Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsepalvelukirppis Akselin pöytävuokra on aivan törkeä! 42€/ viikko!

Vierailija
24.08.2010 |

Pitääkö laittaa tämä Akselin info myös omalle myyntipaikalle, jotta voin perustella miksi minun pitää nostaa myymieni tavaroiden hintoja. Alle euron hintaiset tuotteet nostan suoraan euroon. Muiden hintoja korotan n. yhdeksällä prosentilla.

Minunkin hintani ovat nousseet koska Akseli on korottanut paikkavuokria: "Kaupan alan palkankorotusten, ALV:n sekä yleisen kustannustason nousun johdosta pöytävuokramme nousee 1.10.10 39,00 eurosta 42,00 euroon."

Kommentit (244)

Vierailija
61/244 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika järkyttynyt, että siellä voi oikeasti välillä olla senkin verran väkeä, kun siellä on, kun tosiaan se paikka on omasta mielestä ihan järkky. Kyllä sen henkilökunnan olemuksessa on ihan oikeastikin petrattavaa. Meidän myyntitiedot ei kaiken lisäksi ole todellakaan sadan prosentin varmuudella voineet pitää paikkaansa, eikä niin suuri summa ole voinut vain kadota. No ei kyllä voi pieni summakaan vain kadota, mutta ei ole niin suuri tavaramääräkään voinut vain kadota. Olkaa onnekkaita, jos teillä ei ole käynyt huonosti. Itse olen kyllä huomannut, että harva oikeasti uskoo, ennen kuin tällainen käy omalle kohdalle! Henkilökunta on täysin välinpitämätön, vaikka on aivan ilmeistä, että jotain outoa on todellakin täytynyt tapahtua!

Vierailija
62/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tämä keskustelu on ehkä jo linkitetty tänne, tässä kuitenkin uudestaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/4177455

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselilla on varaa korottaa hintoja niin kauan kuin myyjiä riittää. Ja meitä, jotka myymme kerralla roinat pois nurkista ja jäämme rutkasti voitolle, on aika paljon. Kerran siellä myin, ja käteen jäi vuokran jälkeen yli 200 €. Ja ostospaikkana Akseli on minusta ylittämätön, kun tavaraa ja valikoimaa riittää.

Vierailija
64/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammikuun loppuun. Mutta siellä taas ei ole mitään asiakasjonoja ja maksimissaan olen saanut kolmessa viikossa 300 euroa.

On tosi siisti myymälä, tykkään käydä siellä. Ei ole mitään likaisia ryysyjä. Eikä varkaita.

Vierailija
65/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tämä keskustelu on ehkä jo linkitetty tänne, tässä kuitenkin uudestaan. <a href="http://keskustelu.suomi24.fi/node/4177455" alt="http://keskustelu.suomi24.fi/node/4177455">http://keskustelu.suomi24.fi/node/4177455</a&gt;

Minä olen nähnyt ton keskustelun jo aiemmin, ja itsellä on aivan samanlaisia kokemuksia Akselista, ei siis niitä hyviä ainakaan! Oma kokemukseni on sellainen, että törkeyden rajapyykki on jo ylitetty, mutten viitsi siitä tänne nyt sen enempää tällä kertaa...

Vierailija
66/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 'tavallisilta' he ovat minusta vaikuttaneet ottaen huomioon, että kiire on melkoinen. Mitä te oikein odotatte, ei minulle ainakaan ole tullut mieleen odottaa kirpputorilla erityispalvelua. Riittää että minulle myyjänä kerrotaan lyhyesti tarvittavat asiat ja saan aikanaan rahani, ja asiakkaana että saan rahasta oikein takaisin :) Olen siis ollut siellä usein asiakkaana ja kerran myyjänä.

Vierailija
67/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 'tavallisilta' he ovat minusta vaikuttaneet ottaen huomioon, että kiire on melkoinen. Mitä te oikein odotatte, ei minulle ainakaan ole tullut mieleen odottaa kirpputorilla erityispalvelua. Riittää että minulle myyjänä kerrotaan lyhyesti tarvittavat asiat ja saan aikanaan rahani, ja asiakkaana että saan rahasta oikein takaisin :) Olen siis ollut siellä usein asiakkaana ja kerran myyjänä.

ihmisillä on noin paljon negatiivista sanottavaa jostain, että ei varmasti ole perättömiä noi jutut. Myyjät eivät edes ole saaneet rahojaan oikein. Aika monta kommellusta löytyy, jos jaksaa lukea noi kaikki läpi, ja vähän googlettaa...

Vierailija
68/244 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä on noin paljon negatiivista sanottavaa jostain, että ei varmasti ole perättömiä noi jutut. Myyjät eivät edes ole saaneet rahojaan oikein. Aika monta kommellusta löytyy, jos jaksaa lukea noi kaikki läpi, ja vähän googlettaa...

eikä ole myyjistä tai mistään muustakaan mitään valitettavaa. Muitakin tyytyväisiä asiakkaita varmasti on, koska hyvä kun Akselissa mahtuu lauantaisin liikkumaan ;)

Vierailija
69/244 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselilaisilla!

Vierailija
70/244 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä syystä en vie lasten vaatteita Akseliin ollenkaan. Ei siinä ole mitään järkeä. Meillä on vinot pinot ihan hyviä lastenvaatteita, mutta niistä pitäisi saada kiskuri hinnat, että saisin edes paikan hinnan takaisin. Ei kannata. En kyllä tiedä mihin hilaisin tästä lähin lasten pienet vaattee täällä pk seudulla. Onko parempia paikkoja tiedossa kuin A? Ja aivan kuten ap sanoit, en mene sinne enää myöskään ostoksille, koska myyjien on pakko nostaa hinnat niin korkeiksi, että alesta saa jo lähes samaan hintaan vaatteita.

Vierailija
71/244 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että täällä Akselista kirjottavat ihmiset ovat "suurin osa" Akselin asiakkaista? Kirjoitustyylistä päätellen tässäkin keskustelusta moni negatiivinen palaute on saman tyypin kirjoittama. Olisi myös kiva kuulla tarkemmin millaisesta vedätyksestä puhut, sanan vedätyksen hokeminen ei ainakaan itseäni vakuuta ellei joku kerro vähän tarkemmin mistä kyse? Kannattaisi varmaan selvittää asia Akselin kanssa, kukaan täällä keskustelupalstalla tuskin voi sinua auttaa.

Itse kuulin ensimmäistä kertaa Akselista ystävieni kautta. Voin luetella ystävistäni ainakin heti kymmenen, jotka asioivat usein Akselissa ja aina vaan jaksavat iloita paikasta - kun on "niin hyvää tavaraa ja hinta-laatu suhde kohdallaan" enkä ole kenenkään heistä myöskään kuullut valittavan myyjistä. Oletko koskaan käynyt Akselissa lauantaisin? Paikka on ihan tupaten täynnä ja siinä kiireessäkin olen saanut myyjiltä aina asiallista palvelua. Ja ei, minä en ole mikään lähempi "linkki" Akseliin, olen vain erittäin tyytyväinen asiakas. Kai minullakin on täällä oikeus esittää mielipiteeni vaikka se eroaakin omastasi? Ikävää jos sinulla on huonoja kokemuksia Akselista, minulla ja suurimmalla osalla pelkästään hyviä - tuskin Akseli muuten olisi viidettä vuotta pystyssä ja vielä tuollaisilla asiakasmäärillä? ;)

Hei, minullakin on tuttavia, joilla on positiivisia kokemuksia kyseisestä kirpparista. Minulla itsellänikin oli ihan ok kokemuksia, mutta sitten yhden kerran tuli negatiivinen kokemus, ja se oli sitten siinä. Ei sitä kai voi itse uskoa todeksi, ennenkuin tapahtuu omalle kohdalle.

Kaikenlaisia kokemuksia tosta kirpparista kyllä löytyy, jos osaat käyttää Googlea, mutta avuttomille esimerkkinä 1 saitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4177455

Vierailija
72/244 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akselista välisaldon pyydettäessä, vai pitääkö odottaa loppusaldoa?

Millainen on ns. tilitysnauha? Onko siinä vain summa, vai eriteltynä ostot?

Vierailija
73/244 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassalta saa aina halutessaan kysyttyä senhetkisen tilanteen. Saldokuitissa näkyy euromääräinen saldo sekä kappalemäärä myydyistä tuotteista mutta ei sen tarkempaa erittelyä.

Vierailija
74/244 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako se vitriinipaikka erikseen? En löytänyt Akselin omilta sivuilta infoa...

Vierailija
75/244 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa erikseen, en kyllä nyt muista tarkkaa hintaa, olisko se ollut 5e/viikko?

Vierailija
76/244 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tätä keskustelua ollut selaillut niin tarkasti mutta parissa muussa sivustossa olen lukenut Akseli-keskusteluja, ja niissä yleensä jutut on menny niin että henkilö X tulee väittämään että "Akseli on kyllä paikka jossa vedätetään ihmisiä" ja sitten kun pyytää tarkennusta, harvoin sitä saa... Ja miten voi olla varma huijauksesta? Joo, tiedän - sama henkilö X on vienyt pöytäänsä tavaraa, listannut ne tarkasti ja hänen mukaansa loppusaldon pitäisi olla huomattavasti suurempi kuin mitä se on. Mutta se kiinnostaisi miksi nämä ihmiset epäilevät että vika on juurikin AKSELISSA (siis henkilökunta+omistajat)? Kyllähän siellä asiakkaita piisaa ja varmasti päivittäin tuotteita myös varastetaan... No joo, vaikea sanoa kun mulla tosiaan on vain hyviä kokemuksia Akselista ja monesti siellä tosiaan olen myynnyt.

Ehkei sitten kuitenkaan kannata kirppareilla myydä omaisuutta jos pelkää niin paljon varastelua/huijausta, onhan niitä muitakin paikkoja myydä esim Huutonet yms. :-)

Vierailija
77/244 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tässä vähän aikaa sitten Akselissa ensimmäistä kertaa myymässä tavaraa. Tuli ihan älyttömän hyvä myyntivoitto, en ikinä olisi uskonut että saisin niin paljon tavaraa myydyksi. Olin varannut paikan kahdeksi viikoksi, mutta kaikki tavarat meni jo ensimmäisen viikon aikana. Ei oikein osannut paikkaa varatessa tietää että mikä on hyvä sijainti, kaverit oli suositelleet ottamaan pöytää siitä ihan kassan edestä. Ei kuitenkaan ollut siitä vapaata niin sain pöydän vähän kauempaa kassoja, kuitenkin ensimmäisen salin puolella ja näköjään oli hyvä sijainti kun tavarakin meni niin hyvin kaupaksi.

Ja täytyy kyllä kehua henkilökuntaa - sain jo paikkaa varatessani todella hyvät ohjeet kaiken suhteen vähän vanhemmalta blondilta ja hän oli muutenkin todella avulias kun sähläsin aluksi hälyttimien kanssa... En tiedä oliko kyseessä omistaja mutta todella hyvää palvelua sain häneltä ja kyllä muiltakin henkilökuntalaisilta. Ehdottomasti vuokraan uudestaan myyntipöydän heti kun ylimäärästä tavaraa kertyy nurkkiin!

Vierailija
78/244 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen niistä myyjistä semmonen nuori tummahiuksinen, aika tyly ja näyttää kyllä keskittyvän kaikkeen muuhun kun työntekoon koska törmään häneen aina hyllyillä tekemässä ostoksia.

Niiden hyllyjen hoitaminen kuuluu myös myyjien työhön. He vievät väärissä pöydissä olevia tavaroita oikeisiin pöytiin, mikäli ehtivät. He myös heiluvat usein rätin kanssa, pyyhkien tyhjiä pöytiä. Ja lisäksi he hoitavat kokonaispalvelupöytiä. Eli tuskin on tekemässä ostoksia, vaan ihan työtään tekee kyllä :)

Vierailija
79/244 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta 42 e/vk on vaan liian törkee vuokra. Olen aina hinnoitellut lastenvaatteet niin,ettei tartte niitä takaisin tuoda, mut aika paljon saa myydä 0,50-2e vaatteita ja leluja, että saa edes ton pöydän vuokran takaisin. Ja kun laskee vielä bensat, tulen 15 km päästä melkein joka päivä siivomaan pöydän ja tuomaan jotain uutta...niin miinuksen puolelle menee.

Olen päättänyt antaa tästä lähtien kaikki vaatteet, lelut ja harrastuskamat ilmaiseksi HOPE ry:lle, menevät suomalaisille vähäosaisille lapsille eli hyvää tarkoitukseen. Itselle tulee hyvä mieli.

Vierailija
80/244 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käytännössä siis ihan sama mitä myyjät tekevät, mutta olen oikeasti monesti odottanut aika pitkään palvelua ja nähnyt, kun tämä samainen myyjä (kyllä, aina sama myyjä...) ronkkii jotain hyllyä vieressä? Ja katsoo tuotteiden hintoja ja kokolappuja, muutaman kerran kassalla olevat myyjät ovat keskenäänkin kyselleet että missä se ja se myyjä taas on. Olen minä nähnyt niitä muitakin myyjiä hyllyillä, mutta he kyllä laittavat vaatteita henkareihin ja tavaroita hyllyihin eli varmaan tekevät sitten niitä järjestelyhommia.