Onko reilua seistä koko konsertin ajan katsomossa ja
näin peittää näkyvyyden muilta? Ymmärrän varsin hyvin taputtamisen seisaaltaan ja välillä tanssahtelemisenkin siinä omalla paikalla, mutta eikö kentän seisomapaikat olis paremmat näille kahden tunnin tanssijoille? kysyn vaan eilisen U2 konsertin tiimoilta
Kommentit (43)
Tanssijat menkööt seisomapaikoille. Kyllähän tämän järkikin sanoo!
Vastauksistanne huokuu asenne, että vain hilluminen ja heiluminen tarkoittaa konsertista nauttimista, eli en edes odota teiltä ymmärrystä muiden tavoille nauttia musiikista.
Mutta kertokaa nyt kuitenkin, miksi ette voineet hankkia kenttälippuja tai siirtyä sellaiseen tilaan, jossa selkänne ei peittäisi kenenkään näkyvyyttä? Entä jos takana oleva sattuisi istumaan pyörätuolissa, suostuisitteko silloin siirtymään?
Huomaavaisuushan ei maksa mitään, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ammentaa...
Ja tässäkin konsertissa kävi niin, ettei kenttälippuja riittänyt kaikille halukkaille. Osa bilettämisintoisista joutui katsomoiden puolelle tahtomattaan. :D
Eli koettakaa nyt urpot tajuta, että jos haluutte istua ja kuunnella musiikkia kenenkään häiritsemättä iloittelullaan, niin kannattaa pysyä kotona sohvalla stereoiden ääressä.
Kertokaas nyt minkä pykälän mukaan istumakatsomossa on pakko istua perseellään. Entäs jos mulla on sellainen sairaus, että lääkäri on kieltänyt istumasta ja murjottamasta :D
Live-musiikki on ihan eri asia kuin levyltä kuunneltu, eikä istuminen välttämättä tarkoita murjottamista.
Eikö omalta paikaltaan olisi voinut siirtyä jonkinnäköiselle käytävälle tms. tai bilettää vaikka Bajamaja-jonossa?
Mutta jos oon hankkinut istumalipun, niin totta maar mä sillon istun. En edes osaa olla niin röyhkeä, että peitän toisilta näkyvyyden. Mutta joitakin se oma röyhkeys ei näy haittaavan.
En mä nyt ihan idari ole. Poikkeustapaus, jolloin varmistaisin kyllä, että takana oleva näkee.
ja juuri autettuna pääsi istumaan katsomoon. Mites hänen konserttinautinto?
Onko reilua bändiä kohtaan olla näyttämättä fiilistään... Minkälaisen viestin välität bändille istumalla perseelläsi koko keikan ajan ja tuijottelemalla vihaisesti mukana fiilisteleviä katsojia. ;)
Ja tässäkin konsertissa kävi niin, ettei kenttälippuja riittänyt kaikille halukkaille. Osa bilettämisintoisista joutui katsomoiden puolelle tahtomattaan. :D
Silloin mennään sen katsomon tyylillä mistä liput saadaan!!
Entäs jos mulla on sellainen sairaus, että lääkäri on kieltänyt istumasta ja murjottamasta :D
Onko sillä sairaudella jotain nimeäkin?
Sen sijaan hyvinkin tavallisia ovat nivel- ja jalkavaivat, joiden vuoksi on istuttava. Kun siihen lisätään vielä kaikki muut sairaidet tai toipilaana olot, jotka aiheuttavat sen verran voipuneisuutta, että sitä mieluummin istuu, niin puhutaan jo sen suuruisista prosenteista, ettei tuo sun ihmesairaus oikein pärjää vasta-argumenttina.
vaan ovat erikseen varatuilla pyörätuolipaikoilla.
Tai ainakin minun tuntemani koulukaveri pääsi aina sellaiseen, jos oli konsertissa. Saattaja pääsi ilmaiseksi. Korjaa, jos olen väärässä.
Oltiin muutaman kerran samoissa konserteissa aikoinaan ja hänellä oli tottavie hyvät näkymät lavalle omalta paikaltaan joka kerta. :)
Vastauksistanne huokuu asenne, että vain hilluminen ja heiluminen tarkoittaa konsertista nauttimista, eli en edes odota teiltä ymmärrystä muiden tavoille nauttia musiikista.
Mutta kertokaa nyt kuitenkin, miksi ette voineet hankkia kenttälippuja tai siirtyä sellaiseen tilaan, jossa selkänne ei peittäisi kenenkään näkyvyyttä? Entä jos takana oleva sattuisi istumaan pyörätuolissa, suostuisitteko silloin siirtymään?Huomaavaisuushan ei maksa mitään, mutta jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ammentaa...
Metallican keikalla ja kaikki siinä lähellä seisoivat. Ei olisi tullut mieleenkään alkaa tuollaisesta valittamaan :) Välillä oli pakko istua sen mahan kansssa, muuta ei haitannut näköesteet, hauskaa oli. Sehän olisi melkein noloa jos koko katsomo nököttäisi liikkumatta paikoillaan. Tai no riippuu vähän esiintyjästäkin. Mutta jos haluaa nähdä keikan täysin ilman näköesteitä ja häiriöitä, kannattaa jäädä kotiin katselemaan dvd:tä.
U2 keikalla päätykatsomosta näki ihan hyvin vaikka osa seisoi ja osa istui. Mukavempi kuunnella ja katsoa niitä hittibiisejä seisaaltaan ja aallotkin tehtiin niin, ei istuen. Sitten uutta materiaalia voi katsoa istuen.
Kummallakin tavoin olympiastadionilla näkee yhtä hyvin, joten lopettakaa provolässytykset.
En pysty seisomaan paikallani kamalien selkäkipujen vuoksi. Lannerankaan sattuu seisoessa niin, että kyyneleet tulee silmiin. Niihin ei auta edes nykyinen lääkitykseni - korjausta tähän lääkitykseen on kyllä tulossa.
Kävelemään kykenen kyllä, mutta seisomaan en.
Olisin minäkin halunnut nähdä konsertista ihan livenä jotain. Ei se tietenkään ole sama kotona katsellessa.
jossa selkeästi sanottiin, että istumapaikoilla istutaan, ei seistä. Ja se bändi muisti kesken keikan sanoa, että jos siellä katsomossa ei istuta niin he lopettavat.
Kun on tarpeeksi hyvä, voi vaatia yleisöä kuuntelemaan.
Olin kerran konsertissa jossa selkeästi sanottiin, että istumapaikoilla istutaan, ei seistä. Ja se bändi muisti kesken keikan sanoa, että jos siellä katsomossa ei istuta niin he lopettavat.
Kun on tarpeeksi hyvä, voi vaatia yleisöä kuuntelemaan.
Oliko kyseessä ROCK-konsertti? :D Epäilen syvästi... :)
näin peittää näkyvyyden muilta? Ymmärrän varsin hyvin taputtamisen seisaaltaan ja välillä tanssahtelemisenkin siinä omalla paikalla, mutta eikö kentän seisomapaikat olis paremmat näille kahden tunnin tanssijoille? kysyn vaan eilisen U2 konsertin tiimoilta
Kusipäitä riittää aina, sääli sinänsä. Pitäisi olla joku sähkötainnutusvehje joilla opettaa paskiaisia tavoille kun oma järki ei heillä ihan riitä.
no mitä jos itsekin nostaisit sen perseesi penkistä ja bilettäisit! hyvänen aika sentäs :D
Jos jo valmiiksi tietää tanssivansa ja bailaavansa täysillä, niin menköön sitten seisomapaikalle tai katsomon sivustalle.
On todella ajattelematonta peittää näkyvyys joltakulta, joka on maksanut ihan saman hinnan lipustaan.
Mutta tyhmyyttähän ei tarvitse kyntää eikä kylvää, se kasvaa ihan itsestään...
niin että kameran videopätkissä vaan viuhuu siinä ruudulla.
että muut eivät näe tai kuule muuta kuin näiden pilettäjien kännistä kuorolaulantaa.