja [b]Tiikerikala[/b] teistä varmaan kuullaankin seuraavan kerran, kun olette vauvanne saaneet :) Onnea matkaan!!!

[b]nasuli78[/b] Onnea sinullekin, käynnistykseen!!! :)

Muistanko oikein etten ole nähnyt [b]Urkkia[/b] (vai menikö nimi nyt edes oikein?) täällä vähään aikaan? Jokohan olet nyytin saanut??

Sainkin eilen aikaseksi siivota, vaikka olisi kivasti laiskottanut. Mutta kun kerran energiaa oli niin pitihän sitä jotain saada aikaseksikin! ;)

Mä sain " kotitehtäviä" neuvolasta. Mun pitää aamuisin tarkistaa pissistä ne samat arvot kun ne tarkistaa neuvolassakin ja mitata verenpaine aamuin illoin, kun se oli ollut (kuulemma) vähän korkealla. En varmaksi tiedä, mutta epäilen, että pitää tarkkailla siksi ettei tule raskausmyrkytystä?!!

Kaisa 38+4

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Ninnuli[/b]:[color=red]Paskat mulla mikään saa aikaseksi mitään :-/. Pyöräilly olen koko hemmetin raskauden ajan ja nyt vielä kävin kyykkimässä - eikä mitään merkkiäkään mistään supistuksesta! Jos oisin ensisynnyttäjä, voisin jopa kysyä, että mitä ne supistukset on ;-/! Mutta tosiaan, siinä kyykkimisessä melkein se reikä repeää ;))[/color]

[b]Emppu[/b]: [color=green]Juu, musta tosiaan tuntuu, että joudun jo piilottelemaan niitä mattoja jonnekkin. En meinaa kehdata joka päivä puistella...lähettävät pian piirillekin vielä ;). Yksikin naapuri kysyi, että olet vissiin kova siivoomaan kun olette oikein oman mattotelineen hankkineet. No joo, oli myönnettävä, että tuleehan tuota siivottua ;-D. Mattoteline tosin jo hankittiin sillon kohta kolme vuotta sitten kun tähän muutettiin.[/color]

Olikohan se [b]Pips[/b] tai joku sinne päin: [color=blue]Hyvä, että sait hyvää ja mukavaa palvelua kuitenkin loppupelissä. Onhan se kumma, jos ei asiakas ja vieläpä tärkeä sellaineen, tärkeeseen asiaan saa hyvää ja asiaankuuluvaa palvelua :).[/color]

Mutta nyt minä lähden [b]S[/b]aunaan ;).......

*Vallu*

Vierailija
62/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne supparit vaan laantui parin tunnin päästä, vaikka lupaavalta vaikutti.:( Kiitos kuitenkin tsemeistä.Säästetään tulevaan.;) Olin tytön kanssa mummilassa illan.

Öitä

Ponnyt rv 39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, että sait nyt kunnon palvelua.:)

EMPPU:Kyllä säkin taidat päästä pian nyyttiä hakemaan.

Positiivista mieltä kaikille !:)

Ponnyt