Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee maanantaina istumaan viimeiset sakkonsa ='(

Vierailija
21.08.2010 |

Eilen jo itkua tuhrustin, tänään. Edessä olis vajaa kuukausi erossa, ja erossa ollaan oltu max. yhden yön yli. Viimes mies oli 11 päivää, ja se jo tuntui ikuisuudelta, jokaisen puhelinsoiton odottaminen, iltaisin lasten laitto nukkumaan, hiljaisuus olla yksin, ystäviä ei pahemmin ole nekin harvat kaukana... Nyt vielä kaikenlisäksi olen raskaana. Onko samassa tilanteessa olleita? En tarvitse moraalisaarnaa millaisen hulttion olen mieheksi ottanut, töppäilyt tehty vuosia sitten, ennen meidän yhteistä aikaa. Eikä niitä rahalla halua maksaa, koska ne on meidän rahat ja sakot hänen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se muuttui niin, että sakot maksetaan tai sitten ei, vankilaan ei pääse.

Vierailija
2/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis poliisin kirjottamat... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäämiehiä oikein naaraamaan!!!???

Vierailija
4/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä istujia tunnen minäkin, ja useamman.

Vierailija
5/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kätevää,vähän kun hotelliin menisi kuukaudeksi asumaan ja sakot katoaa! Kertoo aika paljon äijästä jos jättää mieluummin perheensä yksin kuin että maksaisi sakkonsa niinkuin rehellinen kansalainen.Vai oletteko mustalaisia kenties?

Vierailija
7/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä aina välillä "lomailemaan".

Vierailija
8/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon jo vuosi sitten itsekin tarjoutunut ne sakot maksamaan, mutta ei halua, koska se on multa ja mun lapsilta (ja nyt myös tulevalta) pois. ap

Vierailija
9/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon jo vuosi sitten itsekin tarjoutunut ne sakot maksamaan, mutta ei halua, koska se on multa ja mun lapsilta (ja nyt myös tulevalta) pois. ap

Tämä on just niin tyypillinen lause, ihan kuin isä linnassa ei olisi lapsilta ja vaimolta pois. Eli ihan itseään siinä ajatellaan. Vikahan on tietysti Suomen valtion, olot on pikkunilkeillä liian helpot. Mä en ole OIKEASTI tavannut yhtäkään kunniallista ja mukavaa muuntovankia, vaikka niiden kanssa päivittäin olenkin tekemisissä. Just näitä "uhreja"..

Rahat vaimolta ja lapsilta pois my ass....

Vierailija
10/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se rangaistus nimenomaan kaatuu sun niskaas kun joudut olemaan yksin...

Miksei niitä muuten ulosmitata automaattisesti? Yhteiskunnalle miehesi istuminen maksaa melkein tonnin per päivä, sen lisäksi saamatta jääneet sakkotulot. Tollanen mies ei ole edes selkärankainen- joku aivoton matelija.

Vierailija
11/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkäksi aikaa.

Vierailija
12/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen potkaissut ns.hulttion elästämme pois,mutta en minäkään voiyleistää että kaikki "renut" ovat samalaisia,kuten osa täällä tuntuu tekevän :(.Kyllä ihminen voi muuttua..olen siitä varsin elävä esimerkki,joten unohda tuommoiset kommentit että "mistä te näitä renttuja oikein haalitte?".Minusta on hienoa että miehesi kantaa vastuun omista teoistaan eikä toimi niin kuin niin monet..pistä omia virheitään toisten maksettaviksi.Toki aika on poissa perheeltä,mutta onpahan ruokaan rahaa.Ja miksi ihmeessä ei koskaan meuhkata alati bisnesmatkoja tekevien "kunnollisten" miesten poissaoloista perheen luota???!!!Samalla lailla ne lapset silloin kärsivät vanhemman poissaolosta.Tsemppiä sulle!!

Vierailija
13/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että hän on tehnyt elämässään parannuksen ja on nyt "kunnonkansalainen".

Meillä meinasi tulla riitaa siitä, kun mies joutui maksamaan vanhoja (ex-avovaimon aikaisia) asuntotukia tonnin verran takaisin.. Eli asuivat yhdessä, mutta kun tuki oli tullut mieheni nimellä, hän joutui sen maksamaan. Kyseessä oli siis Kelan moka ja hän maksoikin sitä sitten tyyliin 18 €/kk takaisin (vanha noin satanen). Mutta kyllä mua ärsytti, kun meillä yhteiset rahat ja niistä meni rahaa vanhan velan maksuun eli tavallaan mä maksoin 9 €/kk omista rahoistani sen eukon osuuden.. ;D

Vierailija
14/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että hän on tehnyt elämässään parannuksen ja on nyt "kunnonkansalainen".

Meillä meinasi tulla riitaa siitä, kun mies joutui maksamaan vanhoja (ex-avovaimon aikaisia) asuntotukia tonnin verran takaisin.. Eli asuivat yhdessä, mutta kun tuki oli tullut mieheni nimellä, hän joutui sen maksamaan. Kyseessä oli siis Kelan moka ja hän maksoikin sitä sitten tyyliin 18 €/kk takaisin (vanha noin satanen). Mutta kyllä mua ärsytti, kun meillä yhteiset rahat ja niistä meni rahaa vanhan velan maksuun eli tavallaan mä maksoin 9 €/kk omista rahoistani sen eukon osuuden.. ;D

Vierailija
15/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis muuttanut elämänsä, niin maksais kiltisti sakkonsa, tekis vaikka lisätöitä jonkun aikaa.

Nyt se menee vankilaan tutustumaan rikollisiin ja makaa 11 päivää tekemättä mitään ja sakot unohdetaan... Lusmu, eikä muuttunut mietenkään.

Ap, te pärjäätte kyllä mainiosti. Opitte parissa päivässä uudet rutiinit. Varmasti väsyt, mutta sopikaa jo etukäteen, että pääset sitten miehen kustannuksella viettämään omaa rentoutuslomaa vaikka kylpylään tmv.

Vierailija
16/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies taitaa kuitenkin tehdä vain pimeitä töitä jos ei ole mitä ulosmitata. Että sellainen kullannuppu..

Ja oikeesti, vertaako joku miehen työmatkoja muuntorangaistuksen istumiseen? Kiva malli lapsille. Tai no, jos toi on ap:n mielestä oikea tapa elää, silloinhan se ei haittaa että lapset oppii ton mallin.

t. yhdestä renttukusipäästä eroon päässyt, onnellinen yh..

Vierailija
17/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa oikeaan odotinkin niskaan, toivoin että olisi ollut joku joka samassa tilanteessa joskus ollu... Sekin kun on fakta, että tuollaisia sakkoja saa vetkuteltua vaikka ikuisuuteen saakka, jos haluaa. Mutta ne ei mihinkään katoa.

Parannuksesta en tiedä, tunnen miehen taustat, mitä joskus on ollut, mitä tehnyt jne. Mutta ainakin hän on elänyt tämän yhdessä oloajan toisenlaista elämään ja se riittää mulle, vaikkakin ottaa päähän että minä joudun kärsimään hänen vanhoista töppäilyistään. Yhdessä mennään eteenpäin. MUTTA onpa tullut luvattua tukea ja rakastaa kumpaankin suuntaan kaartuvissa mäissä...

ap

Vierailija
18/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä erotuksella että mä en jaksanut enää uskoa, toivoa ja luottaa. Kun ei äijä kantanut vastuuta teoistaan, vaan mieluummin luimi, annoin mennä. Onneksi. t. se 18

Vierailija
19/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häviä rahan muutamankin sakon edestä kun ottaa töistä lomaa, eli en oikein saa ynnäämään että miten siinä säästyy keneltäkään rahaa jos töissäkäyvä menee vankilaan. Yhteiskunta maksaa ja te menetättä rahaa ja lisäksi mies on poissa.

Rehellinen mies maksaisi kiltisti sakkonsa.

Vierailija
20/22 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia sulle. Kuukauden päästä se on ohi. Varmasti hyvin vaikeaa ja raskasta, mutta tämän jälkeen olette entistäkin vahvempia yhdessä. Kirjoitelkaa kirjeitä. Rakastakaa toisianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä