Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miehen ja siskon välisestä...

Vierailija
22.08.2010 |

Hei. Ajattelin kysellä, jos teillä jollakulla olisi samanlaisia kokemuksia, että miten tähän tottuu vai tottuuko?

Tarina on pitkä, monien monien valheiden ja ei-myönnettyjen asioiden värittelemänä myös pitkään minulle uskoteltiin jotain aivan muuta, mutta siis yksinkertaisesti;

Nyt jo ex-miehelläni ja ainoalla sisarellani on (ollut kaikesta päätellen) jo ennen eroamme jonkinlaista vispilänkauppaa. Siitä en tiedä, kuinka vahvoja tunteita on mukana, vai onko pelkkää flirttiä ja seksiä....mutta pahalta se silti tuntuu, oli asia kummin hyvänsä. EIKÖ HELVETTI SOIKOON UKKO MUUTA HOROA LÖYTÄNYT PANTAVAKSI KUN MINUN SISKO, JOKA MYÖS ON YHTEISEN POIKAMME KUMMI???? Miten tähän suhtautua?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen.

Mistäs sä tiedät vaikka ne olisi alun alkaen tunteneet toisiinsa vetoa mutta se että olet odottanut lasta on muuttanut kölin suuntaan.

Katsos sivistyneet ihmiset odottaa eikä tee sitä ainakaan silloin kun lapsi on pieni.Härskeimmät tekee sen silloin kun vaimo viimeisillään ja lähtee toisen matkaan.

Ja sama on myös siskon kohdalla. Sisko saa panna sun exää jos haluaa eikä sulla ole siihen nokan kopauttamista. Ei sinunkaan käsittääkseni tarvi kysyä siskoltasi lupaa siihen kenen kanssa seksiä harrastat?

Ja toisekseen, et sä edes tiedä onko niillä ollut mitään ennen eroa, kaikki on vaan epäilystä.

Vituttaahan se varmaan että exällä on uusi nainen ja vielä oma sisko, mutta kuten sanottu, aikuiset päättää itse kenen kanssa panevat ja se ei kuulu sulle.

Jos tuon takia pistät välit poikki siskos kanssa niin se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.

Vierailija
42/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinainen.

Mistäs sä tiedät vaikka ne olisi alun alkaen tunteneet toisiinsa vetoa mutta se että olet odottanut lasta on muuttanut kölin suuntaan.

Katsos sivistyneet ihmiset odottaa eikä tee sitä ainakaan silloin kun lapsi on pieni.Härskeimmät tekee sen silloin kun vaimo viimeisillään ja lähtee toisen matkaan.

Ja sama on myös siskon kohdalla. Sisko saa panna sun exää jos haluaa eikä sulla ole siihen nokan kopauttamista. Ei sinunkaan käsittääkseni tarvi kysyä siskoltasi lupaa siihen kenen kanssa seksiä harrastat?

Ja toisekseen, et sä edes tiedä onko niillä ollut mitään ennen eroa, kaikki on vaan epäilystä.

Vituttaahan se varmaan että exällä on uusi nainen ja vielä oma sisko, mutta kuten sanottu, aikuiset päättää itse kenen kanssa panevat ja se ei kuulu sulle.

Jos tuon takia pistät välit poikki siskos kanssa niin se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että 99,9% naisista on sitä mieltä ettei siskon (tai kaverinkaan) miestä paneskella edes eron jälkeen, mutta tälle palstalle on näköjään eksynyt tuo eri mieltä oleva 0,1%.

Tosi paska tilanne ap:lla :/

Itse en kyllä voisi olla tuollaisen tapauksen jälkeen siskon kanssa hyvissä väleissä. Lasten syntymäpäivät ja muut pakolliset tapaamiset voisin hammasta purren suoriutua, mutta ei puhettakaan että välit voisi palautua ennalleen.

Ja tiedän muuten yhden tapauksen jossa siskosten lapsilla on sama isä, eli lapset on sisarpuolia ja serkkuja yhtä aikaa :O

Vierailija
44/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ennemmin tai myöhemmín kait sekin täytyy tehdä, etenkin jos heillä alkaa suhde, joka näyttää kestävän, ja etenkin jos perustavat perheen.

Ei siitä tarvitse tykätä ollenkaan. Jos heillä on vain seksisuhde nyt, niin mitä sitten? Ihan ovat siihen vapaita.

Vierailija
45/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvä ja siskoni on sielunkumppanini. Mieluummin minä mieheni siskolleni antaisin kuin jollekin täysin vieraalle, josta ei tiedä, miten lapsiamme kohtelee. =)

Ja pysyisipä mies vielä suvussakin, eikä vaan katoaisi jonnekin..