Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsepalvelukirppis Akselin pöytävuokra on aivan törkeä! 42€/ viikko!

Vierailija
24.08.2010 |

Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla.

Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."

Kommentit (244)

Vierailija
121/244 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän niille tulee marraskuusta lähtien voimaan 1,5% proviisio kokonaismyynnistä. Sen lisäksi, että pöytävuokra on jo muutenkin tuo pöyristävä 44eur.

Vierailija
122/244 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat tavarat varastetaan?

Kertokaa mulle, miksi kunnon itsemyynti-kirppareita ei enää ole??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/244 |
20.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat tavarat varastetaan?

Kertokaa mulle, miksi kunnon itsemyynti-kirppareita ei enää ole??

Itse olen täysin päinvastaista mieltä tuosta asiasta. Ennemminkin noilla itsemyyntikirppareilla "varastetaan". Eli hinnat tingataan niin alas, että touhu menee jo järjettömäksi.

Mielummin myyn itsepalvelukirpparilla ja laitan tuotteeseen sen hinnan, jolla myyn. Ei tarvitse ilmaiseksi tai muutamalla sentillä antaa.

Ja ainahan voi käyttää hälyjä jos varkaat pelottavat. Tosin en ole itse koskaan huomannut omien tuotteideni varastamista Akselista. Ja myymässä olen kuitenkin ollut useamman kerran.

Vierailija
124/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta ihan ekoista pöytänumeroista sinne perimmäiseen nurkkaan, enkä kyllä ole huomannut kuin max. parinkympin eron.

Kyllä se on tavarasta kiinni, miten menee.

Vierailija
125/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan myyntipisteet on hyllyköitä, mikä ainakin asiakkaasta on tosi kivaa, kaikki on selkeesti ja siististi esillä eikä röykkiöinä pitkin pöytää.

En ole käynyt siellä kuin pari kertaa, ja aina olen jotain ostanut, hyväkuntoisia leluja lapselle ja dvd-elokuvia itselleni.

Vierailija
126/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän se olekaan pöytä vaan hyllytaso + henkaritanko, mutta pöytänumerosta kaikki puhuvat.

Vierailija
127/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Olarissa on myös Kujakirppis,joka tiloiltaan isompi kuin tuo toinen Olarin kirppis.Ja sijainniltaankin keskeisemmällä paiklla,S-marketin vieressä.

Ja sitten Aino ja Onni!! Melkoinen yritys!! Itse olen 2 kertaa siellä poikennut(on auki vain la ja su).Muutama myyjä mahtuu tiloihin ja ikinä EI asiakkaita ole ollut juurikaan.Itse asumme tuon kirppiksen lähistöllä ja "naureskelemme" aina viikonloppuisin,kun ohi ajamme,ettei auton autoa ole kirppiksen pihalla...Luulen,että tuo ei kauan elä! En sitä paikkaa kyllä suosittele.

Akseli on kyllä ihan YKKÖSPAIKKA!!!Ikinä en ole siellä vaatteitamme myynyt,mutta ostoksilla käyn viikottain.Viimeeksi tänä iltana tarttui mukaan vaatetta 2v:lle reilu puoli muovikassillista ja hintana oli 12e!!!!Ja ei siis mitään huonokuntoista;tahraisia ja rikkinäisiä en osta!!

Ihmetytti vaan ne hurjat kassajonot tänä iltana...Ei vielä koskaan aiemmin ole tuollaisia jonoja ollut iltaisin.Vai vaihtuiko siellä myyjät niin paljon tänä iltana,että jonottivat tilityksiään!? Ja myös paljon venäläisiä oli tänä iltana,olikohon joku bussilastillinen tuotu sinne ostoksille (alakerrassahan on Tarjoustalo).En juuri heihinkään ole siellä aiemmin törmännyt(vaikka ihmisiähän hekin ovat!)

Vierailija
128/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö että kortilla maksaminen maksaa sille yritäjälle. Ei ne huvikseen vedä sitä summaa välistä.

Yhtä törkeä on minusta se et tääl paikkakunnan kirpputorille on tulluilmoitus, et veloittavat jokaisesta kortilla tehdystä ostoksesta 0.50€ maksun. Eli jää ostamatta ne pienet ostokset jos ei ole käteistä mukana. Ja isompiinki ostoksiin 50snt lisä on paljon

Vierailija
129/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt, kun Akselissa on pyydetty vanhoista vaatteista ihan poskettomia hintoja.

Toisaalta, mitään huippulöytöjä en ole siellä koskaan tehnyt.

Mutta talo elää tavallaan.

Vierailija
130/244 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuin niin, että taidan ensi viikolla ottaa pöydän sieltä. Taitaa olla vielä vanhalla hinnallakin. Joskus oon siellä myynyt itselleni tarpeetonta tavaraa ja aina olen hyvin netonnut.

Vierailija
131/244 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoossa on ainakin viherlaaksossa viherkerppis se on ainakin siisti paikka

Vierailija
132/244 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palvelu töykeää...

Vierailija
133/244 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viherissä myin vajaa 300e neljässä päivässä, meinasin pyörtyä kun hain välisaldoa. akselissa pidin pöytää joskus kaksi viikkoa ja loppusaldo oli alle 100e ei paljoa naurattanu niillä vuokramaksuilla.

Vierailija
134/244 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli on ehdottomasti Espoon paras kirpputori! Asiakkaita on aina paljon, viikonpäivästä ja kellonajasta riippumatta. Tiedän monia, jotka on saaneet myytyä Akselissa tavaraa monen sadan euron edestä. Itselläni oli viimeksi kahden viikon tilitys 540 euroa, myin lastenvaatteita ja myös muutamia aikuisten vaatteita.

Kerran mulla oli pöytä Viherkirppiksessä viikon ja tuotto jäi alle sataseen. Aion siis jatkossakin myydä ja ostella Akselissa. Ja tuolla pöytävuokralle saa myös vastinetta :) Mielestäni muualla ei ole yhtä siistiä yleisilmettä kuin Akselissa (mm. samanlaiset hengarit talon puolesta, eikä mitä sattuu muovisia mainoshengareita). Harmittaa tietysti, että hinnat nousee, mutta niin ne tekee kaikkialla.

Vierailija
135/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä minäkin olen kuullut. Akselista on ollut viime aikoina aika paljon huonoa sanottavaa, kun olen tässä aiheesta lukenut.

Vierailija
136/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin kirppiksillä on kova kilpailu ja hyvän kirppiksen viikkohinta on 12-15 euroa.

asun kaupungissa, joka on 15 suurimman kaupungin joukossa.

Vierailija
137/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
138/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentän lähelle ts. oikeastaan Jumbon lähelle mutta toiselle puolelle kehää, on avattu Kehä-kirppis, niillä on ihan hyvät nettisivut

keha3kirppis.fi

Myyntipöytä_____34€ / 1 viikko

Myyntipöytä_____60€ / 2 viikkoa

Loossipöytä_____38€ / 1 viikko

Loossipöytä_____70€ / 2 viikkoa

Yöks. Olen käynyt sielä pari kertaa ostajana enkä mene enää. Huono paikka.

Vierailija
139/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkovuokra 28 euroa.

Vierailija
140/244 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään tajua, jos maksaa kirppispöydästä/hyllyköstä 42 euroa.

Aina voi pyytää vaikka mitä, mutta että ihmiset todella maksavat??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi