Saunassa rakastelu
Mikä on suosikki asentonne saunassa rakasteltaessa? Entä suihkussa??
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mies valittaa aina että saunassa on kuuma ja ei täällä nyt, ja nyt ei kerkee pitää peseytyä.. se siis välttelee koko ajan saunassa ja suihkussa, suurinpiirtein juoksee karkuu ja sitte se toistaa koko ajan samaa että liian kuuma tai että menee halut saunassa, saunan jälkee saat sängyssä, mutta en oo saanu saunan jälkee koskaa, miksi? ei oo mitään selitystä..
Näkee miten itseäsi täynnä olet.
Miksiköhän mies ei halua harrastaa seksiä saunassa ja sanoo että on kuuma? Olisikohan sillä mitään tekemistä että mies on se joka tekee kaikki työt.
Helppohan se on olla haarat auki nussittavana.
Vierailija kirjoitti:
Saunassa ei ole vielä kokeiltu mut suihkussa ollaan makuullaan lattialla ,kun on niin iso suihku et voidaan olla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunassa ei ole vielä kokeiltu mut suihkussa ollaan makuullaan lattialla ,kun on niin iso suihku et voidaan olla....
Nuorena oltiin lattialla, kun mulla oli sellainen poikaystävä joka aina paikasta riippumatta halusi tulla mun päälle ;) vähän vanhempana olen tullut sen verran mukavuudenhaluiseksi että kaakeleille ei tee enää niin mieli ja ollaan ihan seisaallaan.
Sauna on pyhä paikka ja siellä ei kuulu harrastaa seksiä, kiroilla, olla alasti, piereskellä, röyhtäillä, puhua sopimattomia, laulaa, riidellä tai tehdä muutakaan sopimatonta tai rumaa. Ettehän te näitä asioita tekisi kirkossakaan, vai mitä?