Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö vaihtaa päiväkotia, lapselle oli tutustumispäivänä laitettu vieraan lapsen vaippa.

Vierailija
18.08.2010 |

Ja hakemistilanteen itkusta päätellen vastoin lapsen tahtoa.

Ehdottomasti teen kantelun asiasta päiväkodin johtajalle=).

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään halua lapselleni toisen kestovaippoja käyttöön, kuopusreppana kun saa useimmista pesuaineista ihottumaa. Mieluummin ne omat vaipat ja siisti iho kuin vieras vaippa ja riemunkirjava takamus ynnä uneton yö.

Päiväkodissa pitäisi hoitajilla olla sekä lukutaitoa että taju katsoa, kenen lapsen tavaroista se vaippa tai hattu otetaan. Vanhemmat ovat hyvin tarkkana siitä, että varavaatteet jne. on omilla paikoillaan, mutta sottapyttyväki eli hoitajat eivät osaa laittaa tavaroita paikalleen.

Vierailija
2/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali 1,5v. on jo kuiva eikä mitään vaippoja tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettu Pamperssi vaikka vein ison pussillisen Liberoita. Ei kai se auta kuin jatkaa kotihoidontuella ja laittaa lapselle uusi päivähoitopaikka hakuun. ap

Vierailija
4/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa nimittäin olla että lapsesi joku päivä on jonkun toisen lapsen vaatteissa tai saappaissa, se se vasta järkytys olisi!

Vierailija
5/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päästäisiin teistä eroon

t johtaja

Vierailija
6/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ovat hänen vaippojaan.

Vierailija
7/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus oli tarkoitettu vitsiksi. Päiväkotia vaihtaisin korkeintaan jos mulle annettaisiin kotiinlähtiessä väärä lapsi mukaan. ap

Vierailija
8/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et tajunnut, että kaikki vastaukset olivat vitsejä... :-D Varsinainen humoristi...

Ei kannata nyt vetää sitä hernettä nenään aloitus oli tarkoitettu vitsiksi. Päiväkotia vaihtaisin korkeintaan jos mulle annettaisiin kotiinlähtiessä väärä lapsi mukaan. ap

Vierailija
9/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olis kaikilla parempi mieli!! HOHHOIJAA TEIÄN EPÄ-TÄYdellisten KANSSA!!!!!!!!

T. SYNPPIS AV-MAMMA!!! KERAVALTA!!!

Vierailija
10/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olis kaikilla parempi mieli!! HOHHOIJAA TEIÄN EPÄ-TÄYdellisten KANSSA!!!!!!!!

T. SYNPPIS AV-MAMMA!!! KERAVALTA!!!

lapsen joka on vielä vaipoissa :(((

Vierailija
11/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jo on laitettu esim. kalliin Pampersin tilalle jonkun toisen halpis-Rainbow.

Ne tekee tuollaista just ihan tahallaan!

Oliko hoitaja ivallinen kun ystävällisesti ja rakentavassa hengessä ja rauhalliseen sävyyn huomautit asiasta?

Kannattaa tosiaan vaihtaa paikkaa, just joku päivä ne voi olla vaikka todella saman nimisen lapsen saappaat ja sitten ei kenelläkään ole enää kivaa.

Vierailija
12/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei elä. Ja päivähoito on yh-äidille ilmaista omaa aikaa kun siitä ei tarvitse maksaa, toisin kuin lapsenvahdista.

Vierailija
13/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsellani ei ole paska-Pampersseja käytetty sen jälkeen kun synnäriltä päästiin. Liberoita pitää olla vain ja ainoastaan, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
14/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa kohtuu nuorelta vielä tämmönen 1,5vuotta ja kuiva. Meidän suvussa on kaikilla jäänyt n.2-vuotiaana tai ehkä jopa vanhempanakin. eiköhän tämä ole melko yksilöllistä.

Vierailija
15/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seuraava tutustumispäivä 1v:llä on vasta perjantaina ja maanantaina alkaa virikehoito virallisesti. ap

Vierailija
16/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en viitsinyt potattaa ollenkaan kotona.

Vierailija
17/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsellani ei ole paska-Pampersseja käytetty sen jälkeen kun synnäriltä päästiin. Liberoita pitää olla vain ja ainoastaan, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
18/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitusosoite kun lapset aloittavat virallisesti virikehoidon ja mulla on 7-8 tuntia omaa aikaa. ap

Vierailija
19/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääninhallitusta?!!! Minne me kaikki mielenterveysongelmaiset nyt kannellaan?! *pyörtyy*

Vierailija
20/24 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä varten! Siitä vaan valitus menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme