Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori .fi meni huonommaksi kun sitä muutettiin

Vierailija
17.03.2024 |

Ei mene viestit perille ja muutenkin oli selkeämpi ennen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita!!

Vierailija
2/10 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,  aivan typerä muutos. Tosin Torissa kauppa on käynyt vähiin jo ennen muutostakin. Minä en jaksa selvittää näitä uusia kommervenkkejä, joten poistin kaikki 18 myynnissä ollutta tuotettani. Näyttää Tori merkinneen kaikki myydyksi, nostaa näin myyntilukujaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa kuulemma maksulliseksi 

Vierailija
4/10 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu,  aivan typerä muutos. Tosin Torissa kauppa on käynyt vähiin jo ennen muutostakin. Minä en jaksa selvittää näitä uusia kommervenkkejä, joten poistin kaikki 18 myynnissä ollutta tuotettani. Näyttää Tori merkinneen kaikki myydyksi, nostaa näin myyntilukujaan.

Kysyikö tori.fi syytä miksi poistit ilmoituksen? Jos ei niin olettaa, että on myyty. Simppeliä, mutta harhaanjohtavaa.

Vierailija
5/10 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö tori.fi syytä miksi poistit ilmoituksen? Jos ei niin olettaa, että on myyty. Simppeliä, mutta harhaanjohtavaa.

Et taida olla asiasta perillä ollenkaan kun tuommoista kysyt. Et ole myynyt, etkä poistanut.

Vierailija
6/10 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo eilen muuttui. Joutui kirjautumaan uudestaan sisään.

Vierailija
7/10 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo pari vuotta sitten huonoksi.

Vierailija
8/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi moisen kanssa pampuloida, poistin koko tilin. Hyvästi Tori.

Vierailija
9/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli muutettu myydyiksi sellaiset, mitkä olin poistanut ja ilmoittanut syyksi etten saanut myytyä.

Vierailija
10/10 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parani ainakin siinä että kuvat tulee suoraan isoina.  Siis tori.fi, en käytä sovellusta, viestien tulosta/menosta en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän