Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saunassa rakastelu

Vierailija
30.05.2008 |

Mikä on suosikki asentonne saunassa rakasteltaessa? Entä suihkussa??

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa aina että saunassa on kuuma ja ei täällä nyt, ja nyt ei kerkee pitää peseytyä.. se siis välttelee koko ajan saunassa ja suihkussa, suurinpiirtein juoksee karkuu ja sitte se toistaa koko ajan samaa että liian kuuma tai että menee halut saunassa, saunan jälkee saat sängyssä, mutta en oo saanu saunan jälkee koskaa, miksi? ei oo mitään selitystä..

Vierailija
2/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu suomalaiseen saunakulttuuriin. Sauna on ns. pyhä paikka, siellä synnytään ja kuollaan, mutta ei rietastella.

Noh, vaikka enää näin ei olisikaan, ei minun mielestäni seksi kuulu saunaan, vaikka alasti ollaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauteilla yleensä vain hiplaillaan... suihkussa sitten voi rakastella tietty takaa päin

Vierailija
4/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä saunassa voi rakastella.Joko takaa päin tai sitten mies voi maata lauteilla ja mä ratsastan tai sit istun miehen sylissä ja ratsastan siinä.

Vierailija
5/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun melkein mikä tahansa muu paikka on paljon mukavampi. Esim oma sänky saunan jälkeen.

Saunassa on kuumaa, happi loppuu, kovat lauteet.

Vierailija
6/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunassa kun saa orgasmin niin se on voimakkaampi.En kyllä tiedä siihen syytä vaan ihan kokemuksesta tiedän.Rankkaa se on mutta hauskaa

Vierailija
7/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku on jo sitte ihan eri juttu..

Vierailija
8/44 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaimo valittaa, saunassa eikä suikussa ikinä mitään seksiä harrasteta.

Minusta se olisi ihanaa.

:-(

Vierailija
9/44 |
31.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään paneskella saunassa, mutta pulssi hakkaa viittä sataa ja mälli ei irtoa kovin helposti. Nykyään saunominen on täysin perhetapahtuma ja se vituttaa. Ennen saunomiseen liittyi aina tietty eroottinen lataus. Jos ei pantu saunassa, niin usein silti suihkussa takaapäin. Varsinkin menkkojen aikaan tämä oli mukavaa ja siistiä. Nykyään ei ole muijalla enää menkkoja, mutta eipä ole suihkuseksiäkään...

Eli vaimo valittaa, saunassa eikä suikussa ikinä mitään seksiä harrasteta.

Minusta se olisi ihanaa.

:-(

Vierailija
10/44 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden viikon ainut rakastelumahdollisuus on taloyhtiön saunavuoro. ..Sitten taas viikoksi hikiseen kaksioon neljän lapsen kanssa jossa öisin kuuluu jokaisen pierukin erikseen.

Vierailija
11/44 |
01.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa vituttaako?!

joiden viikon ainut rakastelumahdollisuus on taloyhtiön saunavuoro. ..Sitten taas viikoksi hikiseen kaksioon neljän lapsen kanssa jossa öisin kuuluu jokaisen pierukin erikseen.

Vierailija
12/44 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 5 kakaraa riekkuu tuvan puolella;-o! Saatetaan saada hetki kaksin lauteilla...helpointa on, kun istun haarat levällään keskilauteella ja mies panee seisaallaan:-). Itse ei voi juuri liikkua, mutta menettelee...! Tietysti lasten nukahdettua on taas omaa aikaa mutta tuollaisena välipalana hyvä on saunaseksi:-)).

Vierailija
13/44 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli usein aloitamme siten että alan hyväillä mieheni etumusta. Sitten kumarrun ja otan suihin hetken aikaa, sen jälkeen istun hänen syliinsä selkä mieheeni päin ja annan hänen kovettuneen kalunsa liukua sisääni. Tuota ei enää jaksa kuin minuutin pari ja sitten on siirryttävä viileämmälle osastolle eli suihkuun, jossa mieheni tulee takaapäin ja hoitaa homman loppuun ! Kivaa !

Vierailija
14/44 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en mäkään KIROILE saunassa ;))

Vierailija
15/44 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sauna on erikseen. Kokeiltu on sekä kuumassa, että kylmässä ja kun mä muutenki tukehdun saunassa, niin voin kertoa, että kylmä sauna oli hyvä paikka :D Siihen vaan jalat leveelle ylimmälle lauteelle ja mies polvilleen alemmalle. Tosin sylissäkin voi istua ;) Mutta tosiaan, ei kuumaan saunaan!

Vierailija
16/44 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykättiin touhuta saunassa, takaapäin aina ei koskaan suihkussa.

Vierailija
17/44 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustaa kiusausta katsella vaimoni jalkoväliä takaapäin hänen pestessään tukkaansa pesuvadissa. Pesu asento on aina jalat levällään, selkä kaarella ja hiukset pesuvadissa. Välillä vaahtoa lentää pitkin selkää ja valuu sitten alas, ihan sitä pyllyvakoa pitkin. Tuttu näky, mutta aina se saa minulle aikaiseksi kivikovan seisokin. Ja siinä ei sitten voi muuta kuin pukata veitikka sisään.

Vierailija
18/44 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jäänyt peruskoulu väliin? Suosikkiasento on yhdyssana. Saunassarakastelu on yhdyssana. Paina se kaaliisi.

Mikä on suosikki asentonne saunassa rakasteltaessa? Entä suihkussa??

Vierailija
19/44 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin laitan vaimoa saunassa aina kun se vain haluaa. Vaikka ylälauteilla ja mistä asennosta vaan. On siellä kuuma mutta ei tunnu missään kun mulla on niin kova kunto. VAimo ihmettelee että miten jaksan un en edes paljoa hikoile. no siksihän minä reenaan että jaksan, muutenkin.

Vierailija
20/44 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee sydäri vahvemmallekin urokselle. Ajatuksena eroottinen mutta käytännössä todella hankala ja epämukava. Äänestän suihkun puolesta, sauna on hyvä esileikkiin ja keskusteluun (silläkin on kuulemma väliä naisen orgasmin saannille ;) ).