Miksi toiselle asunto on niin yksityinen?
Olemme tapailleet kesästä lähtien, mutta hän ei ole vielä pyytänyt minua kotiinsa. Nainen on jyrkästi kieltäytynyt, kun olen kysynyt pääsisinkö kylään. Hän jakaa usein kuvia kodistaan, ja se näyttää siistiltä. Hän ei myöskään ole varattu. En käsitä missä ongelma?
Kommentit (23)
Kannabiskasvattamo? Ruumiita? Hänellä on vanki siellä?
Jotain pahaa taphtunut siellä airmmin jonkun miehen toimesta? Nyt päättänyt että pitää sen turvapaikkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on joku harrastus mitä peittelee. Harrastuskamaa ei saa kaappiin kaikkea tms.
Mikä se voi olla?
Mulla on sikapaskanen kämppä enkä jaksaa siivota eli en kutsu ketään kotiini. Jos ovikello soi niin puhun ovenraosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sikapaskanen kämppä enkä jaksaa siivota eli en kutsu ketään kotiini. Jos ovikello soi niin puhun ovenraosta.
En usko, että tämä on syy kieltäytymiselle. Arvostaa puhtautta ja järjestystä.
No ei vaan halua. Ehkä tykkää sinusta mutta ei halua 100% vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain pahaa taphtunut siellä airmmin jonkun miehen toimesta? Nyt päättänyt että pitää sen turvapaikkanaan.
Ittellä tämä syynä. Exä oli aika julma.
Käytätkö huumeita? Oletko rikollinen?
- koti ei ole niin siisti kuin kuvista luulisi?
- naisella on lapsia/lemmikkejä, joista et tiedä?
- naisella on puoliso/perhe?
- ei halua viedä panoja kotiin (moni haluaa pitää lakanat siistinä ja saada rauhaa, kun itse haluaa)?
- hänellä on muita tapailukavereita tai poikaystävä, joista on jälkiä hänen kotonaan?
Haluatko siis tämän tapailun syvenevän vai miksi haluat hänen luokseen? Kannattaa ottaa teidän suhteen laatu puheeksi, jos asia mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö huumeita? Oletko rikollinen?
En käytä. En ole. Tavallinen duunari.
Minulle koti on erittäin yksityinen.
Naapurit vain tuppaavat tuppaamaan nenänsä joka paikkaan. " ai häiritsenkö" " haluan vain auttaa".
On se onnetonta kun ihmisillä ei ole käsitystä sanasta kotirauha.
Vierailija kirjoitti:
- ei halua viedä panoja kotiin (moni haluaa pitää lakanat siistinä ja saada rauhaa, kun itse haluaa)?
- hänellä on muita tapailukavereita tai poikaystävä, joista on jälkiä hänen kotonaan?
Haluatko siis tämän tapailun syvenevän vai miksi haluat hänen luokseen? Kannattaa ottaa teidän suhteen laatu puheeksi, jos asia mietityttää.
Hän on sinkku eikä hänellä ole lapsia. En ole kuullut hänellä olevan muita tapailukumppaneita. Haluaisin olla hänen kanssaan seurustelusuhteessa. Juttelen hänelle kun näemme seuraavan kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tämä on syy kieltäytymiselle. Arvostaa puhtautta ja järjestystä.
Niin mäkin arvostan, en silti jaksa pitää kämppää siistinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sinkku eikä hänellä ole lapsia. En ole kuullut hänellä olevan muita tapailukumppaneita. Haluaisin olla hänen kanssaan seurustelusuhteessa. Juttelen hänelle kun näemme seuraavan kerran.
Luultavammin hänellä on joku toinenkin ja kaikille samat säännöt.
Kyllä seurustellessa ollaan kummankin kotona. Kerran olin suhteessa, jossa mies ei halunnut olla minun kotona ikinä, mutta en ikinä estänyt häntä tulemasta kotiini. Ja olen todella sotkuinen, ja äärimmäisen introvertti. Mutta parisuhteessa oletan että toinen hyväksyy minut tällaisenaan, vaatekasoineen kaikkineen.
No syy voi kyllä olla niinkin yksinkertainen, että ei ole siivonnut sitä. Itse ainakin vältän yllätysvieraita tuon takia, kun häpeän sitä, jos on sottaista.
Ovatko nuo hänen jakamansa kuvat hänen kotoaan?
Ehkä hänellä on joku harrastus mitä peittelee. Harrastuskamaa ei saa kaappiin kaikkea tms.