Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki "teini-äidit" !

26.08.2010 |

Olisi mukava saada keskustelua tänne alle 20-vuotiaitten äitien/odottavien äitien kanssa. :)

Itse olen kohta 18-vuotias joulukuussa synnyttävä.

Sähköpostiakin saa laittaa: Marisa@live.fi

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten tosi mukava se neuvola täti =) niin justiinsa :) no naapurit todellaki täällä on aika hanurista. no mä en hirveesti kyllä tunne täältä raahesta ketään ku vasta oon muuttanu tänne, miehellä on koko suku täällä niin ne on melkee ainoat ketkä tuntee :D

Vierailija
62/96 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lukis omaa tekstiä! :D Minäkään en siis täältä kauheasti tunne porukkaa kun lappeenrannasta ite oon kotoisin ja asunu raahessa vasta noin 5kk! :D Ja miehen kanssa muutin tänne myös kun ei jaksanut enää lappeenranta meininkiä kattoa ja tosiaan itsekkin enimmikseen tunnen sen sukulaisia, että nyt vasta ruvennu tutustumaan porukkaan kun tuolla ukolla on sellanen oma "bisnes" eli tatulointeja hakkaa. Juu se on ihan mukava se täti ja on mukava höpötelläkkin sen kanssa! :) Onkon muuten teillä jo arvailtu että kumpi tulee? Meillä äänet jakautuu 6-1 et muut arvaa poikaa ja mie tyttöä! :D :D täytyy kirjotella lisää, myö ruvetaan syömään! :) Rv. 17+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kajaanista muuttettiin tänne ja 6kk ollaan asuttu ja nyt pikku hiljaa tullu sellainen tunne, että vois vaikka takaisin kajaaniin muuttaa. :D Kyllä ollaan arvailtu, miehen kans ollaan melkolailla samaa mieltä että poika tulee, muut ovat tyttöä veikanneet. :D Parin vk päästä olisi se rakenneultra niin jospa sen siellä kuulisi kumpi tulee, kun ei malta synnytykseen asti odottaa. :) Meinaatteko te ottaa selvää sukupuolesta? Millon sulla on rakenneultra? =)

Vierailija
64/96 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukeeei, vähän sama vika täälläkin et vois vaik johoki muualle muuttaa. :D Meillä olis rakenneultra 14.12, ja halutaan kyllä tietää että kumpi on tulossa! Vaikka toi ukkeli ei ehkä ois ekana sitä halunnukkaan tietää mut sain sen pään käännettyä! On se sitten mukavempaa tehdä hankintoja kun on sukupuoli selvillä! :) Mut toivottavasti teidän arvaus menis sitten oikeaan ja niinhän sitä sanotaan että äidin vaisto sanoo, että kumpi tulee. x) Toivottavasti ite saan muitten uskomukset vääriksi ja veikkaus meniskin siihen tyttöön, vaikka onhan tuo sama kuitenkin loppujenlopuksi kumpi on, kunhan lapsi vain on terve! :)) Onkos maha jo paljon kasvanut?? Miulla ei ihan viellään niin paljon, että ne jotka ei raskautta tiedä niin huomaisikaan asiaa. :D Ehkä vähän vain pyöristynyt! :) rv. 17+4

Vierailija
65/96 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin justiinsa. :D Minä oon samaa mieltä, että mukavampi tehdä hankintoja, kun tietää kumpi tulee. :) Aiotteko kertoo kellekkään sit lapsen sukupuolen,kun saatte tietää? Mä en oikeastaan ole vielä ees päättäny haluanko kertoa kenellekkään. Toivottavasti sinunkin arvaus menisi oikein sukupuolen suhteen! =) Mulla on kyllä melko paljon kasvanu maha, ihan hirvittää et millainen se on lopussa. :D Mieski yks päivä vitsaili, et mä rajähdän varmaan sit loppu raskaudessa. :D Kyllä se sinullakin varmasti kohta alkaa kunnolla näkymään! :)

Vierailija
66/96 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin neuvolassa ja siellä kaikki hyvin ei downin syndrooma riskiä ja verikokeetkin oli kaikki negatiivisia! :) Vierähti kivi sydämmeltä! Ja sen kasvukäyrä jutun mukaan ei ole iso vauva meillä ainakaan tulossa. Kyllä myö varmasti joillekkin aiotaan sukupuoli kertoa kun sitä ei kuitenkaan voi olla kuuluttamatta. :D Niin ja otin influenssarokotteenkin ihan vauvan vuoksi ettei tulisi mitään komplikaatioita sitten, hieman on käsi hellänä! Kärsin kuitenkin itseni ja toukan vuoksi! :) Eiköhän tuo maha ala sit miullakin kuukauden päästä jo olemaan sellanen, että sitä ei paljoo piilotella enää. :D rv.17+5

Vierailija
67/96 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvasta tuskin pieni tulee ku mä oon 175cm ja siittäjä 195cm, mut mun mahaa ei vielä todellakaan huomaa vaikka olen hoikka ja raskausviikkojakin on jo 19+1. :) Se riippuu ihan odottajasta millanen maha tulee.. Tää saa ihan kohta jo tiätää mitä vauvan haarovälis heiluu vai heiluuks mitää, toivosin tyttöö mut periaatteessa ihan sama kumpi tulee, rakas lapsi jokatapauksessa.

Vaikka en sukupuolta vielä tiedäkään niin mul on jo kaukalo ja babysitteri + hirveesti vaatteita hankittuna, viel pitää sänky ja vaunut hommaa, vaunut haluun sit sen väriset et niistä huomaa köllötteleeks siel sisäl tyttö vai poika. :))

Ja sulle joka sanoi et harmi ku "joudun" yksin oleen,niin mulle se ei ole millääntavalla harmi, meitä on niin moneen junaan. Toinen tarvii välttämättä miehen rinnallensa, mä en tarvi miestä mihinkään,ku meitä silti kaks asuu samas taloudessa.:) (mut en ole silti lesbo:D)

Vierailija
68/96 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla Janiitaä että kaikki oli hyvin! :))

Itsellä pitäs vielä pari viikkoa kärvistellä sinne rakenneultraan, ei millään malttais. :D Onneks pääsee lomalle tonne lappiin, niin jospa se aika menis siellä vähän nopeampaa. :D Tunnetko sä muuten potkuja vielä? =) Mulla rupes joskus rv 16+3 tuntuu pientä muljahtelua. ^^ Nyt tulee jo kunnon nyrkin iskuja ja potkuja, ja mieskin tuntee ja näkee ne. :D

Vierailija
69/96 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nii miustakin oli ihana kuulla hyviä uutisia! :) Kyllähän nyt aina lomalla aika kuluu niin äkkiä, että tuntuu eittei mitään lomaa olis ollukkaan. Hitto, kun pitääkin ootella aina noita aikoja! Ja just sellai kun viikko pitäis viel pinnistellä niin tuntuu ettei se päivä tuu sitten millään sieltä. :D Mutta, hiljaa hyvä tulee! :) Joo kyl mie oon jonkun reilu viikon nyt tuntenu päivittäin, et se siellä jotain kuperkeikkoja heittelee. :) Tuntuu aika jännältä. Ai ku oiskii vaikka sellanen kotidobbleri jolla kuulis ne sydän äänet ja tietty liikkeet! :D Täällä kuitenkin viellä ootellaan, et toi toinen osapuolikin pääsis kokemaan ja näkemään, miten se pieni taaperoinen siellä melskaa! :) huomenna jo rv. 18+0 :)))

Vierailija
70/96 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! :D Jossain myytiin niitä dobblereita, ku muistas vaan vielä että missä. :l No, kyllä google tietää :D http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10

Tossa on se sivu :D Voi ku oiski vielä lisäks sellanen ultrauslaite, niin vois aina kattella, että mitä se pieni siellä puuhaa. :D Noh, jännityksellä saatte odotella sitä päivää, oli siinä ainaki mun miehellä hymy korvissa, kun se tunsi ekan kerran ton vaavin liikkeet. :D :))

Vierailija
71/96 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli varmasti! :) Joo, mie oon käyny kattoo tuolt sitä dobbleria ja haaveillu sitä, mut aina on vaan haaveeks jääny! :( Jos sitä joku kerta kun on vähän ylimäärästä niin tilais sit ton. Nii ja olis kyl tosi kätsy sellanen kotiultra juttu, harmi vaan ettei semmosia taida olla! :D Oha se iha kiva jännätä ja kuulostella et mitä siel tapahtuu. Ei tarvii joka päivä olla näkemässä sitä pikkusta, eiköhän sitä kerkee iha tarpeeks sit kun se syntyy! :D :D

Vierailija
72/96 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, haaveiluksi on jääny toi dobbler. :s

Huoh, vielä pitäs viikko jaksaa jänskäillä sinne rakenneultraan.. =( Viime yönä meinannu saada untakaan, kun mietiskelin vaan pikkuista. :D Ootko muuten hankkinu vielä mitään tavaroita yms. vauvallesi? =)

Vierailija
73/96 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko varmasti tuntuu tosi pitkältä ajalta ootella, mut kyllä se menee aika hujauksessa kun ei koko aikaa mieti sitä. :D Oon saanu nyt miehen siskolta yhen postin laatikollisen tytön vaatteita, et vähän myös senkin takia oottelen, että kyllä se tyttö sieltä tulee! :) Ja on puolenvuoden ikäiselle rattaatkin jo valmiina. Muuten sit en oo uskaltanu ite ostella oikee yhtään mitään! :D Mites sitten, ootteko ite jo uskaltautunu lähtee ostelemaan? Miulla olis viellä 2 viikkoa ooteltavaa sinne rakenneultraan... Arvaa jaksaako ootella! -.- Mut onneks tässä on nyt tää muutto härdelli ja kaikki niin luulis ajan menevän suht nopeesti! :) Kummattiin olis siis tarkotus muuttaa, varmaan nyt viikonlopun aikaan. (toivottavasti sais vaan avaimet silloin.) :) Rv. 18+4

Vierailija
74/96 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 91 syntynyt ja mulla 3kk vanha pieni tyttö. Olisi kiva saada samassa elämäntilanteessa olevaa juttuseuraa. Asun ite Hämeenlinnassa

Vierailija
75/96 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks huomenna pääsee sinne reissuun, niin menee toi aika nopeemmin. :D Ei me vielä oo uskallettu ostaa mtn, siskolta sain vauvanvaatteita jo heti alussa, kun se intoilee niin paljon. :D Aattelin ton ultran jälkeen sit alkaa hommaa tavaroita, ku selviää että onko pienokaisella kaikki hyvin. :) Noh, sulla se muutto edessä niin menee varmaa aika nopeasti siinä tavaroita järkätessä. :) Muistahan, ettet nostele mitään painavaa sitten! :D

Vierailija
76/96 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kerenny kirjottelemaan tänne ku on ollu kaks viikkoa aika täynnä tekemistä.. :)

Synnytin siis 20.11. ja tyttöhän sieltä tuli. :)

Nyt oon ollu kotona pikkusen kanssa ja maanantaina ois muutto kun on saatu uus kämppä maalattua ja lattiat laitettua kuntoon.. =) Kiirettä siis on !

Mutta ehkä nyt kun rauhottuu saan taas kirjoteltua tänne. :)

Vierailija
77/96 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että asustelet Hämeenlinnassa, niin ku mä. :) Missä päin? Juttuseuraa kaipaillaan täälläki !

Vierailija
78/96 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskussairaala lähellä. Mikä sun sähköpostin osoite on ? :)

Vierailija
79/96 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/96 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nyt pari päivää asuttu uudessa kodissa ja paljon parempi tämä on kuin siellä ollinsaaressa! :) Muutossakaan ei kestänyt kun 2 päivää ja lauantaina tuli käytyä sitten Ikeassa! Nyt on sitten uutta tavaraa ostettu uuteen kotiin ja ilmekkin muuttui kertaheitolla! (enkä ole nostellut painavia) kyllä tuo miun ukko on siitä huolehtinutkin. :D rv.19+1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi