Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUT TORSTAINA 13.10***

13.10.2005 |

Minä täällä taas pitkästä aikaa!! Kunhan saisin pian unta...

[b]beibi0905[/b] ja [b]Tiikerikala[/b] teistä varmaan kuullaankin seuraavan kerran, kun olette vauvanne saaneet :) Onnea matkaan!!!

[b]nasuli78[/b] Onnea sinullekin, käynnistykseen!!! :)

Muistanko oikein etten ole nähnyt [b]Urkkia[/b] (vai menikö nimi nyt edes oikein?) täällä vähään aikaan? Jokohan olet nyytin saanut??

Sainkin eilen aikaseksi siivota, vaikka olisi kivasti laiskottanut. Mutta kun kerran energiaa oli niin pitihän sitä jotain saada aikaseksikin! ;)

Mä sain " kotitehtäviä" neuvolasta. Mun pitää aamuisin tarkistaa pissistä ne samat arvot kun ne tarkistaa neuvolassakin ja mitata verenpaine aamuin illoin, kun se oli ollut (kuulemma) vähän korkealla. En varmaksi tiedä, mutta epäilen, että pitää tarkkailla siksi ettei tule raskausmyrkytystä?!!

Kaisa 38+4

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piti tulla viimehetken tarkastukselle mitä pinoon on kertynyt ja täällähän onkin jo aloitettu uusi pino :)

Minullekin annettiin neuvolasta noita pissa-stiksejä ja proteiineja niistä pitäisi sitten vahdata.. Ymmärtäisi nyt vaan tämä vaavi alkaa jo ulostautumaan, ettei nyt enää viimehetkillä mitään raskausmyrkytystä kehittelisi.

Nyt viimeisen tunnin aikana on alkanut tulla " sukkapuikkovihlontoja" tuonne alakertaan ja näistä tuo meidän terkkari sanoi että sitten ei kestä enää kauaa... Saa nyt sitten nähdä! Kovasti tuo vaavi vielä tuolla masussa mekastaa ja puskee milloin jalkaa ja peppua ylöspäin :)

Jeps, mutta nyt yrittämään saada unta..

- Minski - rv 40+1

Vierailija
2/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Tiikerikala ja beibi0905! Toivottavasti ovat jo päässeet itse asiaan.

Täällä ei uutta. Kivuttomia suppareita jonniin verran, lähinnä pihalla kävellessä, mutta ei muuta. Saa nähdä onko yöllä taas jotain jomotuksia.

Tuossa yllä kyseltiin Urkista, mites mulla on muistikuva, että Urkki olisi pinoutunut tänään, tai siis eilen, tasiksen kunniaksi?

Voi olla tietysti, että muistan väärin.

En kasvata pinoa enempää, palailen ehkä päivällä.

Nighty night ja yösuppareita kaikille!

-Coppola ja Nuutti rv 40+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin jorvissa tarkistuttamassa paineet, ne oli ennallaan eli vähän koholla, 144/88 muistaakseni. Pissa puhdas ja ultrassa kaikki hyvin. Eka kipee suppari tuli ku lääkäri ronklas alapäätä ja kipee oli massu koko illan mut nyt on ihan rauhottunu kokonaan, höh, elättelin toiveita et nyt lähettäis synnyttää ku tuli vähän limaista vuotoakin. Mut taitaa mennä vielä jonkin aikaa. Vauva oli kyl ihan kiinnittyny et toivotaan ettei kauheen kauaa enää kestäis.

Tosiaan kovasti onnea nyytin hakureissulle niin Tiikerikalalle, Beibille kuin Nasulillekin!!! Ja tietty muillekin joilla lähtö lähellä.

Nyt vois mennä koittaa tulisko uni, olin jo tosi väsyny alkuillasta mut väsy hävis. Aamulla onkin mentävä labraan verikokeisiin, B-vitamiiniarvoja tarkistellaan ku ne oli vähä alhaset aikasemmin. Oon syöny B-vitamiinilisää nyt.

Kauniita unia vaan kaikille tai hyvää huomenta...

Nelliina rv 38+5

Vierailija
4/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! Meikä pääsee synnyttämään! Vettä rupes lorottaa tunti sit ja just soitin jorviin ni tunnin parin päästä vois lähtee matkaan. Jänskättää, hui! ei tuu vielä kipeitä suppareita. Voi, kyl se eilinen lääkärinkäynti sai kun saikin synnytyksen käyntiin. Tulen sit ilmoittamaan uutiset kun kotiudutaan, varmaan su tai ma. Pitäkäähän peukkuja mulle!!! =)

Nelliina 38+5

Vierailija
5/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaista huomenta!

Mulla oli eilen viimeinen lääkärikäynti (kohdunsuu pehmeä ja auki sormelle, kanavaa jäljellä vajaa sentti!!) ja gynekologin ronklaustutkimus taisi teettää tulosta! :) Nyt yöllä heräsin monta kertaa vessaan ja matkalla jo lorahteli sen verran vuolaasti nestettä nilkkoihin asti kastellen kahdet yöpuvunhousut täysin, että aloin jo ymmärtää, että tässä tosiaankin taitaa olla tällä kertaa kyseessä lapsivedet eikä mikään lorahteleva valkovuoto, joka on aikaisempina päivinä ollut kiusoina!!! Soitin 04:39 synnyttäjien vastaanottoon ja sieltä rauhallinen kätilönääni vaan kehotti vielä menemään mahdollisuuksien mukaan uudestaan nukkumaan, kun kipuja ei vielä ollut. Maha tuntui kyllä heti erilaiselta, ei niin pinkeältä kuin aiemmin. Sanoi, että voin rauhassa levätä vielä aamuun saakka ja tulla sitten aamupalan jälkeen sinne osastolle.

Ajatukset pian alkavasta synnytyksestä täytti mielen ja vietin melkein tunteroisen sängyssä ennen kuin sitten 05:40 nousin ylös ja tulin koneelle. Uni ei vaan meinannut enää tulla ja tuntui, että mulla on vielä tuhat ja yksi asiaa, mitä pitäisi tehdä, ennen kuin voin lähteä synnyttämään. En ole vielä herättänyt miestä ja koitan varmaan itsekin mennä vielä yrittämään, jos saisi vielä unen päästä kiinni, että olisi voimia tulevaan koitokseen vähän paremmin.

Uskomattomalta tuntuu ajatus siitä, että pian meillä voi olla oma pieni nyytti sylissä! Tsemppiä muille samassa tilanteessa oleville (Nelliina!!!) ja kärsivällisyyttä kaikille odottaville lokalaisille!

Precious 38+3

Vierailija
6/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ei tapahdu minulla... :( *vähän kateellisena*, mutta olen kyllä iloinen teidän muiden puolesta! Kyllä mulla oli yöllä ihan hyviäkin suppareita, joihin heräsin, joten elän toivossa, että meidänkin pikkuinen sieltä on pian tulossa (olisi jo kyllä aikakin -heh)!!!Tsempitykset NELLIINA05 ja PRECIOUS!!

KAISA1977 ja MINSKI-78: Jännä, kun minä en ole mitään pissatikkuja saanut kotiin...Esikoisesta aikoinaan kyllä sain, kun verenpaineet olivat koko loppuraskauden vähän koholla. Mutta nytkin ollut verenpaineet välillä jopa yli 90/140 (tosin mulla aina niissä mittaustilanteissa on hirveä jännitys päällä ja nostaa paineita, yhdelläkin neuvolakerralla tapaamisen alussa alapaine jotain 90 ja pyysin ottamaan uudestaan lopuksi, jolloin alapaine 76...), eikä mitään tikkuja neuvolasta edes ehdoteltu...Tosin pissa ollut kyllä koko ajan täysin puhdas, miten teillä?

JOAN75: Toivottavasti sullakin olisi homma edennyt, ettei tartteisi käynnistellä. Menivätkö sulla aikaisemmat raskaudet kovast yli la:n?? Mulla nimittäin nyt sellainen tilanne, että taas menossa ihan roimasti yli (aikaisemmat synnytykset 41+6 ja 41+4, mutta käynnistyivät itsekseen). Nytkin menossa jännät paikat, kun jo 41+4 mittarissa...Enkä haluaisi käynnistykseen, vaikka täällä moni tuntuu haluavan (tietty jos vauvan koko esim. pelottaa, niin onhan se ihan ymmärrettävää tai jos on muuta häikkää, niin ehdottomasti on hyvä että käynnistävät)... Olisi niin ihana, kun homma alkaisi ihan itsekseen...Huomenna mullakin äitipolikäynti. Jospa se lääkärintutkimus edistäisi asiaa minunkin kohdalla. Kun vain ei verenpaine olisi liian korkealla, ettei sen takia jouduttaisi käynnistämään...Mutta kaipa siitä käynnistyksestäkin selviäisi, onhan täällä tullut luettua tosi hyviäkin kokemuksia asiasta!

Nyt täytyy lopetella aamuhöpinät. Olo on itse asiassa tosi mainio. Moneen yöhön en ole nukkunut noin hyvin, jopa 6,5 tuntia putkeen (no, yksi pissakäynti välissä). Nyt olisi ihan virkeä olo synnyttää!! ;)

t.Sinisiipi rv41+4

Vierailija
7/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ HALUAN KANS SYNNYTTÄMÄÄN

*lukee kateellisena eilisen ja tän aamun pinoja*

!!!!!!!!!!!

Eilen tais lähtee [b]Tikrukala[/b] ja [b]Beibi[/b] ja olikohan [b]Joan[/b](?, en ihan muista nikkiä). [b]Annu[/b] tais jäädä käynnistykseen ja tänään onnellisesti nyytinhakureissulle ovat lähdössä [b]Nelliina[/b] ja [b]Precious[/b] - ONNEA TEILLE KAIKILLE :)!!!! (Oliko vielä muita menossa, en muista..) Näyttääpä siltä, että meillä lokakuisilla tapahtuu..........

.......kaikilla muilla paitsi mulla, jolla ei ole minkäänlaisia oireita/supistuksia yms.

Eilen pätki nettiyhteys, enkä päässy koneelle. Meinas ihan vierotusoireita pukata ;). [b]Empulle[/b] kuului hyvää neuvolassa ja painokaan ei ollut noussut ja kaiken hyvän lisäksi vauva oli laskeutunut! ¤¤¤Pakko peukuttaa¤¤¤ josko se sinäkin pikkuhiljaa - SUPPAREITA :)! *bd bd*

[b]Mamma21[/b] poika kasvaa hyvää vauhtia. Mukava, että maitoa on omasta takaa!!! :).

[b]ONNITTELUT

kaikille

eilen nyytinhakureissulta ilmoittautuneille![/b]

Mutta nyt lähden laittamaan aamupalaa. Neiti katsoo lastenohjelmia ja kohta on toooosi nälkäinen ;). Palailen päivällä.

Tulipa sekava viesti...

*Vallu ja ' paavo' 38+2*

Vierailija
8/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, näkyy eilisilta ja tämä aamu olevan oikein toiminnan täyteistä! Ainakin SUSKU taitaa olla menossa sektioon (jos en ihan väärin muista), NASULI käynnistykseen, TIIKERIKALA ja BEIBI tuntuu pääsevän tositoimiin kuin myös NELLIINA ja olikos se nyt PRECIOUS! Oikein paljon onnea teille ja jaksamista tähän huimaan koitokseen!!!! Taitaa pino pian alkaa lyhetä huomattavasti.. :(

Eilen oli myös vauvauutisia eli MESSAM ja BUGABOO onnea onnea onnea onnea!!!!!!!! Ihanaa vauvantuoksuista arkea teille!!!!

Oli myös mukava lukea AMDAN kuulumisia eilen!!!!

PONNYT minä sain ainakin synnytysvalmenuksessa sellaiset ohjeet että ainakin Kätilöopistolle mentäessä nykyään olisi hyvä soittaa aina ennen kun lähtee matkaan. Nyt kun sieltä puuttuu se synnyttäjien vastaanotto niin soitto ja sitten kätilön ohjeiden mukaan matkaan. Enpä sitten muiden sairaaloiden käytäntöjä tiedä.

Eilinen olikin sitten aika outo päivä minullakin. Aamulla kun vein lapsia hoitoon, iski ihan hirveän huono olo ja tuossa kilometrin aikana sai muutamaan otteeseen nieleskellä oksennusta. Lisäksi vatsa oli hieman sekaisin ja supisteli todella usein, vaikkakin kivuttomasti. Outoa oloa kesti koko eilinen. Pahoinvointi loppui päivällä mutta ihmeellinen kiristely ja lievä kipuilu jatkui ja sainpa aikaiseksi yhden kivuliaankin supparin. Mutta kaiken tämän vastapainona viime yö meni puolestaan todella hyvin ja ainoastaan kipeät lonkat vaivana. Ja tänään ainoastaan muutama " puukonisku" kohdunsuulle. Eli rauhallinen tilanne.

Neuvolassakin tuli käytyä ja siellä kaikki hyvin. Paino oli pudonnut 200g, RR 113/67 ja virtsassa ainoa normaalista poikkeava oli että ketoaineet oli plussalla joten terkkari epäili etten syö/juo hyvin. No enhän mä pahoinvoinin takia saanutkaan kuin yhden sämpylänpuolikkaan menemään. Käski sitten vielä päälle syömään suklaata niin saan sokeria ;) SF mitta 35cm ja sydänäänet 150 niin kuin kaikilla kerroilla. Huomioitavaa oli se että pää oli vielä todella korkealla eikä merkkiäkään kiinnittymisestä. *huoh*

Mutta eipä tässä aamutuimaan muuta kummallista. Neidillä oli eilen eka jumppakerta ja tykkäsi oikein kovasti :) Mukavaa ja joillekin työntäyteistä päivää :)

Sinilainen 38+1

Vierailija
9/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin käymään vessassa ja ihmettelin, että no eihän täältä mitään oikeen tuu. Olin jo nousemassa kun lorahti, ajattelin unenpöpperössä että johan nyt kun en rakkoani yhtään hallitse. Pyyhkäisin ja totesin, että hmm, vaaleanpunaista. Varmaan limatulppa irtoamassa tai jotain. Sitten välähti, että täällähän sitä aina puhutaan, että lapsivesi voi olla vähän vaaleanpunaista! Soitin Taysiin ja pikkuhiljaa tästä olen lähdössä tarkistuttamaan tilannetta.

Ei kyllä muuten oireile yhtään, että saa nähdä onko tässä tosi kyseessä. Mitähän muuta se vois olla kun sitä ihteään?

No, jätän spekuloinnit lääkärille :)

Palailen myöhemmin raportoimaan jos/kun takaisin kotiin vielä lähettävät.

-Coppola

Vierailija
10/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan myös sinulle, älä tule takaisin ilman nyyttiä ;)!

Tsemppiä! *bd bd bd*

*Vallu* (odottaa vuoroaan... :-/)

Vierailija
11/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on varmaan mutta ei ainakaan siltä nyt tunnu... missä helvatussa on kaikki merkit [color=red]lähestyvästä synnytyksestä[/color]?! Tässä alkaa jo pikkuhiljaa olla oikeasti kade kaikille nyytinhakureissulle päässeille... TAHTOO KANS!!!

Eilen tuli sit tosiaan jokunen hassu suppari iltasella, mutta aika masentunu olin kun ei ollut läheskään edellisillan veroisia :-/ Voihan &%#¤#"

[b]Valencia[/b]: Nyt mä oon taas sitä mieltä että tässähän kökötän pinossa vielä marraskuussakin.... Voi kun tapahtuis jotain!!

[b]Nelliina05 & precious[/b]: Ihanaa, teillä on pian nyytit kainalossa tuhisemassa :) Onnea kovasti synnytykseen!!

Oli hieman omanapainen viesti tänään.. mutta kun nyt ei päähän mahdu muuta kuin se oma pikkuinen.... ;D

Tsup-tsupeja [b]KAIKILLE[/b] tahtoville, kuin myös [b]ITSELLENI[/b]

[color=blue]~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~ tsup ~~~

[color=darkviolet][b]Emppu 38+3

Vierailija
12/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan sinullekin [b]Coppola[/b], jos lähtö nyt tulee :)

Pidetään peukkuja *bd bd*

Vierailija
13/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roikun täällä vielä marraskuussa...

Ei mitään " synnytysoireita" .

Ei ole edes supistellu pariin päivään.

Onnea kaikille synnärille lähtijöille!

Urkki ja Aarre rv 40+1

Vierailija
14/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on moni lähdössä nyytinhakureissulle, ONNEA MATKAAN...kumpa sitä itsekin jo pääsisi....Heräsin siksi näin " aikaisin" kun neuvola on yhdeksältä....ja minä kun viikko sitten luulin että ei enää sinne tarvitsisi mennä, ja pah!

Eilen innostuin iltasella haravoimaan oikein kunnolla ja sitten kun sen päälle menimme saunaan niin kipeitä suppareita kyllä tuli, mutta erittäin epäsäännöllisesti kunnes lopahtivat kokonaan joskus kymmenen jälkeen...tänään taas täytyy kehitellä jotakin aktiviteettia, jotta jotain saisi tapahtumaan tuolla alhaalla. Yöllä ja nyt aamullakin on tosin tullut sellaisia todella ikävän tuntuisia vihlontoja tuonne alas, toivotaan että se olisi myös merkki jostain kehityksestä :) Ja illalla muuten saunan jälkeen minulle tuli todella oksettava olo, jota jatkui muutaman tunnin kunnes sain nukahdettua...outoa kuvotusta...

Mutta eipä tässä pidemmästä nyt aamulla, täytyy kiiruhtaa neuvolaan ja sitten vasta pääsee lukemaan aamun lehden ja juomaan kahvikupposen...yritän palailla myöhemmin kirjoittelemaan....lueskelemassa kun käyn kuitenkin pitkin päivää!

TA1KA 38+5

Vierailija
15/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eilenkin oli synnyttämään lähtijöitä useampi. Onnea vaan kaikille matkaan! :)

Shoppailin sitten eilen urakalla reilu 3 tuntia ja saunoin kunnolla päälle. Saldona oli 0 supistusta, mutta kovat liitoskivut ja vihlonnat alamasussa. Meinasin jo synnärille lähteä hakemaan kipulääkettä, sattui niin paljon. Eli turhaa oli siinä mielessä, ettei tuntunut edistävän yhtään asiaa. Eipä sitä saanut yöllä paljon nukuttua ja seinistä piti tukea hakea kävellessä vessaan.

Alkaa masentaa tää raskaus, kun tuntuu että vauva vaan kasvaa, eikä tee elettäkään syntyäkseen. En haluaisi mennä käynnistykseen, mutta kaipa se on edessä. Alkaa tällä vaavilla olla painoakin 4,5kg, joten JOS saan taivuteltua neuvolatädin ens maanantaina kirjottamaan lähetteen polille, niin ne varmaan käynnistää siellä sitten. Olisi se kiva tietää, että joku takaraja tässäkin hommassa on.

Paikat on ollut pehmeät ja kohdunkaula lyhentynyt kohta jo 3 viikkoa ja jatkuvat vihlonnat kohdunsuulla jo kohta viikon. Luulisi että se olisi jotain ennakoinut ensisynnytttäjälllä, mutta eipä näköjään. Enää en kyllä luota mihinkään ässiin tai ennakoiviin oireisiin... :/

Nyt tarvitaan suklaata piristämään..

Rv 40+2

Vierailija
16/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tapaisimme TAYS:lla!!! Siitähän oli kerran puhetta, että voipi näin olla ;) Mulla kuitenkin jo rv41+4, joten odottelen kovasti, että alkaisi tapahtumaan!!

Pakko purkautua tänne: Ihan aamulla oli tosi hyvä mieliala, kun heräsin klo6, mutta yhtäkkiä tuossa tunti sitten alkoi pänniä taas tämä koko touhu (eli odotus) ihan hirveästi. Tuntuu, että olisin jotenkin itse " syyllinen" siihen, että en saa tämän vauvan synnytystä käynnistymään...Vaikka se on kyllä ihan hassu ja naivi ajatus, tiedän...Ja sitten harmittaa mun pikkusiskon puolesta ihan hirrrrrrveesti...Hän nimittäin on ollut hyvää hyvyyttään meillä jo viikon " päivystävänä" lastenvahtina ja auttamassa kotiaskareissa ja joutuu lähtemään tänään. Hänellä olisi ollut tenttiinlukua ym. tärkeää nyt tälläkin viikolla, mutta on tahtonut auttaa. Ja nyt hän joutuu lähtemään, eikä näe vauvaa sukulaisista ekana :( Olisin niin kovasti halunnut sen näkemisen hänelle suoda -höh!!! Kaikkea minäkin murehdin!!

t.Sinisiipi huimine viikkoineen ;)

Ps. Onneksi saadaan illalla miehen vanhemmat kuitenkin tänne lapsia hoitamaan ja he voinevat olla sitten siihen saakka, kunnes vauva on syntynyt...

Vierailija
17/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yhyy!! Tahtoo itekkin päästä*

Täällä on vietetty ihan " normaali" yö. Vessassa sai ihan useaan otteeseen raahautua. Nukuttu yö oli lyhyt ja nyt väsyttää simona :/

Olen herännyt jo seitsemän aikaan ja vienyt koululaisen.

Eilisen riehunta ei saanut aikaa suppareita :( Tää vaavi taitaa jököttää masussa tappiin asti!

Ja nyt jatkamaan siivouksia ja sitten kauppaan sekä koululaisen hakuun...

Waimo72 & masuli 39+3

Vierailija
18/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaankin tapahtunut siinä välissä ku viimeksi olen käynyt.

Onnea kaikille!!

Semmoista minä tulin vaan kyselemään että:

Mikä on mahasta kuuluva poksahdus?

Heräsin nimittäin viime yönä kun kuului mahasta ihan hirveä poksahdus. Luulin jo että lonkka lähti sijoiltaan mutta ihan paikoillaan se on.

En tiiä sitten olenko nähnyt unta vai poksahtiko oikeasti mutta maha oli ainakin hirveän kipeä sen jälkeen.

Mutta oonkos kertonut siitä maanantaisesta äitipolilla käynnistä?

Eli kylkikivulle ei löytynyt mitään syytä, sano et kyllä se synnytykseen lakkaa..

Ja sitten paikat on lievästi pehmentynyt, viel 2 cm jäljellä ja 1 cm auki tai jotain semmoista..

Ja semmoinen kolmikiloinen poijan jössikkä siellä köllöttelee.. :D

Mutta jospa minäkin pääsisin jo tositoimiin..

rv 38+4 (39+1)

Vierailija
19/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on poksauteltu lapsivesiä ihan porukalla...

Ajattelin tulla tavoistani poiketen jo näin aamupäivällä hehkuttamaan tänään olevaa Laskettua Aikaani, mutta huomaan, että toisilla on vähän paremmat hehkutuksen aiheet!!!!

Onnea vain hurjan paljon matkaan ihan kaikille, jotka tänään lähtevät/ovat lähteneet nyyttiään hakemaan!

LA:sta huolimatta täällä ei tunnu mitään merkkiä, että oltais lähiaikoina synnyttämään lähdössä. Eilen illalla ei supparin supparia, yönkin nukuin vaihteeksi ihan hyvin. Nyt vois sanoa että just ja just havaittavaissa olevaa menkkamaista jomotusta ollut aamun ajan, mutta siitä en enää viitsi mitään johtopäätöksiä vetää...

Eipä tässä sitten kummempia, taitaa mennä päivä aika laiskasti, kun tuntuu että kaikki hommat on jo tehty, mitään ohjelmaa en ole itselleni enää sopinut, eikä oikein jaksais mihinkään liikkuakaan. Ehkä pitäis kans ottaa harava käteen, kun taitaa taas olla aurinkoinen päivä tulossa, jos vaikka sais jotain aikaiseksi (suppareita siis). Ja jos vaikka ostais jotain herkkua merkkipäivän kunniaksi... Onhan tää vähän niinkuin joku syntymäpäivä, jota on yhdeksän kuukautta odottanut.. Lahjat vaan on aika vähissä, koska saan avata mun paketin???

Tasistunnelmissa

Ninnuli rv 40+0 (kumma että rv 37 tuntui jotenkin hienommalta saavutukselta kuin tämä...)

Vierailija
20/63 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaikki lokamammat on saaneet nyyttinsä, ja minä en näe pientä kuin vasta ensi vuoden puolella... itsesääliä jo vähän pukkaa. Tosiasiassa en osannut ajatellakkaan, etteikö vauva laskettuun aikaan mennessä tulisi ulos. Nyt lohduttaa lääkärin naurettava kokoarvio parisen viikkoa sitten " ei mikään mahoton" - jospa se vauva ei ennättäisi kasvaakkaan ihan viisikiloiseksi.

Suppareista ei tietoakaan, joskus tuntuu lievää menkkamaista juilimista alaselässä, mutta synnytyksen alkamisesta ei tietookaan. Hassua vaan, ettei olostaan jaksa nauttia, kun siis mitään vaivoja ei ole - sitä vaan odottelee synnytyksen alkamista.

Jätänpä palstatilaa parempia uutisia kertoville...

seilori rv40+4