Itsepalvelukirppis Akselin pöytävuokra on aivan törkeä! 42€/ viikko!
Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla.
Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."
Kommentit (244)
Oli aiemmin 35 joka sekin oli paljon, sit nostivat 39:ään.
käykö kauppa siellä hyvin vai löytyisikö joku halvempi? Toi on jo niin kova vuokra, että vaatteita myymällä ei pääse edes omilleen. Ja sit tulee ostajat ja naureskelee kuinka paljon tuotteita pyydetään...
lastentarvike kirppiksellä ja siellä pöytävuokrat n.35€.Kyllä saa aika monta T-paitaa myydä, että pääsee omilleen :-(
se et tääl paikkakunnan kirpputorille on tulluilmoitus, et veloittavat jokaisesta kortilla tehdystä ostoksesta 0.50€ maksun. Eli jää ostamatta ne pienet ostokset jos ei ole käteistä mukana. Ja isompiinki ostoksiin 50snt lisä on paljon
Menen parina viikonloppuna Jäähallille tai Valtteriin.
Eihän tossa Akselin hinnoittelussa ole mitään tolkkua. Jos haluat kattaa Akselin kahden viikon myyntipaikan tavaroillasi niin pitää myydä 84 kpl euron hintaista tavaraa. 84 KAPPALETTA!!
on Espoossa Mankkaalla ja on kyllä vilkas kirppari, aina siellä on paljon asiakkaita. Olen myynyt siellä muutaman kerran, ja aina olen voitolle päässyt, mutta mulla on ollut aina niiden vaatteiden lisäksi jotain kalliimpaakin tavaraa myynnissä.
Mutta tuo on kyllä jo aika törkyhinta, täytyy varmaan alkaa katselemaan uutta myyntipaikkaa. Toi vaan on kätevä kun on työpaikkani lähellä.
Mä sain reilu 500 euroa viikosta.
Valtaosa oli lasten vaatteita, joissa hintahaitari 0.5-5e, keskihinta 2,5e.
Sitten pari pikkusen arvokkaampaa tavaraa (matkalaukku 15e, valurautapannu bodumin 10e, Reimatecin haalari 15e).
viidenkympin takki ja parinkympin kengät :(
viidenkympin takki ja parinkympin kengät :(
vuokraa kovana: 29 €/viikko. Enpä pidä enää...
tosin tein siee´lläkin persnettoa parikymppiä :( kyllä hatuttaa.
nyt en enää mene sinne, hinnoittelivat itsensä ulos!
Kertokaa, mihin vois siirtyä? Espoossa muita kun Viherkirppis?
Lentokentän lähelle ts. oikeastaan Jumbon lähelle mutta toiselle puolelle kehää, on avattu Kehä-kirppis, niillä on ihan hyvät nettisivut
keha3kirppis.fi
Myyntipöytä_____34€ / 1 viikko
Myyntipöytä_____60€ / 2 viikkoa
Loossipöytä_____38€ / 1 viikko
Loossipöytä_____70€ / 2 viikkoa
aika hyviä hintoja esim ulkovaatteista.
Ja ihmiset on myös tajunneet tämän, joskus näkee vähän liiankin "hyviä"hinntoja!
Mutta porukkaa AINA aivan valtavasti, ja jonoa kassalle. Ja jotkut mammat silmät kiiluen kiertää kori täynnä merkkivaatteita...
Onhan tuo todella riistohinta, vaikka aina olen reippaasti voitolle jäänyt siellä myydessäni.
Mutta sitten toisaalta kolme euroa lisää hintaan ei ole paha, pitää vain myydä muutama 1,5€:n paita lisää ;)
Ja Akseli on mukava ja siisti paikka ja lähellä minua, senkään takia en kirpparia vaihda :)
16€ viikko, ja on vielä viides viikko ilmainen..
Siel on kyl törkysotkuista ettei kauppa käy niinkuin haluaisi..
Kai se on pakko siirtyä Olarin kirppikselle myymään. Kuinkakohan moni Akselista siirtyy Olariin..?
vain, että ei taida olla laillista veloittaa kortilla maksamisesta 0,50e. Kortilla maksamisesta saa periä ainoastaan todelliset kulut, eli ostohinta + kortin mukainen provisio (esim. 13%/riippuu kortista tämä menee ihan luottokunnan ohjeistuksen mukaan). Kuitissa pitää näkyä tämä todellinen summa, eli mitä on mennyt kun kortilla on maksanut.
Tuntuu aivan uskomattomalta tuo kirppisvuokra siellä etelässä!!!
15 km suuntaansa akseliin ostoksille koska se on ainoa kirppis jossa on oikeasti HYVÄÄ tavaraa! Vaatteet on ehkä kalliimpia, mutta jos tuote on melkein kuin uusi, on se jokatapauksessa hitosti halvempi kuin kaupassa! 36€ sain neljä paitaa, kolmet farkut, talvikengät lapselle, lacosten kengät ja lapselle velour housut. Kannattavaa mun mielestä.
Huutonet on ilmainen ja minusta helppo ja vaivaton.