Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tyttöystävä kävi ekaa kertaa meillä

Vierailija
14.08.2010 |

Olipa pettymys. Odotin innoissani et voidaan vähän jutella, tutustua, käydä jossain, tehdä jotain... Mutta ei. Se puhui mulle tasan sen verran et kun hain sen bussipysäkiltä niin se vastas mulle kun esittelin itseni. Joo o. Se hävis sit meillä pojan huoneeseen eikä poistunu sieltä kuin vessaan. Sit se lähti eikä ees heippoja sanonut. OUTOA!!!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista kertaa meillä viikon putkeen. Ei varmaa kymmentä sanaa kuulunu tän viikon aikana. Vituttaa. Yritin huudella syömään viiden aikoihi ni parina päivänä tuli TYTÖN vastaus: se nukkuu.

voi erkele mitä touhua nykyää.

Vierailija
62/70 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teinitytön isä. Minulla on tapana ottaa poikaystävät puhutteluun. Kyselen suoraan pojan aikeet ja vähän pelottelen poikaa että varmasti kunnioittaa tyttöäni. Hoidan tämän hyvin asiallisesti työhuoneessani, mutta pidän tietyn agressiivisen vireen päällä esim katseessani. Teen hyvin selväksi pelisäännöt. Sitten annan paketin kondomenja ja kysyn saisiko olla kahvia.

*utelias*

Pelisäännöt.

Seksiin ei painosteta, käytetään aina kondomia, yleisillä paikoilla ei nuoleksita (nopea suukko on ok), ei käytetä päihteitä ennenkuin 18v (tästä olen todella tarkka), tytärtämme ei kuljeteta mopolla tai moottoripyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin piru on irti ja otan yhteyttä vanhempiin. Jos pojan vanhemmat eivät välitä niin poika kyllä saa opetuksen. Tapaamiset tyttäreeni katkeavat välittömästi sekä yhteyden otot.

Olen teinitytön isä. Minulla on tapana ottaa poikaystävät puhutteluun. Kyselen suoraan pojan aikeet ja vähän pelottelen poikaa että varmasti kunnioittaa tyttöäni. Hoidan tämän hyvin asiallisesti työhuoneessani, mutta pidän tietyn agressiivisen vireen päällä esim katseessani. Teen hyvin selväksi pelisäännöt. Sitten annan paketin kondomenja ja kysyn saisiko olla kahvia.

*utelias*

Pelisäännöt.

Seksiin ei painosteta, käytetään aina kondomia, yleisillä paikoilla ei nuoleksita (nopea suukko on ok), ei käytetä päihteitä ennenkuin 18v (tästä olen todella tarkka), tytärtämme ei kuljeteta mopolla tai moottoripyörällä.

Vierailija
64/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin ohikulkumatkalla poikani ja hänen tyttöystävänsä luona. Tyttöystävä ei noussut sohvalta edes tervehtimään, kulki kahvikupin kanssa parvekkeelle juomaan. Lähtiessäni kääntyi selin tuijottamaan tv:tä. Tämä oli jo kolmas kerta, joten totesin pojalleni, että tuttavuuden tekeminen minun puoleltani loppuu tähän.

Ei ujoudessa mitään pahaa, mutta selvä epäkohteliaisuus ei ole ujoutta. Tästä lähtien saa tyttö ottaa tehdä aloitteen kontaktin luomiseen, jos poikani jatkaa vielä seurustelua. Jos ei kelpaa, niin voi voi.

Vierailija
65/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin ohikulkumatkalla poikani ja hänen tyttöystävänsä luona. Tyttöystävä ei noussut sohvalta edes tervehtimään, kulki kahvikupin kanssa parvekkeelle juomaan. Lähtiessäni kääntyi selin tuijottamaan tv:tä. Tämä oli jo kolmas kerta, joten totesin pojalleni, että tuttavuuden tekeminen minun puoleltani loppuu tähän.

Ei ujoudessa mitään pahaa, mutta selvä epäkohteliaisuus ei ole ujoutta. Tästä lähtien saa tyttö ottaa tehdä aloitteen kontaktin luomiseen, jos poikani jatkaa vielä seurustelua. Jos ei kelpaa, niin voi voi.

Tai sitten tyttö mielenosoittaa yllätysvierailuitasi.

Minä en ole ikinä tykännyt yllärivierailusta, kun ei ehdi hankkia tarjottavia tai edes siistiä kämppää.

Vierailija
66/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Saksassa tuollainen käytös olisi hyvin törkeää ja siitä sanottaisiin paitsi lapselle itselleen, mutta myös tämän vanhemmille. Suomessa hymistellään, ymmärretään ja paijataan päätä: kun se meidän Tiinu-Liinu on niin herkkä ja teini-iässäkin vielä, niin eihän sellaista voi kiinnostaa tervehtiminen tai ihmisiksi oleminen...teinien annetaan ikäänkuin taantua pikkulapsen tasolle, vanhemmat sietävät kiukuttelua ym. loputtomiin.

Vierailija
67/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaikka kutsunut molemmat voileiville tms pöytään

Vierailija
68/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Saksassa tuollainen käytös olisi hyvin törkeää ja siitä sanottaisiin paitsi lapselle itselleen, mutta myös tämän vanhemmille. Suomessa hymistellään, ymmärretään ja paijataan päätä: kun se meidän Tiinu-Liinu on niin herkkä ja teini-iässäkin vielä, niin eihän sellaista voi kiinnostaa tervehtiminen tai ihmisiksi oleminen...teinien annetaan ikäänkuin taantua pikkulapsen tasolle, vanhemmat sietävät kiukuttelua ym. loputtomiin.

Teinin suhteen "ulkomailla" keksittäisiin vaikka tikusta asiaa, viriteltäisiin keskustelua jne. Aikuisesta toki tosiaan on kiinni "lupa" linnoittautua huoneeseen ja toki on myös kasvatuksesta kiinni. Mutta pohjimmiltaan on myös läsnäolevan aikuisen käytöksestä kiinni. Meillä minä kättelen vierailevat teinit, juttelen kanssaan, olen kiinnostunut jutuistaan jne. Sillä seurauksella, että esim pojan kaverit poikaa odotellessaan eivät linnoittaudu pojan huoneeseen. Tietävät, että ovat mieluisia vieraita ja esim sitten istuvat olkkarissa juttelemassa aikansa. On se siis kyllä ennen kaikkea aikuisista kiinni.

Vierailija
69/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla näkymätön ja turpa kiinni. Vasta aikuisuuden kynnyksellä opin puhumaan muille ja tervehtimään ihmisiä. Kiitos vaan äidille fiksusta kasvatuksesta.

Vierailija
70/70 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi tuppisuisuus pelkästään teinien riivaama ole.Törmään joka päivä AIKUISIIN eri ikäisiin naama norsunvitulla olijoita joille yleensäkään vastaaminen mihinkään on vaikeata,olkoon sitten tervehtiminen yms.