Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisi itse kunkin katsoa peiliin eikä syyttää miestään,

Vierailija
13.08.2010 |

lapsiaan, mamuja, vanhempiaan, naapuria tms omasta pahasta olostaan:)

Sen verran olen oppinut kun vanhaksi on tullut elettyä:)

Eli peili käteen vaan!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä asiat reilassa, niin ei näe aihetta syytellä muita turhasta. Joskus on hyvä myöntää myös omat virheet ja tunnustaa olevansa väärässä.

Vierailija
2/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vain niin on, että se vika ihan oikeasti voi löytyä muualtakin kuin itsestään :)

Sen verran minä olen oppinut kun olen kasvanut isoksi. Aina ei se vika ole itsessään vaikka niin kuvittelee.

ps. Mamujen suhteen syytän eduskuntaa asiasta. Hehän ne sallivat heidän tulevan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan eroa mut mies ei. Jos eroaisin oisin paljon onnellisempi. Mut jään koska mies haluaa. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
4/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vain niin on, että se vika ihan oikeasti voi löytyä muualtakin kuin itsestään :) Sen verran minä olen oppinut kun olen kasvanut isoksi. Aina ei se vika ole itsessään vaikka niin kuvittelee. ps. Mamujen suhteen syytän eduskuntaa asiasta. Hehän ne sallivat heidän tulevan tänne.

oikeesti mitään! Älykääpiöt!

Syyttäkää EU:Ta. Sitä kättä joka teitä ruokkii.

Luoja kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on.

Vierailija
5/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan, mamuja, vanhempiaan, naapuria tms omasta pahasta olostaan:) Sen verran olen oppinut kun vanhaksi on tullut elettyä:) Eli peili käteen vaan!!!

Sinä tunnut tietävän kuuden miljoonan suomalaisen perhe-elämän ja muunkin. Mene sinä poiiiiiiiiis.

Vierailija
6/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se vain niin on, että se vika ihan oikeasti voi löytyä muualtakin kuin itsestään :) Sen verran minä olen oppinut kun olen kasvanut isoksi. Aina ei se vika ole itsessään vaikka niin kuvittelee. ps. Mamujen suhteen syytän eduskuntaa asiasta. Hehän ne sallivat heidän tulevan tänne.

oikeesti mitään! Älykääpiöt!

Syyttäkää EU:Ta. Sitä kättä joka teitä ruokkii.

Luoja kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on.

Vierailija
7/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti mitään! Älykääpiöt! Syyttäkää EU:Ta. Sitä kättä joka teitä ruokkii. Luoja kuinka tyhmiä ihmisiä täällä on.

ja tutkisit vaikka sitä EU:n perustuslakia mikä on tehtailtu ihan niinku vain sitä varten et EU mailla ois yhteiset säännöt. Niinku vaikka maahanmuutosta. Daaa-a?

Vierailija
8/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttoasioita kovin laajalti?

Mä olen ollut siinä uskossa, että siinä säädetään lähinnä siitä, että EU on turvapaikanhakijan näkökulmasta yksi blokki (ei voi hakea useampaan maahan) ja EU:n sisäisestä maahanmuutosta. Ei kai siinä EU:n ulkopuolisiin maahanmuuttajiin ja turvapaikanhakijoihin sen enempää oteta kantaa vaan joka maa vetää omaa linjaansa?

Vierailija
9/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän palkasta tai mitättömistä tuista?

Ei ne tuet tai palkat nousisi vaikka suomesta häviäisi työttömyys ja eläkeläiset.

Kansanedustajien ja ministerien palkat tosin nousisi.

Sensijaan että maahanmuuttajia pitäisi kadehtia heidän pienten tukiensa johdosta..... Pitäisi katsoa ylemmäs suuremmille apajille.

On olemassa ihmisiä jotka kiskovat yli 10 000kk palkkaa. Mitä selaisilla rahoilla kukaan tekee?

Vierailija
10/10 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan eroa mut mies ei. Jos eroaisin oisin paljon onnellisempi. Mut jään koska mies haluaa. Mitäs siihen sanotte?

Tiedän nimittäin kokemuksesta. Viimeiset pari vuotta olin suhteessa, kun mies ei suostunut eroamaan (emme olleet edes naimisissa). Jotenkin en löytänyt itsestäni pontta viedä sitä yksin loppuun. Kunnes sitten ihastuin (en pettänyt) ja tajusin että vapaana mulla ois oikeasti oikeus tuntea ja elää! Sen voimin sitten repäisin itseni irti... Enkä ole katunut!!! :)