Tori .fi meni huonommaksi kun sitä muutettiin
Ei mene viestit perille ja muutenkin oli selkeämpi ennen?
Kommentit (10)
Juu, aivan typerä muutos. Tosin Torissa kauppa on käynyt vähiin jo ennen muutostakin. Minä en jaksa selvittää näitä uusia kommervenkkejä, joten poistin kaikki 18 myynnissä ollutta tuotettani. Näyttää Tori merkinneen kaikki myydyksi, nostaa näin myyntilukujaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, aivan typerä muutos. Tosin Torissa kauppa on käynyt vähiin jo ennen muutostakin. Minä en jaksa selvittää näitä uusia kommervenkkejä, joten poistin kaikki 18 myynnissä ollutta tuotettani. Näyttää Tori merkinneen kaikki myydyksi, nostaa näin myyntilukujaan.
Kysyikö tori.fi syytä miksi poistit ilmoituksen? Jos ei niin olettaa, että on myyty. Simppeliä, mutta harhaanjohtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö tori.fi syytä miksi poistit ilmoituksen? Jos ei niin olettaa, että on myyty. Simppeliä, mutta harhaanjohtavaa.
Et taida olla asiasta perillä ollenkaan kun tuommoista kysyt. Et ole myynyt, etkä poistanut.
Niinhän tuo eilen muuttui. Joutui kirjautumaan uudestaan sisään.
Meni jo pari vuotta sitten huonoksi.
Ei viitsi moisen kanssa pampuloida, poistin koko tilin. Hyvästi Tori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli muutettu myydyiksi sellaiset, mitkä olin poistanut ja ilmoittanut syyksi etten saanut myytyä.
Parani ainakin siinä että kuvat tulee suoraan isoina. Siis tori.fi, en käytä sovellusta, viestien tulosta/menosta en tiedä.
Älä valita!!