Kaikki "teini-äidit" !
Olisi mukava saada keskustelua tänne alle 20-vuotiaitten äitien/odottavien äitien kanssa. :)
Itse olen kohta 18-vuotias joulukuussa synnyttävä.
Sähköpostiakin saa laittaa: Marisa@live.fi
Kommentit (96)
Nonih, nyt olisi käyty siellä ultrassa. Kaikki oli onneksi hyvin pikkusella, sukupuoltakin kysyin mut se ultraaja ei ollu ihan 100% varma et kumpi se on, kun vauva oli niin ihme mutkalla tuolla. :D Tytön puoleen se kuitenkin enemmän kallistui. :) Ihanaa, on kyllä nyt huojentunut olo kun sai varmuuden, että pikkuinen on kunnossa.
Hyvä kuulla että kaikki hyvin! Inhottaa aina kun ne sit sanookin että "no se on EHKÄ tyttö" :D Mut toivottavasti on! Voihan sitä sitten siellä synnytystapa ultrassa vielä kysästä, että onko se nyt se tyttö vai ei. Toivottavasti itellä selviäis edes varmuudella et kumpi se on! :DD rv. 19+5
Heips!
Meillä tyttö on kasvanut kovasti ja harjotellaan pikkuhiljaa kävelemistä. :)
Ultrassa meillekin silloin sanottiin että ehkä tyttö, ja totta se pitikin. Eihän koskaan ole 100 % varmaa se hoitajienkaan tieto sukupuolesta, monesti olen kuullut että toisenlainen sukupuoli loppujen lopuksi olikin syntynyt.
Ja onnea marisalle tyttövauvasta! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin tähän asti. :) ja onnea ja jaksamista kaikille muilekin odotukseen :)
Limppu2-7: Kiitos kovasti ! :) Kaikki on mennyt hyvin, tyttö nukkuu tosi hyvin yöt ja muutenkin.. :)
Meille sanottiin ultrassa että on melko varmasti tyttö, ja kyllähän se sitten olikin.. :)
Huomenna se sitten olisi, kauan odotettu rakenneultra! :) Jännittää kamalasti, että saako nyt tietää kumpi meille on tulossa!! HUUUI! Pitäkää peukut pystyssä! Haha. Kaverin kaverille syntyi äskettäin poika josta ultrassa sanottiin ett se olisi ehkä tyttö ja niillä oltiin sitten siihen varauduttukkin kaikki vauvan huoneessa ollut vaaleanpunaista. :D Eikun siis kaikki uusiksi, oli siinä onni onnettomuudessa että eivät kuulema olleet itse kerenny ostamaan lapselle hirveitä määriä vaan sukulaisilta olivat saaneet vaatteet ja tavarat. :D Onneksi terve poika syntyi kuitenkin! :)
Täältä löytyy 16vuotias tuleva äiti. viikkoja on täynnä 19+2 laskettu aika 9.5.11.
Lapsi ei ollu suunnitelmissa, mutta täysin tervetullut elämäämme. Kultani 19v ja kovasti isänä olemista odottaa, joka ilta "jutustelee" lapsen kanssa.. (potkii, jos sille puhuu) :D Kämppään olisi tarkotus ennen uuttavuotta muuttaa :)
Tänään oli rakenneultra ja mitään normaalista poikkeavaa ei ollut! HUH, onneksi pikkusella kaikki hyvin. :) Ja vehkeet näky kyllä niin selkeesti siellä, että ei edes voinut olla erehtymättä! :D
Eli pieni poika sieltä olis tulossa, ja aika hauskasti sano vielä se mieslääkärikin, että "Juu, kyllä tuossa ihan selkeästi näkyy kivespussit ja niiden välissä töröttääkin tuo lipputanko !" :DD HAHHAH!
Kovasti jätkä tykkäs liikkua ja kyllä siinä kauan menikin, että saivat kaikki tarkat mitat otettua! :D Tärkeintä kuitenkin et pikku miehellä kaikki hyvin (SIIS 14.12) =D
jo liian vanha tänne ? :D
21 wee, kolmen lapsen äiti. :)
Kaks tyttöä ja yks poika.
Ekan sai kun olin 19.
Itse olen 18v maaliskuun lopulla 19v. Itse en vielä ole äiti mutta toiveessa olisi saada esikoinen mahdollisiman pian. Ihmettelen vaa että mites teillä tuuria ollu lapsen saannissa :)) Itse odottelen että pääsen plussailemaan :D Kihlattuni on saman ikäinen kuin minä, kuukauden nuorempi vain ja hän haluisi lapsen tosi kovasti :D Me asutaan yhdessä, ollaan asuttu jo kuukauden verran :D Ja onne kaikille tulevillä äideillä ja paljon jaksamista lapsen saaneille :)
kirjoitin ilman laseja ja siksi kirjoitus virheitä :D
Eipäs ole tänne tullu kirjoteltua pitkään aikaan, kun ollu hieman kiireitä. :s Mut kas, Janiitaä onnee hirveästi pojasta! :D Ja hauska toi äijän kommentti! XD mites sulla on mennyt vauvan kans? =) Onko ollu mtn ongelmia yms.?
Täytin ihan pari viikkoa sitten 19 ja LA onkin tasan viikon päästä, nyt mennään siis viikoilla 39+0 :) Tyttö (ainakin viime näkemällä...) tulossa. Kirjoittelen blogia odotuksestani ja vähän myös aiheen ohi, vierailkaa ihmeessä: http://latenightsandearlymornings.blogspot.com !
Mä haluisin kysyy että mitä kaikkii tukia voi saada jos on 17 vuotias opiskelija kenen vuositulot ovat n. 500 e :) eli ei mitkään suurimmat tulot todellakaan. Mut niin haluisin tietää mitä tukia te olette saannut. Vauva masussa odotellessa en ole oikein varma mistään :( nii haluisin myös teijän kokemuksia alkuraskaudesta miten kerroit vanhemmille, miuten ystävät reagoivat jne?
Käpäsitten niin että 30.12 testi näytti positiivista, haale viiva oli kylläkin mutta tein testin 2 päivän päästä uudestaan ja positiivista näytti ja viiva hiukan tummempi, mutta sitten menkat alkoivat ja vuoto oli runsasta. Tarkoittaako se keskenmenoa vai voinko siitä huolimatta olla raskaana? Tein menkkojen jälkeen uuden testin ja negaa näytti. Nyt oli taas menkat mutta vuoto pientä. Voinko siis olla silti raskaana? :)
Ja onnea kaikille ja plussia kanssa :)
Eipä ole tännekkään tullut aikoihin nyt kirjoiteltua, mutta ajattelin nyt sitten taas tulla kertoilemaan omia kuulumisiani kun ei tuohon synnytykseenkään ole enään kovinkaan montaa viikkoa. Elikkäs nyt oltai menossa rv. 36+1 ja pikkusta odotellaan kuin kuuta nousevaa syntyväksi tämän kuun loppu puolella ! :) Onkos muita kenellä tässä kuussa vauvanhaku reissu edessä? Ja jos ei vielä niin onko ollu jo tuntemuksia ja mikälaisia että synnytys alkais olee lähellä? Miulla on nyt maha laskeutunu ainakin aika mukavasti ja kyllä sen tunteekin kun vauva tykkää päällään porata tuonne alas niinkin kivuliaasti että tuntuu kuin taju lähtis sillä hetkellä. :D Suolikin toimii vähän liiankin hyvin nykyään vessassa täytyy rampata päivässä ainakin sen 5 kertaa. Tämmöisiä loppuraskauden iloja miulla. Voikaa hyvin ja kertokaahan muutkin kuulumisianne ! :)) rv. 36+1
Janiitaä:
No sehän on mukava, että on se on parempi ku entinen ja muutto meni hyvin. :) Onnea uuteen kotiin! :D
Nyt on täällä lomat pidetty ja kivasti meni toi loma. :) aikakin kulu vähä liianki nopeesti. :D jei, huomenna sinne ultraan, pitää tulla kertoilee tänne sit et miten meni :)