Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vkolla 34 ja vauva poikittain.....?!

07.09.2006 |

Kyselisin onko kellään vastaavia kokemuksia...eli huomenna alkaa vko 34 ja täällä on vauveli ihan poikittain. Oli hetken aikaa pää alaspäin, mutta on taas kääntynyt. Millä vkoilla viimeistään vauvelin pitäisi olla kääntynyt? Kääntää en kyllä anna....

Olokin on aika epämukava, kun pötkylä potkii...tuntuu että vatsa repee kohta jommasta kummasta kyljestä :)

Koska päättävät kääntämisestä, ja mitäs jos en kerta kaikkiaan suostu toimenpiteeseen? (tekee pahaa jo nuo neuvolakäynnit ja th:n painelu)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli vielä viikolla 36+2 ultrassa poikittain, selkä suorana poikittain ja roikotti jalkojaan alaspäin. Tässä asennossa oli viihtynyt jo todella monta viikkoa:) Seuraavalla viikolla (37 tasan) menin ulkokäännökseen, mutta oli tällä välin kääntynyt itsestään pää alaspäin (mitään en ollut huomannut). Minulta ainakin kysyttiin, haluanko, että yritetään käännöstä eli siis jäi sellainen mielikuva, että olisin voinut kieltäytyäkin. Ajattelin kuitenkin, että yritetään, ainahan olisin voinut sanoa, että lopettavat, jos olisi sattunut tms.

Näin siis minulla -04 ja paikkana Jorvi.

Kolmeplusyks ja 6 vkoa

Vierailija
2/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä viikolla 36 pitäisi mahtua hyvin kääntymään - itselläni oli huolta samasta asiasta.

Ja ehkä asiaton kommentti, mutta jos ajatus ulkokäännöksestä tuntuu pahalta, niin voisin veikata, että perätilasynnytys tai sektio tuntuu vielä monta kertaa pahemmalta. Mutta oma valinta toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just oli ultra, vauva sillä hetkellä oikein päin, mutta kääntyi poikittain taas heti ultran jälkeen. Nyt taas tuntuisi olevan raivotarjonnassa. Mulle lääkäri sanoi että ei ole haittaa, kun näyttää mahtuvan pyörimään, ja asettuu todennäkösesti oikein päin kun lähtee syntymään. Kamala tune se kyllä on, kun on poikittain, tuntuu että maha repeää ja supistaa herkästi pitkään sen jälkeenkin kun on kääntynyt.

Taas tuli neuvolakorttiin muuten tarjonnasta merkintä MT, olen tuota joskus täältä kysynyt, että mitä tarkoittaa, mutta kukaan ei osannut varmaksi sanoa, epäiltiin silloin että olisi muuttauva tarjonta. Mitä teillä, joilla vauva vielä vaihtaa suuntaa, lukee tarjonnan kohdalla?

Hinpu 35+5

Vierailija
4/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kirjoittivat tarjonnan kohdalle poikkitila. Itse arvelisin tuon MT:n tarkoittavan muu tarjonta eli siis muu kuin RT tai PT.

Kolmeplusyks + 6 vkoa

Vierailija
5/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu on ihan kummallisen muotoinen, molemmin puolin napaa valtavat kukkulat :) Ja tosiaan itselläni on ainakin ihan selkeästi kipuja kun vauva liikkuu, jotenkin tuntuu että on ihan " luonnottomassa" asennossa. Kyljellään nukkuessa pelottaa että makaan sen päällä tai jotain, kun menee niin pitkälle sivuille...

Toivotaan että kääntyisi itsestään, aikaa tässä kuitenkin on....

Vierailija
6/6 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole missään vaiheessa ajatellut edes sellaista, että alkaisin vaatimaan sektiota. Mutta tästä kääntämisen yrittämisestä mulla on lähipiirissä tosi ikävä kokemus, ja tiesin jo alkuraskaudesta että pelkään sitä ihan liikaa suostuakseni. Eli siis jos vaihtoehtona on sektio, niin sitten se. Suunnitellussa sektiossa on pienet riskit nykyään.

Mutta parasta olisi tietenkin että kääntyisi nyt itsestään ja saisi synnyttää ihan normaalista....ai kamala, en ole ollut ollenkaan varautunut tällaiseen vaihtoehtoon...jotenkin sitä vaan kuitenkin ajattelee että synnytys menee " normaalisti" , vaikka kaikkeen pitäisi varautua.