Tajusin miten mun miesystävä onkin oikeasti estoinen, punasteli jollekin kommentille seksipalstalla. Vika ei taidakaan olla mussa
Käynnistyy kyllä peiton alla turvallisesti silittelyn jälkeen. Mutta itse kaipaisin välillä spontaanimpaa toimintaa
Kommentit (27)
Jaa-a. Itse mieluiten harrastan seksiä, enkä lue siitä palstoilta tai iltalehdistä.
Ei hänessä välttämättä ole mitään vikaa. Ehkä te ette vaan sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mille kommentille punasteli? Ikä?
Liityi pieru- ja pissaleikkeihin
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei varmaan punastellut estoisuuttaan vaan ällötyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jotkut on näiden kanssa tosi estoisia. Osalle ainoa tapa on olla pimeässä peiton alla yhdessä asennossa. Minullakin ollut näitä nuorempana, jotka eivät ymmärrä seksuaalisuutta kokonaisena, mutta aika harvassa nämä kaverit onneksi nykyään on. Nykyisen miehen kanssa tykätään käydä yhdessä suihkussa ja pissata ja kakata siellä. Usein kun lapset on laitettu nukkuun, valtaa meidön leikit kylppärin. Pikkuhiljaa onneksi ihmiset herää, että seksi voi olla muutakin kuin estoista nylkytystä!
Nii on
Itse haluaisin mieheni laittavan suppilolla erilaisia ruokia pyllynreiästäni sisään, jotka sitten pieren hänen naamaansa ja penikseen. Mies punastui.
Ulkomainen mies on ratkaisu seksiongelmiin. Aivan eri tason rakastajia sängyssä, kuin saamattomat länsimaalaiset. Mieskin on mies, joka saa naisen tuntemaan olonsa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Jotkut on näiden kanssa tosi estoisia. Osalle ainoa tapa on olla pimeässä peiton alla yhdessä asennossa. Minullakin ollut näitä nuorempana, jotka eivät ymmärrä seksuaalisuutta kokonaisena, mutta aika harvassa nämä kaverit onneksi nykyään on. Nykyisen miehen kanssa tykätään käydä yhdessä suihkussa ja pissata ja kakata siellä. Usein kun lapset on laitettu nukkuun, valtaa meidön leikit kylppärin. Pikkuhiljaa onneksi ihmiset herää, että seksi voi olla muutakin kuin estoista nylkytystä!
Teidän puuhanne on seksin irvikuva. Vaikka kuinka olisitte samanmielisiä aikuisia, niin tuo paskalla leikkiminen on vain seksin halventamista. Ei kaikki se mistä rikkipää kiihottuu ole seksiä.
Haluisin käyttää sellaista anustappi ketun kissan korvien lisäksi. Mutta mies ei innostu. Yritän maukua. Oon kitten girl
Vierailija kirjoitti:
Ulkomainen mies on ratkaisu seksiongelmiin. Aivan eri tason rakastajia sängyssä, kuin saamattomat länsimaalaiset. Mieskin on mies, joka saa naisen tuntemaan olonsa naiseksi.
Sääli vaan, että monilla noista käsitys siitä mikä nainen on ei vastaa suomalaista. Sänkyelämällä ei muu ahdasmielisyys kuittaannu.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin käyttää sellaista anustappi ketun kissan korvien lisäksi. Mutta mies ei innostu. Yritän maukua. Oon kitten girl
Anteeksi siis anustappi kissan häntää
Innostui liiika
UWU
Vierailija kirjoitti:
Eli ihmettelet miksi mies ei halua sekaantua eläimeen? Ota itsellesi mies Marokosta, heille on vuohet tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No tuo ei kyllä ole ap.
T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: