Ylipainoinen 40vuotias nainen.Siis todella näkyvästi ylipainoinen.
Ei mitään sellaista pientä vaan ihan todella paljon.Pituutta ehkä max 170cm ja paino lähemmäs 90kg.Ajelee autolla töihin ja takas.Ei edes viitsi jättää autoa kauemmas.
Tekee töitä ja kävelee töistä 5m autolleen.Eikö ole kamalaa?Kuolee reilusti ennen eläkeikää.
Pullat taitaa maistua naiselle liikaa.
Kommentit (10)
mutta ähäkutti, painoa on yli 100kg, mutta näytän vain 90-kiloiselta :)
Ei mitään sellaista pientä vaan ihan todella paljon.Pituutta ehkä max 170cm ja paino lähemmäs 90kg.Ajelee autolla töihin ja takas.Ei edes viitsi jättää autoa kauemmas.
Tekee töitä ja kävelee töistä 5m autolleen.Eikö ole kamalaa?Kuolee reilusti ennen eläkeikää.
Pullat taitaa maistua naiselle liikaa.
Onpa provo
lihava!
Itse olen 160cm ja painan 90kg, ja olen bmi:n perusteella sairaalloisen ylipainoinen. Mutta se ei kuulu sinulle, kuten ei tämän kyyläämäsi naisenkaan paino tai elintavat.
Hanki elämä ja paremmat käytöstavat.
näen tämänkin asian eri tavalla. Ehkä hän on sairas?
Itse koko ikäni kärsinyt ylipainosta, painoa tällä hetkellä huimat 110, mutta pari kiloa olen jo saanut pois :)
Paitsi että EN syö pullaa koskaan.
En pidä makeista ruuista, inhoan suklaata ja karkkeja, en syö leipääkään enkä viljatuotteita (keliakia on, en viitsi niitä korvikeversioita syödä).
Syön kyllä maitotuotteita, lihaa, kalaa, kasviksia.
Joskus juon lonkeroa, kevytsellaista.
Laihtuisinkohan jos alkaisi pulla maistumaan? ;)
Oon vähän alle 160 ja painoo 88 kg. Muuten syön ihan normaalisti, mutta kalja maittaa liikaa. Viikossa menee yli 24 tölkkiä.
Pullat tosiaan maistuu liikaa! :(