Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miehen ja siskon välisestä...

Vierailija
22.08.2010 |

Hei. Ajattelin kysellä, jos teillä jollakulla olisi samanlaisia kokemuksia, että miten tähän tottuu vai tottuuko?

Tarina on pitkä, monien monien valheiden ja ei-myönnettyjen asioiden värittelemänä myös pitkään minulle uskoteltiin jotain aivan muuta, mutta siis yksinkertaisesti;

Nyt jo ex-miehelläni ja ainoalla sisarellani on (ollut kaikesta päätellen) jo ennen eroamme jonkinlaista vispilänkauppaa. Siitä en tiedä, kuinka vahvoja tunteita on mukana, vai onko pelkkää flirttiä ja seksiä....mutta pahalta se silti tuntuu, oli asia kummin hyvänsä. EIKÖ HELVETTI SOIKOON UKKO MUUTA HOROA LÖYTÄNYT PANTAVAKSI KUN MINUN SISKO, JOKA MYÖS ON YHTEISEN POIKAMME KUMMI???? Miten tähän suhtautua?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on vain seksisuhde nyt, niin mitä sitten? Ihan ovat siihen vapaita.

Tässä puhutaan nyt ap:n maailman tärkeimmistä ihmisistä pojan jälkeen. Läheisten ihmisten pitäisi olla lojaaleja, näihin luotetaan. Nyt on ap:n luottamusta rikottu todella rankasti.

En tajua näitä vastauksia, joissa todetaan, että sisko saa tehdä mitä vaan ja että ap itse on syyllinen tilanteeseen (tekee töitä, on rumempi jne.). Kyllähän meillä ihmisillä on "oikeus" tehdä moniakin asioita eli ei ole aivan lailla kielletty. Avioliitossa saa pettää eikä tule laillista rangaistusta. Voit varastaa lapsesi poikaystävän etkä saa lailla rangaistusta (jos siis ikää yli 16 vuotta). Mutta nyt on kysymys sellaisista ihmisistä, joihin pitää voida luottaa. Jos aviomies/avomies/miesystävä pettää, voit ottaa eron. Jos siskosi pettää sinua, on mahdollisuudet aika heikot. Siksi pitäisinkin tuota siskon petturuutta paljon pahempana kuin miehen. Välit poikki siskoon voi olla jopa mahdotonta toteuttaa.

En odota sinulta, ap, mitään kypsää käytöstä. Siskosi ei ainakaan käyttäydy kypsästi , ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tekisin ainakin suvulle ja ystäville selväksi, kuka oli syyllinen eroomme ja mitä touhuaa parhaillaan. Voisin tuolle siskon toiselle miehellekin ilmoittaa, mitä sisko hommailee hänen selkänsä takana. Puheväleissä en olisi, ja ilmoittaisin suoraan, että tulen puukottamaan häntä selkään heti tilaisuuden tullen. Joutuupa raukka vähän kärvistelemään, kun ei voi koskaan tietää, mitä asioita kerron hänen tuleville suhteilleen ja ystävilleen, ja varsinkin tuleville appivanhemmilleen. :)

Lasta en tähän sotkisi, mutta en kyllä antaisi lapsen viettää aikaa siskoni kanssa kahden kesken. Joissakin sukutilaisuuksissa saisi siskon nähdä.

Tsemppiä ap! Kyllä sinulla on paska sisko. VArmaan on aina kadehtinut sinua, ja siksi ryhtyi noin halpamaiseen tekoon. Kertoo paljon siskostasi tuokin teko! Ja kyllä voi nyt melkein huoraksi (haukkumanimi) kutsua, kun pitää saada siskon mies sänkyyn, vaikka itsellä on toinen mies varsinaisena kohteena. Säälittävää! Eikö huoraksi voi kutsua myös sellaista, jonka on pantava melkein ketä vaan...

Vierailija
2/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap;n mielestä kaikki muut naiset,joita mies panee,ovat HOROJA.

mietippä ap heti,mikä itse olet....

Etkö osaa lukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todennäköisesti se horo oli parempi kuin sinä. Voit vain miettiä mikä sinä olet, jos kuka tahansa vitun horo on parempi.

Ei ole tarkoitus olla inhottava, vaan kiinnitän huomiota siihen, että ei aina tarvitse nimitellä horoiksi kaikkia jotka sekaantuvat omaan mieheen. He ovat todennäköisesti ihanb tavallisia herttaisiakin ja ihania ihmisiä kaikki.

Tietysti joku niistä on sika munahaukka joka ajaa vain omaa etuaan muiden tunteista välittämättä, mutta tuskin kuitenkaan ihan kaikki. Hekin ovat ihmisiä, jotka kärvistelevät rakkauden tuskassaan.

Elämä ei ole helppoa, mutta se ei tee muista horoja tai sikoja, vaan olemme kaikki tasaertaisia maailmassa omine kolhuinemme ja kärsimyksinemme.

Etkö osaa erottaa oleellista epäoleellisesta?

Vierailija
4/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantuu!!!!! Sehän se on se huoran alkuperäinen tarkoitus. Huorin tekijä on sellainen tyyppi, joka harrastaa seksiä naimisissa olevan tyypin kanssa. Eikös käsitteet ole 2:lle tuttuja? Ilotyttö tai -poika harrastaa seksiä maksusta. Tai voi sanoa myös maksullinen nainen/mies.

HUORA taas ottaa maksun naimisesta.

JOten ap:n sisko ei ole horo vaan miehesä on HUORINtekijä (jos siis pani sitä siskoa naimissa ollessaan). Si

Vierailija
5/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama on myös siskon kohdalla. Sisko saa panna sun exää jos haluaa eikä sulla ole siihen nokan kopauttamista. Ei sinunkaan käsittääkseni tarvi kysyä siskoltasi lupaa siihen kenen kanssa seksiä harrastat?

Ja toisekseen, et sä edes tiedä onko niillä ollut mitään ennen eroa, kaikki on vaan epäilystä.

Vituttaahan se varmaan että exällä on uusi nainen ja vielä oma sisko, mutta kuten sanottu, aikuiset päättää itse kenen kanssa panevat ja se ei kuulu sulle.

Jos tuon takia pistät välit poikki siskos kanssa niin se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.

Taidat olla aina se yhden totuuden nainen/mies?

Vierailija
6/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on vain seksisuhde nyt, niin mitä sitten? Ihan ovat siihen vapaita.

Tässä puhutaan nyt ap:n maailman tärkeimmistä ihmisistä pojan jälkeen. Läheisten ihmisten pitäisi olla lojaaleja, näihin luotetaan. Nyt on ap:n luottamusta rikottu todella rankasti.

En tajua näitä vastauksia, joissa todetaan, että sisko saa tehdä mitä vaan ja että ap itse on syyllinen tilanteeseen (tekee töitä, on rumempi jne.). Kyllähän meillä ihmisillä on "oikeus" tehdä moniakin asioita eli ei ole aivan lailla kielletty. Avioliitossa saa pettää eikä tule laillista rangaistusta. Voit varastaa lapsesi poikaystävän etkä saa lailla rangaistusta (jos siis ikää yli 16 vuotta). Mutta nyt on kysymys sellaisista ihmisistä, joihin pitää voida luottaa. Jos aviomies/avomies/miesystävä pettää, voit ottaa eron. Jos siskosi pettää sinua, on mahdollisuudet aika heikot. Siksi pitäisinkin tuota siskon petturuutta paljon pahempana kuin miehen. Välit poikki siskoon voi olla jopa mahdotonta toteuttaa.

En odota sinulta, ap, mitään kypsää käytöstä. Siskosi ei ainakaan käyttäydy kypsästi , ja niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tekisin ainakin suvulle ja ystäville selväksi, kuka oli syyllinen eroomme ja mitä touhuaa parhaillaan. Voisin tuolle siskon toiselle miehellekin ilmoittaa, mitä sisko hommailee hänen selkänsä takana. Puheväleissä en olisi, ja ilmoittaisin suoraan, että tulen puukottamaan häntä selkään heti tilaisuuden tullen. Joutuupa raukka vähän kärvistelemään, kun ei voi koskaan tietää, mitä asioita kerron hänen tuleville suhteilleen ja ystävilleen, ja varsinkin tuleville appivanhemmilleen. :)

Lasta en tähän sotkisi, mutta en kyllä antaisi lapsen viettää aikaa siskoni kanssa kahden kesken. Joissakin sukutilaisuuksissa saisi siskon nähdä.

Tsemppiä ap! Kyllä sinulla on paska sisko. VArmaan on aina kadehtinut sinua, ja siksi ryhtyi noin halpamaiseen tekoon. Kertoo paljon siskostasi tuokin teko! Ja kyllä voi nyt melkein huoraksi (haukkumanimi) kutsua, kun pitää saada siskon mies sänkyyn, vaikka itsellä on toinen mies varsinaisena kohteena. Säälittävää! Eikö huoraksi voi kutsua myös sellaista, jonka on pantava melkein ketä vaan...

Kyllä sinua ymmärretään, ap!

Vierailija
7/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex:äni ja siskoni välisen tilanteen ja kysyisin voidaanko tehdä kimppakivaa.

Vierailija
8/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tee sitä varmasti toiste. tämä oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen kerta, kun tälle palstalle, tai nettiin ylipäätään puran mieltäni. kyllä sitten osaa olla ilkeitä ihmisiä.

kiitokset kuitenkin teille, jotka ymmärrätte minua tai edes yritätte ymmärtää.

ja sen verran vielä sanon, etten missään vaiheessa ole itseäni ylistänyt mitenkään. ja kun joku tuolla mainitsi siitä, että jos mies olisi todellinen sika niin hän olisi aloittanut jo raskausaikana puuhansa tms.. niin kyllä, olin viimeisilläni raskaana kun aloin päästä asioiden jäljille. pitkään siinä meni,että kaikki asiat selvisivät kunnolla, kun mieheni halusi nimenomaan jatkaa ja molemmat valehtelivat silmät kirkkaina. siitä en tiedä kumpi meistä on parempi tai kauniimpi, siskoni vai minä. noh, kai minä uskon teitä, viisaampia, että minä olen se ruma, läski, idiootti osapuoli ja vika on minussa täysin, että minua on petetty ja pahasti.

Vierailija
9/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tee sitä varmasti toiste. tämä oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen kerta, kun tälle palstalle, tai nettiin ylipäätään puran mieltäni. kyllä sitten osaa olla ilkeitä ihmisiä.

ja sen verran vielä sanon, etten missään vaiheessa ole itseäni ylistänyt mitenkään. ja kun joku tuolla mainitsi siitä, että jos mies olisi todellinen sika niin hän olisi aloittanut jo raskausaikana puuhansa tms.. niin kyllä, olin viimeisilläni raskaana kun aloin päästä asioiden jäljille. pitkään siinä meni,että kaikki asiat selvisivät kunnolla, kun mieheni halusi nimenomaan jatkaa ja molemmat valehtelivat silmät kirkkaina. siitä en tiedä kumpi meistä on parempi tai kauniimpi, siskoni vai minä. noh, kai minä uskon teitä, viisaampia, että minä olen se ruma, läski, idiootti osapuoli ja vika on minussa täysin, että minua on petetty ja pahasti.

Vierailija
10/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtävät sitten ihan mitä tahansa. Jos nyt mietin ketä hyvänsä tuntemaani ihmistä, niistä kukaan sulattaisi, jos ex-mies sekstailisi siskon kanssa. Miten niitä täältä aina löytyy niin paljon? Eli päättelen, että ihmiset haluavat olla ilkeitä toisilleen jokaisessa ketjussa huvikseen, mitä en myöskään ymmärrä.

No, minä ymmärrän ap kyllä ihan hyvin, että tuo on mielestäsi kamalaa ja veikkaapna, että näin kokisi kuka tahansa muukin - vaikka kuinka olisi erottu. Voimia kovasti, koeta keskustella heidän kanssaan tilanteesta. Suosittelisin ehkä välien katkaisemista, koska vaikka käytös ei ole hyväksyttävää, niin tekeväthän he silti, mitä haluavat ja jos se ahdistaa sinua niin heti miten pesäero.

Tsemppiä kovasti.

Ja sama on myös siskon kohdalla. Sisko saa panna sun exää jos haluaa eikä sulla ole siihen nokan kopauttamista. Ei sinunkaan käsittääkseni tarvi kysyä siskoltasi lupaa siihen kenen kanssa seksiä harrastat?

Ja toisekseen, et sä edes tiedä onko niillä ollut mitään ennen eroa, kaikki on vaan epäilystä.

Vituttaahan se varmaan että exällä on uusi nainen ja vielä oma sisko, mutta kuten sanottu, aikuiset päättää itse kenen kanssa panevat ja se ei kuulu sulle.

Jos tuon takia pistät välit poikki siskos kanssa niin se on sinun häpeäsi, ei kenenkään muun.

Vierailija
11/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä ota itseesi näitä kommentteja. Kyllähän ne aina Vtuttavat, vaikka tietää, että niihin ei pitäisi suhtautua vakavasti.

Vierailija
12/45 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne, johon olet joutunut kuullostaa sairaalta. olen todella pahoillani puolestasi. siskosi on käyttäytynyt todella välinpitämättömästi sinua kohtaan, ja viis veisannut sinusta tai lapsestasi. itse en olisi tekemisissä kyseisenlaisen ihmisen kanssa enää mitenkään, sisko tai ei.

varmasti helpommin sanottu kuin tehty, mutta olisi upeaa jos löytäisit voimia keskittyä lapsesi hyvinvointiin, pitää itsestäsi huolta, ja jollain tavalla päästä takaisin rauhaan ja tasapainoon kaikessa mikä koskee elämääsi.

t. rauhaa!

Vierailija
13/45 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskon miestä ei huolita petiin ennen eroa eikä sen jälkeen ja vispilän kaupat tehdään muiden kanssa. Jos ei elämäänsä ihan sekaisin halua. Mutta tällä palstalla on ennenkin mielipiteitään kuuluttaneet jotkut marginaalit.

Vierailija
14/45 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ex:ääsi, et siskoasi, et lastasi.

Toiset ihmiset eivät ole omaisuuttamme. Jos kykenet luopumaan omistushaluisesta asenteesta muihin ihmisiin, voit tulla onnelliseksi.

Olet vapaa olemaan onnellinen. Muutkin ovat.

Vierailija
15/45 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas niin viisaita neuvomaan. Ette osaa näköjään lainkaan olla empaattisia, miettikää nyt omalle kohdallenne! Tuohan on oikeasti aika kamalaa. Varmasti vaikea tilanne, ja ehkä parasta olis olla puheväleissä, mutta mahdollisimman vähän tekemisissä. Voimia!

Miettikää nyt että vaikka teidän nykyinen miehenne olisi kohta ex ja oman siskonne kanssa, jos ei siskoa ni vaikka sen parhaan kaverin kanssa. Tuskin kestäisitte itsekkään, vaan kyllä siinä jokainen miettis että mitä pitäis tehdä.

Vierailija
16/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap;n mielestä kaikki muut naiset,joita mies panee,ovat HOROJA.

mietippä ap heti,mikä itse olet....

Vierailija
17/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantuu!!!!!

Sehän se on se huoran alkuperäinen tarkoitus. Huorin tekijä on sellainen tyyppi, joka harrastaa seksiä naimisissa olevan tyypin kanssa.

Eikös käsitteet ole 2:lle tuttuja?

Ilotyttö tai -poika harrastaa seksiä maksusta. Tai voi sanoa myös maksullinen nainen/mies.

Vierailija
18/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on se huoran alkuperäinen tarkoitus.

Ei tarkoitus, vaan merkitys.

t.3

Vierailija
19/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaan mieheen? Onko ap ihan varma asiasta?

Vierailija
20/45 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:lla näkyy olevan ihan omat teoriansa asioista.