Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukirppis Akselin pöytävuokra on aivan törkeä! 42€/ viikko!

Vierailija
24.08.2010 |

Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla.

Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."

Kommentit (244)

Vierailija
141/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on huonoja on kokemuksia viime ajoilta Akselista, että lieneekö täällä muitakin? Tienestit ei kyllä vastanneet menekin kanssa ja henkilökunta vaikuttaa todella välinpitämättömältä, mutta eipä tuosta varmaan korvausta voi saada...(?)

Vierailija
142/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tais mennä vähän noin meilläkin. Yhtä mysteeriä, että minne tavarat katosi, kun ei niistä rahoja ainakaan tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/244 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesi. :)

Vierailija
144/244 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin suuren kasan vaatteita "pilkkahinnalla". Tosi hyvä kuntosia eikä todellakaan kalliita. Vastaavalla summalla en olisi uutena kaupoista saanut lähes mitään. Eli en ainakaan itse ole pistänyt merkille että tavarat olisivat kalliita kirpparitavaraksi? Oli myös todella mukava myyjätyttö tänään kassalla. En siis enempää voisi eri mieltä olla täällä palstalla esiintyneiden nurisijoiden kanssa :)

Vierailija
145/244 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sainpa taas viikon tienestiksi 320 euroa! Millään muulla kirppiksellä en pääse tällaisiin lukemiin. Akselissa on AINA porukkaa ostamassa ja myymässä.

Toki huomasin, että myyjien joukossa on taas niitä reppanoita, jotka kuvittelevat saavansa kuusi euroa HM:n käytetystä peruspaidasta - oli toki silitetty ja siisti, mutta haloo!!! Hinnoitelkaa vaatteet ja muut myytävät tuotteet järkevästi _kirppishinnoilla_ niin kyllä kauppa käy!

Ja toinen juttu on se, että järjestelkää pöytä päivittäin ja täyttäkää sitä pikkuhiljaa eikä niin, että kerralla tungette pöydän täyteen kamaa.

Vierailija
146/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin suuren kasan vaatteita "pilkkahinnalla". Tosi hyvä kuntosia eikä todellakaan kalliita. Vastaavalla summalla en olisi uutena kaupoista saanut lähes mitään. Eli en ainakaan itse ole pistänyt merkille että tavarat olisivat kalliita kirpparitavaraksi? Oli myös todella mukava myyjätyttö tänään kassalla. En siis enempää voisi eri mieltä olla täällä palstalla esiintyneiden nurisijoiden kanssa :)

No, kiva, että sinulle on sattunut siellä kiva myyjä kerrankin. Näillä netin lukuisilla negatiivisilla palautteilla ei varmaan ole ollut asiaan mitään vaikutusta. :D Minusta on ylipäänsä aina sattumankauppaa, että löytyykö kirpputorilta ostettavaa vai ei, mutta hyvä, ettei sinulle tullut turha reissu. Minun negatiivinen kokemukseni Akselin kanssa liittyy lähinnä siihen, että ollessani heidän kanssaan tekemisissä myyjänä, he vedättivät minua pahemman kerran. Kyse ei ole mistään pienestä rikkeestä, eikä asiassa ole epäselvyyttä, että omat spekulaatiot voi sitten pitää omana. Nurisija viittaa vähän sellaiseen henkilöön, joka valittaa turhasta, että todellako väität, että niin monet Akselin asiakkaat, ovat vain nurisijoita. On se kumma, kun näitä nurisijoita on eniten vain Akselin asiakkaina. :D ...Tai sitten sinä olet vähän enemmänkin linkitetty Akselin toimintaan, kuin pelkkänä asiakkaana...

Vierailija
147/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiva, että sinulle on sattunut siellä kiva myyjä kerrankin. Näillä netin lukuisilla negatiivisilla palautteilla ei varmaan ole ollut asiaan mitään vaikutusta. :D Minusta on ylipäänsä aina sattumankauppaa, että löytyykö kirpputorilta ostettavaa vai ei, mutta hyvä, ettei sinulle tullut turha reissu. Minun negatiivinen kokemukseni Akselin kanssa liittyy lähinnä siihen, että ollessani heidän kanssaan tekemisissä myyjänä, he vedättivät minua pahemman kerran. Kyse ei ole mistään pienestä rikkeestä, eikä asiassa ole epäselvyyttä, että omat spekulaatiot voi sitten pitää omana. Nurisija viittaa vähän sellaiseen henkilöön, joka valittaa turhasta, että todellako väität, että niin monet Akselin asiakkaat, ovat vain nurisijoita. On se kumma, kun näitä nurisijoita on eniten vain Akselin asiakkaina. :D ...Tai sitten sinä olet vähän enemmänkin linkitetty Akselin toimintaan, kuin pelkkänä asiakkaana...

Asiakkaita käy triplasta enemmän kuin muilla itsepalvelukirpputoreilla eli eiköhän siellä ole aika paljon tyytyväisiä asiakkaita, vaikka sinun olisikin sitä niin vaikea uskoa..

Vierailija
148/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut, kun kävin siellä. Mielummin Lindexiin ym menen ostoksille.

Vierailija
149/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaita käy triplasta enemmän kuin muilla itsepalvelukirpputoreilla eli eiköhän siellä ole aika paljon tyytyväisiä asiakkaita, vaikka sinun olisikin sitä niin vaikea uskoa..

On se kumma, että niin iso osa kyseisen paikan asiakkaista löytää niin paljon negatiivista sanottavaa. Harva oikeasti jaksaa jotain yritystä puolustella, ellei heillä ole itsellään asian kanssa joku koira haudattuna. Onnekkaiden myyjien etu tietenkin on se, että jatkossakin olisivat onnekkaita, ja myynti olisi hyvää, joten he haluavat, että kirpputorilla kävisi yhä asiakkaita. Olisi sitä paitsi aika epäkannattavaa vedättää kaikkia, jos sellaista tulee tehtyä, sillä silloin ei olisi enää asiakkaita lainkaan, vai mitä? Tuskin on kukaan yksin tyytymätön kirpputori Akseliin, sillä tyytymättömiä asiakkaita vaikuttaa olevan paljonkin. Nämä kaikki lukuisat kommentit yrityksestä saattavat tosin saada muutosta aikaiseksi. Monelta entiseltä asiakkaalta on kyllä varmaan mennyt maku koko hommaan pidemmän päälle.

Vierailija
150/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman välikäsiä...

Minä olen jotenkin ajatellut, että jotkut yritykset voivat olla vähän epärehellisiä, ja ottaa jotain välistä, mutta joidenkin kohdalla ottavat ikäänkuin vahingossa liikaa, jolloin huomio asiaa kohtaan herää vain harvemmilla. Kirpputoreja varsinkin on vain tosi vaikea saada asiasta vastuuseen, ja osa heistä varmaan tämän tiedon turvissa toimivatkin. Minä suosittelen huuto.netin kaltaisia paikkoja, sillä siellä on ainakin turvallismpaa toimia, ja myyjänä näet rahasi ennenkuin toimitat tuotteen.

Vierailija
151/244 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla muistui tuossa juuri mieleen, että ihan hetki sitten luin jostain ilmaisjakelulehdestä uudesta nettikirpparista... Nettikirppu.fi. Se on kylläkin vain lastenvaatteille, tai en muista oliko leluillekin tai muille, mutta he maksavat jutuista könttäsumman etukäteen, ja laittavat nettiin myyntiin. Ainakin sitä kautta saa heti tietää, mitä jutuistaan saa. Itse olisin vienyt tonne, jos tota olisi ollut aiemmin, ja siitä olisin tiennyt. (Minäkin kuulun siis Akseliin pettyneisiin.) En kyllä ole mikään ton nettikirpun promoaja, vaan tämä on ihan vaan ystävällinen neuvo paljon ylimääräisiä lastenvaatteita omistaville, jotka haluavat päästä vähän helpommalla. :)

Vierailija
152/244 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa, että mitä on nämä "vedätykset"? Olen menossa ensimmäistä kertaa myyjäksi Akseliin, ostajana olen olut monta kertaa. Luultavasti, jos aksan, kirjoitan tavarani ylös hintoineen, että vähän tiedän missä mennään. Mutta luultavasti tulee sen verran tavaraa, että kirjaan vain "tärkeimmät" ylös..

Vierailija
153/244 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tänne nettiin tullaan paljon herkemmin kirjoittamaan huonot kuin hyvät kokemukset. Tosin luin kokonaan sekä tämän että ylempänä linkitetyn suomi24 keskustelun ja kyllähän siellä hyvääkin palautetta paljon oli annettu. Selväähän kuitenkin on että suurimman osan asiakkaista täytyy olla tyytyväisiä sillä Akselissa menee niin hyvin. Tällä viikolla kävin kaksi kertaa Akselissa, tiistaina ja tänään. Tiistaina oli vähän hiljasempaa kuin yleensä (ilmeisesti hiihtoloma vähän vaikuttaa) mutta tänään kyllä oli ihmisiä taas niin paljon että huhhuh. Silti kassamyyjä jaksoi olla iloinen ja jutella, mun mielestä ainakin muutama kassatyyppi Akselissa on ihan huippuja!

Mutta en siis sitä kiellä etteikö joillakin myös olisi huonoja kokemuksia Akselista - siellä kuitenkin niin paljon asiakkaita käy että eikö ole ihan normaalia, jos kaikki eivät ole tyytyväisiä? Eihän kaikkia voi miellyttää. Tosin tuo vedätys kuullostaa jotenkin aika oudolta, haluaisitko kertoa asiasta enemmän? Mietin vaan kun mulla hyviä kokemuksia Akselista niin myyjänä kuin ostajanakin :-)

Vierailija
154/244 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, paikkahan on loppupeleissä vain kirpputori! Suuri ja menestyvä sellainen, mutta silti perusajatuksena käytetystä tavarasta eroon pääseminen.

Ihmetyttää kun näillä nettikeskusteluilla on muutama viesti ilmestynyt, missä Akselia syytetään huijauksesta - sitten kun yrittää kysellä lisää, ei tilanteesta kuitenkaan kerrota enemmän? Okei,ymmärrän, ehkä kaikista asioista ei netissä halua niin laveasti puhua mutta silti, itse ainakin suhtaudun hyvin kriittisesti siihen että Akseli muka toimisi jotenkin kyseenalaisesti.

Ollut pöytä vuokrattuna 9 kertaa ja joka kerta olen ollut todella positiivisesti yllättynyt suuresta myyntivoitosta. Kaikenlainen roina ja rompe jota olen meinannut monet kerrat heittää roskiin on heti ensimmäisenä mennyt Akselissa kaupaksi, hassua! Hinnoittelen kohtuu hinnoilla, jonkin verran merkkivaatteita ja laukkuja olen myynnyt korkeammilla hinnoilla. Hälyttimet asiallisesti kiinni vaan, en ainakaan olisi huomannut että multa olisi koskaan kadonnut mitään (ok, en todellakaan pidä mitään listaa tavaroista sinne mitä vien koska mulle on yks ja hailee viekö joku vaikka muutaman bodyn multa joiden arvo yhteensä muutamia euroja, mun mielestä kirpparilla ei kuulu nipottaa..., kalliimmista tavaroista olen vähän seurannut että onko mennyt vai ei). Ja ennen kun saa raivarit siitä että joku tuote on varastettu kun ei heti näy saldossa eikä ole myyntipöydässä, kannattaa vähän kierellä ympäriinsä, tosi paljon tavarat kiertävät.

Niin ja myyntipöydän siisteys kyllä vaikuttaa olennaisesti myyntiin. Kierrän aina kaikki liian täyteen ahdatut ja sotkuiset pöydät kaukaa, ei kiinnosta alkaa sorkkia epämääräsissä mytyissä olevia vaatteita. Tämä Akselissa tarkoittaa sitä, että lähes joka päivä kannattaa käydä katsomassa ja järjestämässä pöytää, sen verran innokkaasti ihmiset tavaroita katselee ja sotkee.

Vierailija
155/244 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt linkitän tämän kokemuksen sinulle tähän, kun et näköjään osaa itse haulla hakea. Jos olisit oikeasti kiinnostunut ottamaan asiasta selvää, niin kyllähän näitä juttuja löytyy, mutta jotkut vaan haluavat varmaan olla pimennossa ja kieltää totuuden.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1316620/kirpputori_a…

Vierailija
156/244 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, paikkahan on loppupeleissä vain kirpputori! Suuri ja menestyvä sellainen, mutta silti perusajatuksena käytetystä tavarasta eroon pääseminen.

Ihmetyttää kun näillä nettikeskusteluilla on muutama viesti ilmestynyt, missä Akselia syytetään huijauksesta - sitten kun yrittää kysellä lisää, ei tilanteesta kuitenkaan kerrota enemmän? Okei,ymmärrän, ehkä kaikista asioista ei netissä halua niin laveasti puhua mutta silti, itse ainakin suhtaudun hyvin kriittisesti siihen että Akseli muka toimisi jotenkin kyseenalaisesti.

Ollut pöytä vuokrattuna 9 kertaa ja joka kerta olen ollut todella positiivisesti yllättynyt suuresta myyntivoitosta. Kaikenlainen roina ja rompe jota olen meinannut monet kerrat heittää roskiin on heti ensimmäisenä mennyt Akselissa kaupaksi, hassua! Hinnoittelen kohtuu hinnoilla, jonkin verran merkkivaatteita ja laukkuja olen myynnyt korkeammilla hinnoilla. Hälyttimet asiallisesti kiinni vaan, en ainakaan olisi huomannut että multa olisi koskaan kadonnut mitään (ok, en todellakaan pidä mitään listaa tavaroista sinne mitä vien koska mulle on yks ja hailee viekö joku vaikka muutaman bodyn multa joiden arvo yhteensä muutamia euroja, mun mielestä kirpparilla ei kuulu nipottaa..., kalliimmista tavaroista olen vähän seurannut että onko mennyt vai ei). Ja ennen kun saa raivarit siitä että joku tuote on varastettu kun ei heti näy saldossa eikä ole myyntipöydässä, kannattaa vähän kierellä ympäriinsä, tosi paljon tavarat kiertävät.

Niin ja myyntipöydän siisteys kyllä vaikuttaa olennaisesti myyntiin. Kierrän aina kaikki liian täyteen ahdatut ja sotkuiset pöydät kaukaa, ei kiinnosta alkaa sorkkia epämääräsissä mytyissä olevia vaatteita. Tämä Akselissa tarkoittaa sitä, että lähes joka päivä kannattaa käydä katsomassa ja järjestämässä pöytää, sen verran innokkaasti ihmiset tavaroita katselee ja sotkee.

Sulla on asenne kohdallaan :) Itsekin olen muutaman kerran myynyt Akselissa, ja aina tavarat on menneet hyvin kaupaksi. Mulla ei ole koskaan ollut edes hälyttimiä käytössä, mutta silti en ole havainnut suurempia varkauksia. Voihan olla että jokunen tuote on kadonnut varkaiden matkaan, mutta ei se paljon myynnissä näy. Ja tosiaan tarkoitushan on päästä turhasta tavarasta eroon, ja saada siitä vähän korvaustakin :)

Eli kunhan tuotteet ovat hyväkuntoisia, hinnat ovat kohdallaan, tavaraa vie paikalle vähitellen ja siivoaa pöytää vähintään joka toinen päivä, niin kauppa kyllä käy.

Vierailija
157/244 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa!

Vierailija
158/244 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä vähän aikaa sitten Akselissa ensimmäistä kertaa myymässä tavaraa. Tuli ihan älyttömän hyvä myyntivoitto, en ikinä olisi uskonut että saisin niin paljon tavaraa myydyksi. Olin varannut paikan kahdeksi viikoksi, mutta kaikki tavarat meni jo ensimmäisen viikon aikana.

Tuo on kyllä jo todella hyvin! Paljonko sulla oli tavaraa kaiken kaikkiaan myynnissä?

Itsekin olin siellä ihan äskettäin myymässä. Noin 10 ikea-kassillista vein tavaraa ja kaksi toin pois. Eli hyvin kyllä meni kaupaksi :) Ja mullakin oli siis kahden viikon pöytä.

Täytyy taas varata uusi pöytä kunhan meillä jää muksulta seuraava vaatekoko pieneksi. Eli varmaan joskus kesäkuussa.

Vierailija
159/244 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Akselissa aina satunnaisesti ostoksilla ja nyt olisi tarkoitus varata myyntipaikka. Nämä Akselista kertovat nettikeskustelut eivät ehkä ihan edukseen toimi (ymmärrän kyllä, että eivät nämä koko totuutta kerro) ja suurin osa näistäkin viesteistä on jo jonkin ajan takaisia. Te, jotka olette viime aikoina käyneet Akselissa, onko systeemi ja palvelu jotenkin parantunut? Ainakin bongasin henkilökunnalta nimikyltit, kai sekin jotain auttaa kun täällä heitä oli kovasti kritisoitu.

Vierailija
160/244 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään muutosta havaittavissa. Pari kivaa ja siihen se sitten jääkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän