Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISMASUT ELO-SYYSKUUSSA

10.08.2010 |

Heissan,

alkaa olla jo sen verran selkeästi elokuu, että ajattelin startata meille uuden pinon.

Eka neuvola takana eikä tullut juuri mitään uutta, kaksi edellistä raskautta on vielä sen verran tuoreessa muistissa. Mutta kivahan se oli jutella tästä salaisuudesta terveydenhoitajan kanssa, jotenkin konretisoi tätä odotusta.

Mulla paha olo hieman hellittänyt, mutta tilalla armoton väsy. Eilenkin torkuin sohvalla kaksi tunia ja päälle 10 tunnin yöunet.

Tsemppiä kaikille kanssaodottajille!

Ruuturouva 7+4

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu,onko kaikki ok????

Vierailija
202/206 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin ultrassa ja siellähän olikin vain se pieni köllötteli, ja siis oli "vain" yksi, vaikka olin jo ihan varma että 2 on, kun on ollut niin omituinen olo jotenkin.

Kaikki siis hyvin. ultraajakin sanoi meillä että täällä monet on vähään tyytyväisiä=D kun kysyttiin että montako siä näkyy.

oma olo alkaa helpottaan, ei ole enään koko päiväistä pahaa oloa, nyt on ehkä enemmän aamuisin kun ennen oli koko päivän.

emppis, onko kaikki hyvin?

hyviä vointeja kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen klo 8 äippäpolille ultraan, pikkunen oli lopettanut kasvunsa rv 8. Minun piti jäädä osastolle. Ensin antoivat klo 9 "tyhjennyslääkkeen" alakautta, sanoivat että pari tuntia menee ja se on sitten ohi. Oli mennyt 4h, eikä mitään muuta ollut tapahtunut kun niin karmeat kivut että en kärsinyt istua enkä maata. Kävelin ympäri huonetta ja itkin. Sitten antoivat suun kautta lääkkeet ja sanoivat että kahden-puoli kolmen aikaan alkaa vuoto. Heti lääkkeiden oton jälkeen alkoivat hirveät kivut, olin aika varma että sekoan. Onneksi mieheni tuli sinne pitämään minua kädestä. Puoli kolmelta vuoto sitten alkoi ja sitä riitti... Neljältä taisin päästä kotiin. Elämäni hirvein päivä. Nyt saa kyllä vauvat odottaa muutaman vuoden, tuosta selviämiseen menee...

Ihanaa odotusta teille kaikille! Toivottavasti kenenkään muun ei tarvitse kokea tuota tuskaa jonka koin eilen!

Vierailija
204/206 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikka en varmaan tähän osastoon kuulukaan.

Emppikselle paljon jaksamisia, uskon että kokemus oli kamala. :(

Itsellä on kontrolliultra ylihuomenna, kamalasti jännittää (ja pelottaa) mitä siellä selviää. Kaikki raskausoireet ovat jatkuneet melko voimakkaina, lisäksi luulen nyt liitoskipujen alkaneen. Kyselin av:lla aikaisemmin voiko tuulimunassa ylipäätänsä tulla liitoskipuja, johon epäiltiin ovatko alamahassani aina ylös nousemisessa ja äkkinäisissä liikkeissä tuntemani kovat vihlaisut ylipäätänsä liitoskipuja. Esikoista odottaessani juuri samat kivut alkoivat hyvin aikaisin ja terveydenhoitajani oli sitä mieltä että hyvinkin niitä ne voisivat olla. Joka tapauksessa moni oli sitä mieltä että tuulimunassa hCG:n ei pitäisi olla niin korkealla että liitoskipuja pitäisi vielä tulla. Kädet ristissä siis.. :)

Tässä on ollut itselläni viikko aikaa miettiä ja yrittää sopeutua ajatukseen että mahassani ei elämää olisikaan ja vaikka ajatus kovasti pelottaa, olen ehkä jollain asteella hyväksynyt asian. Liikoja olen yrittänyt olla toivomatta. Jos perjantaina lääkäri toteaa raskauden tuulimunaksi, olen ainakin käsitellyt asiaa vähän jo etukäteen. Noh, ei kai tässä auta kuin odottaa.

Tervetuloa uusille odottajille, paljon enkeleitä kaikille odotukseen mukaan! :) Tulen perjantaina raportoimaan ultran tuloksista.

Sona

Vierailija
205/206 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Emppis,olipa surullisia uutisia :/ toivottavasti saat käsiteltyä asian ja jonain päivänä haluat taas yrittää raskautta.

Sonalle kovasti voimia ultraan, tulethan kertomaan sitten kuulumiset - olivat ne mitä tahansa. Täältä saat varmasti tukea ja empatiaa!

Omaan napaan kuuluu siis sairaslomaa. Aamupahoinvointi on muutamana aamuna saanut mut oksentamaan ja lämmintä ruokaa en ole syönyt moneen päivään :( ei siinä vielä mitään,mutta onnistuin saamaan flunssan vielä kaiken kukkuraksi..lääkäri totesi heti,kun kuuli alkuraskauden pahoinvoinnista "bonuksena" tälle flunssalle,että loppuviikko saikkaria. Ainakin saan nukuttua univelat pois (niitähän riittää),kun esikoinen on hoidossa. Pakko yrittää toipua ja toivottavasti pahoinvointikin alkaa helpottaa. Viikon päästä on np-ultra.

Riutuneena ja reporankana täältä lähetän jaksuja kaikille!

Miaea ja veitikka 10+1

Vierailija
206/206 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että kuopus on kuumeessa, ite voin vallan mainiosti. Vielä huominen himassa, sitten perjantaina varmaan mummi hoitaa kun menen töihin. Mulla siis ollut vallan helppo raskaus tähän asti, lievää väsymystä ollut ja välillä aamupala tökkii.

Suuret pahoittelut Emppikselle menetyksestä :( On sitä kuinka nuori tahansa, silti se keskenmeno sattuu ihan yhtä lailla. Ei se ikä vähennä sitä surua, ihan yhtä toivottu vauva olisi ollut kun meillä muillakin. Tuolla kuumeilupuolella on ihana ryhmä, keskenmenon jälkeen kuumeilevat, jonne voi kirjoitella, jos siltä tuntuu ja josta saa hyvää vertaistukea ja saa purkaa tuntojaan.

Itse kirjoittelin myös siellä ennen plussaa.

Tsemppiä myös Sonalle, piinaavaa odotusta... Josko kaikki menis parhain päin.

Voimia pahoinvoinnin kanssa kärvisteleville! Tietääpä ainakin olevansa raskaana. Itse en uskoisi itsestäni, jollen olisi sykettä kerran nähnyt.

Jotkut olleet jo np-ultrassa. Varmaan huojentavaa, kun kaikki kunnossa. Mulla tasan kahden viikon päästä, mies ei kuulemma ehdi mukaan.. Vähän ahdistaa ja pelottaa, viimeksi helmikuussa np-ultrassa todettiin pienen menehtyneen. Ei haluais mennä yksin...

Isoille lapsille kerroin viime viikolla raskaudesta, taaskin sen vuoksi, jos jotain menee vikaan, niin tietävät missä mennään ja miksi äiti on niin surullinen jos menee taas kesken. Sitä tulee ajateltua pessimistisesti näitä asioita. Silti olen tosi onnellinen tästä raskaudesta ja yritän nauttia.

Ollaan yritetty tässä talokauppoja tehdä, laina on jo meille luvattu, mutta haluamaamme taloa ei ainakaan vielä saatu kun haluavat enemmän rahaa siitä. On semmoinen tarjouskauppakohde, josta tarjottiin minimisumma. Katsellaan, katsellaan...

Mitä kuuluu Heathille ja Zoeylle???

Sanna rv 10 POKS!!!