Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunassa rakastelu

Vierailija
30.05.2008 |

Mikä on suosikki asentonne saunassa rakasteltaessa? Entä suihkussa??

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa rakastelu ei tasan ole yhdyssana!

Vierailija
22/44 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ny jo elämä. vaikka edes seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...painetaan kaaliin ???

Vierailija
24/44 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt peruskoulu väliin? Suosikkiasento on yhdyssana. Saunassarakastelu on yhdyssana. Paina se kaaliisi.

tuossahan puhutaan 'saunassa rakasteltaessa' ei 'saunassa rakastelu':sta, rakasteltaessa ja rakastelu on ihan eri muodot.

Vierailija
25/44 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keskilauteella ja mies seisoo lattialla, mukavaa ja siistiä (ejakuloin välillä hyvin runsaasti). Tai sitten lattialla takaapäin molemmat seisaallaan, minä nojaan käsillä alimpaa lauteeseen.

Vierailija
26/44 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kurkkua korventaa mutta välilöylyissä on kätevää jättää vaikka saunan ovi auki suihkun ajaksi niin sauna vähän viilenee. Erittäin hauskaa ja kyllä taitaa miehelle aika urheilusuorituksen puolelle mennä, mikäs sen parempi. Edestäpäin hyvä, nainen jalat levällään ja torttu seksikkäästi esillä. Ajatuskin kiihottaa kun lapsien takia edellisestä on jo niin monta vuotta etten edes muista.

Vierailija
27/44 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin suutelu, nuoleminen, nännien pureskelu tai suihinotto/nuoleminen ovat jotnekin kivuliaita kuuman hengitysilman kanssa.

hyväily hieronta, kylmällä vedellä herkkien paikkojen valelu saunassa tuntuu hyvälle...suihku ja/tai porealla sitten rakasteluun ja/tai takkahuone/pukuhuone/sänky.

joskus kun sauna on ollut lämpiämässä ollaan ajauduttu rakastelemaan ns alalaudetasolla (ikään kuin lattiataso) sattuu olemaan juuri sopivalla tasolla kun vaimo on joko selällään tai makaa mahallaan ...

tosin meillä harastetaan niin vähän seksiä että muistelen tuollaisia tapahtumia kaiholla.

Vierailija
28/44 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en kestä olla saunassa kovin kauaa, rupee pyörryttämään. kerran kokeiltiin saunassa, mutta oli liian kuuma.

Vierailija
29/44 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikkejä sitäkin enemmän saunan lämmössä ja jatkoille mennään makuukammariin.

Vierailija
30/44 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt peruskoulu väliin? Suosikkiasento on yhdyssana. Saunassarakastelu on yhdyssana. Paina se kaaliisi.

pumppuhuone....vai pumppu huone ;) pääasia kun huoneessa pumpataan. Ei ne sanat vaan teot....

Joku voi olla mustis kun ei saa saunassa!

Vierailija
31/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saunassarakastelu" ei ole yhdyssana, paina se kaaliisi ennen kun tuut pätemään.

Vierailija
32/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saunassa on se ikävä puoli, että paikat kuivuvat, eikä liu kunnolla. Samoin jos suihkuttelee enempi, niin siinäkin kuivuu. Vesi kun ei ole liukaste. Savusaunassa on sitten jo oma tunnelmansa...

Vierailija
33/44 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että seison lauteiden edessä, ja nostan toisen jalkani alimmalle lauteelle, ja mies lykkii mua.

Suihkun alla niin, että mies istuu suihkujakkaralla ja mä ratsastan päällään. Molemmat oikein mukavia touhuja ;)

N39

Vierailija
34/44 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa rakastelu kiihottaa. Rakastelen mieheni kanssa saunassa melkein joka  kerta, ja kiihottaa kamalasti. Yleensä mies panee ylälauteella kun makaan haarat levällään alla. Tietysti myös panetaan sillä lailla, että minä olen miehen sylissä. Sitten jatketaan suihkussa niin, että minä olen haarat levällään seinää vasten ja mies panee siitä. Tuntuu kyllä ihanalta. Kiihottaa sekä näiden lukeminen että itse kirjoittaminen, mutta kun ajattelenkin saunassa ja suihkussa panemista, niin kyllä alkaa kiihottamaan.

Vierailija
35/44 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, olisi kyllä kivaa nussia saunassa oikein kunnolla.

M49

Vierailija
36/44 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa paneminen on tuskastuttavaa. On liian kuuma ja hikinen. Saunassa on kiva flirttailla ja jatkaa hommia sitten suihkunraikkaina. Mutta saunassa itsessään hommat jää käsipelin tasolle.

Vierailija
37/44 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jummeli ei meillä vaimo jaksa hyvä jos saunassa 5min jaksaa istua että polvillaa. kyllä on seksin laatu köyhtynyt huomattavasti vaikkei lapset ole vauvoja enää. ptääkö tässä hajota tänäki vklna. ei mitään lähetymistä mua kohtaan.

Vierailija
38/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Rakastan saunassa rakastelua. Lempi asentoni on niin, että minä makaan ylälauteella haara asennossa. Mies työntää vehkeen sisälleni.  Tässä jokunen päivä olen saanut oikein kunnon osumia. Mies kyllä osaa oman juttunsa.  Joskus myös mennään sillä tavalla,  että istun miehen sylissä ja ratsastan siinä. Ihanaa <♥

Vierailija
39/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:40"]

Hemmetti, olisi kyllä kivaa nussia saunassa oikein kunnolla.

M49

[/quote]

No miksi et sitten nussi? Mä ainakin antaisin ihan reippaasti vehjettä sisälle vaan, kyllä alkais tapahtua! Vehje sisälle vaan ja siitä nussimaan!

Vierailija
40/44 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah.. Haluun tehä kans, ei kai teitä haittaa vaik kerron yhen jutun? No näin se menee;

Olin mun kaverin kans sellasella järvimaisema tuvalla viettämäs aikaa. No sit sinne tuli lauma tyttöi. Menin sit sellasen vaaleetukkasen mimmin etee, ja kysyin, et tuutko saunooeijän kans. No se sitte suostu, ja mentii saunatuvalle riisuu, ku oli ko ilta ja sauna päällä.  No se tyttö oli sit siellä vessas riisumas, ja ku ei siel oo lukkoo, nii en mä yajunnu et sil on joku iha alasti. No reväytin sit sen oven auki, ja mitempä muute,  ku alaston mimmi siin ees. Olin sit jo riisunu. En tiiä mitä se mimmi oli siel jo tehny, mut oli se verta kiihottunu, et otin sen ympärintä kii ja työnsin veikan sisää. No se mimmi sit voihkas ja mumisi et "aahh.. lisää.." . No meil oli siinä saunatuvas sit sellane sohva, ja työnsin sit mimmin siihe sohvalle, iha alasti vaa. No mimmi jäi siihe makaamaa haarat levällee. Se tuijotti mua sillee ahnaasti. Se mimmi sit käski mun laittaa silmät kii, ja seistä siinä hetlen haarat levällään. Tottelin sit sitä mimmii, ja seuraavaks se otti jo suihi. Ahh ku tuntu hyvält. No sit se käski mun tulla siihen sohvalle sen mimmin päälle makaan silmät kii. Tottelin, ja työnsin jo seuraavaks veikan sisää. No siinä meni sit jonku aikaa, ja sak mimmi kyl sellaset oot, että aah. Jatkettii samal mallil saunaa ja suihkuu. No sit mentii normaalii tupaa, ja se mimmi hiplaili mua. Mun kamubei ollu nähny viel yhtäö mitää, eikä nähny enää illallakaa. Mentiin sit sen mimmin kans sänkyy. Teki kyl hyvää päästä vähä kuumaa mimmiä paneskeleen. Tuntu se kai siit mimmistäki hyvält. Aamul sit mentii keittiöö. Oltii iha normaalisti ku mitää ei ois tapahtunu. Mun kamu istu siin pöydäs, ja ku se mimmi huomas sen nii se meni iha punaseks ja näytti nolostuva jostai. Mä vaa aloin ihmetellä sen käytöstä, ja me istuttii siihe pöytää, ja ku mietin sitä mimmii nii melkei heti otin ko sitä päästä kiinni ja pussasin. Se mimmi irrottautu must heti ja näytti iha nolostunee. Myöhemmi sit selvis, et se mimmi oli mun kamum tyttöystäväXD