Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukirppis Akselin pöytävuokra on aivan törkeä! 42€/ viikko!

Vierailija
24.08.2010 |

Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla.

Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ärsyttävä asia Akselissa on jotkut sen asiakkaista. Kun olet hinnoittelemassa tavaroitasi ympärilläsi pyörii näitä haukkoja, jotka yrittävät viedä tavaraasi, vaikka niissä ei ole vielä hintaa. Hinnoittelijalle ei anneta minkäänlaista työrauhaa. Jotkut asiakkaista myös kuljettelevat tavaroita ympäri kirpputoria ja hylkäävät kamaa, joita ei ostakaan mihin sattuu. Asiakkaiden on ilmeisesti vaikea ymmärtää, että tavara on jonkun omaa.

Vierailija
182/244 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.piilokirppis.fi/

Huomenna avautuvan Piilokirppiksen hinnat on musta aika kohillaan, 34/36e/VKO ja 2vkoa on 50€, kahtena ekana viikkona on nyt vielä tarjouksena pöytien ylläpito (normaalisti 5€), jolloin raaskii tuoda pidemmänkin matkan päästä, eikä tarvii olla joka päivä järkkäämässä pinoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käykö Akselissa porukkaa näin aurikoisemmillakin säillä ja miten kevät/kesä yleensäkin vaikuttaa myyntiin??? t. Meibi myyntipaikan varaava

Vierailija
184/244 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käykö Akselissa porukkaa näin aurikoisemmillakin säillä ja miten kevät/kesä yleensäkin vaikuttaa myyntiin??? t. Meibi myyntipaikan varaava

Asiakkaita tuntuu riittävän. Hassua, että paikka on melko täynnä jo aamulla klo 10. En ole koskaan ennen siellä noin aikaisin käynyt, mutta tulipa nyt sekin sitten koettua viime viikolla.

Ja illalla juuri ennen sulkemisaikaa on melkoinen kuhina. Kassalle on jonoa, vaikka ulkona paistaa aurinko.

Vierailija
185/244 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeksi toissa päivänä aamupäivästä ja huhhuh kun piisasi porukkaa! Yleensä ei keskellä päivää kovasti asiakkaita ole mutta nyt oli kyllä tupa täynnä hellesäistä huolimatta... Akseli on suoraan sanottuna sauna vähänkin lämpimämmällä säällä, ei kovin kauan pystynyt kiertelemään kun tuntu että happi loppu ja hiki virtasi vaikka oli päällä kesävaatteet... Johtuu kai siitä rakennuksesta, mutta aina kesäsin sama ongelma. Tsemppiä myyjäparoille jotka siinä kuumuudessa joutuvat työskentelemään!

Vierailija
186/244 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.akseli.info/palvelumme/?id=14" alt="http://www.akseli.info/palvelumme/?id=14">http://www.akseli.info/palvelumme/?id=14</a&gt;

Kyse ei liene 53 eurosta, vaan otsikkoon on vain sattunut 53er, kun siihen jotain on laitettava. ;)

Vierailija
187/244 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan voisivat väittää, että heillä varmasti oli myynnissä 150€:n takki, joka nyt on varastettu. Ja jos he kaikki väitteet korvaisivat, ei varmasti olisi pulju kauaa pystyssä..

Minulle ainakin tarjottiin jo sopimusta kirjoittaessani varashälyttimiä. Itsehän saa päättää, että käyttääkö niitä vai ottaako tietoisen riskin ja jättää käyttämättä.

Vierailija
188/244 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan!

Vierailija
189/244 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin 36, se minulla oli viimeksi :)

Nykyään Akselin nettisivulta löytyy myös paikkakartta: http://www.akseli.info/kuvat/kartta.jpg

Vierailija
190/244 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöytä pysynyt yllättävän hyvin siistinä kun olen käynyt kerran päivässä järjestelemässä ja lisäämässä tavaraa. Mutta mulla onkin käytössä laatikot, joissa lukee isoilla kirjaimilla mitä kokoa ne sisältävät, sekä niitä on aina kaksi samaa kokoa sisältävää laatikkoa vierekkäin. Näin vaatteita pystyy katselemaan ja vaikka siirtämään katsomiaan vaatteita laatikosta toiseen ilman että järjestys menee. Ja kumpikaan laatikko ei siis ole ääriään myöten täynnä, vaan ne yhteensä sisältävät yhden laatikollisen verran tavaraa.

Toki muiden pöytien tavaroita eksyy välillä minunkin pöytääni. Mutta ei niitä ihan röykkiöiksi asti ole tullut (tosin mulla ei olekaan pöytää sovituskopin vierestä, siihen kun on yllättävän helppo lykätä sovittamiaan vaatteita).

Jos laatikoita, tai mitään muutakaan merkitsemissysteemiä (lappu, mitä kokoa pöydässä missäkin kohtaa on) ei ole, pöytä täyttyy helposti muista tavaroista. Ja samoin ne pöydän omat tavaratkin päätyvät epäsiististi ties millaiseksi röykkiöksi todella nopeasti jos ei tiedä mitä pöydän olisi tarkoitus sisältää. Ihmiset siis penkovat enemmän niitä pöytiä, joissa ei lue mitään. Mutta ne pöydät, joissa lukee, jätetään rauhaan mikäli itsellä ei ole tarvetta juuri sen kokoisille vaatteille. Niitä siis pengotaan vain jos tarvetta on.

Vierailija
191/244 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Akselissa ensimmäisen kerran muistaakseni noin kolmisen vuotta sitten ja siitä lähtien olen käynnyt lähes päivittäin, koska se sijaitsee hyvin työpaikkani vieressä. Akselissa käymistä voisi jo melkein luonnehtia harrastuksekseni, heh..

En oikein keksi mitään huonoja puolia kyseisestä paikasta. Tila on siisti ja myyntipöytiä on niin paljon, että varmasti löytyy jokaiselle jotenkin. Laaja tarjonta onkin yksi syy miksi Akselissa käyn, löytyy ihan totta mitä vaan ja kaikenlaisella hintatasolla, myös laadukkaamman tavaran ystäville.

Muiden "Akseli-harrastelijoiden" lisäksi myös henkilökunnasta on tullut tuttu. On muuten mukavin ja positiivisin henkilökunta mitä vähään aikaan missään olen nähnyt. Kiva että jostakin paikasta vielä löytyy asiakaspalvelijoita, jotka oikeasti haluavat auttaa asiakasta eivätkä ota kaikkea aina niin vakavasti. Varsinkin ne kaksi tyttöä, Jonna ja Johanna en muista kumpi on kumpi, mutta kuitenkin ovat aivan ihania,tulee aina vaihdettua kuulumisetkin.

Vierailija
192/244 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut muistaakseni neljä kertaa Akselista pöytä. Yhden kerran takasalista ja kolme muuta kertaa eri puolilta etusalia. Enkä huomannut paikan sijainnilla mitään eroa.

Käyn aika usein lauantaisin Akselissa kirppistelemässä ja olen pannut merkille, että takasalin puolella käy usein pahempi kuhina kuin etusalissa. Ehkä johtuu siitä, että kassa-alueella on ainakin lauantaisin todella ruuhkaista ja vaikeuttaa kiertelyä? Itsellä jää useimmiten katsomatta ne heti ensimmäiset paikat, kun astuu sisään eli siis paikasta nro 1 eteenpäin. Siinä on jotenkin aina epämiellyttävän paljon ihmisiä joten ei jaksa tunkea.

Vierailija
193/244 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuun alusta lähtien pöytävuokran hinta on 44e/vko.

Huh huijaa. Nyt tuntuu, että tämän vuoden puolella myynti on ollut alhaisempaa kuin aiemmin, ja vuokra vaan nousee. Eli saakohan sieltä kohta enää edes omiaan takaisin (2vkoa 88e!). Viimeksi tuli kahdesta viikosta vain noin 50e voittoa, aiemmin on tullut useampi satanen. Samat hinnat, samantyyliset, hyväkuntoiset tavarat ja vaatteet, vaan eipä menneet kaupaksi. Ja samaa valitteli muutama muukin minun kanssani samaan aikaan pöytänsä lopetelleista. Eli siis, että nyt oli huonoin myynti ikinä...

Vierailija
194/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyntipöydän Akselista. Mulla on tosi paljon lasten vaatteita, josta vaan haluan eroon. Ja jotain vähän isompaa. Ennen en oo siellä myynyt, että saapa nähdä miten käy. Aika kova on pöytävuorka kyllä :( En silti aio hinnoitella sen korkeammalle, en haluatuoda takaisin varastoitavaksi noita vaatteita.

Vierailija
195/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo todella riistohinta, vaikka aina olen reippaasti voitolle jäänyt siellä myydessäni.

Mutta sitten toisaalta kolme euroa lisää hintaan ei ole paha, pitää vain myydä muutama 1,5€:n paita lisää ;)

Ja Akseli on mukava ja siisti paikka ja lähellä minua, senkään takia en kirpparia vaihda :)

Komppaan tätä! Asiakkaita riittää.

Vierailija
196/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viherkirppiksellä ainakin maksaa pöytä 28e viikko ja kaksi pöytää 34e viikko eli siellä ite ainakin jatkan tavaroitteni myyntii sillon kun tavaroita rupee kertyy hyvin on myyny tähän asti! mun mielestä toi 42e akseli on ihan ryöstö hinta!

Vierailija
197/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako huonokuntoisempia vaatteita viedä ollenkaan (siis ehjiä mutta haalistuneita yms)?

Vierailija
198/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta et saakaan enää niin halvalla sillä kuka viitsii enää myydä tavaroita pilkkahinnalla kun pöytävuokra on ylimitoitettu. Joko myyjät siirtävät paikkavuokran tavaroiden hintoihin tai sitten soittavat suoraan Emmaukseen....

15 km suuntaansa akseliin ostoksille koska se on ainoa kirppis jossa on oikeasti HYVÄÄ tavaraa! Vaatteet on ehkä kalliimpia, mutta jos tuote on melkein kuin uusi, on se jokatapauksessa hitosti halvempi kuin kaupassa! 36€ sain neljä paitaa, kolmet farkut, talvikengät lapselle, lacosten kengät ja lapselle velour housut. Kannattavaa mun mielestä.

Vierailija
199/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla. Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."

Eihän kukaan ylihintaakaan vanhoista tavaroista maksa, joten tuskin saat niitäkään myytä jos hinnoitteleet liian korkeaksi. Mene myymään jonnekin halvempaan paikkaan.

Vierailija
200/244 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kuin lasten vaatteet? Mulla on hyviä ja vain vähän käytettyjä vaatteita ja ajattelin mennä sinne myymään. Tyyliin v-kaula-aukkoisia neuleita, neuletakkeja, mustia pitkiä housuja, takkeja ja kauluspaitoja. Ja oikeasti hyvälaatuisia, merkkejä Mango,Jackpoint,Zara yms. Ja paljonko niistä olisi hyvä pyytää? Kävin Olarin kirppiksellä ja se ei vaikuttanut mitenkään kivalta paikalta. Täynnä vaatteita, paha haju ja aika epäsiisti.

Onko Espoossa muita suositeltavia paikkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi