Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?
Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.
Kommentit (111)
Ap kelpaisi minulle, kunhan ei piereskeli naidessa tai silloin, kun nuolen hän p*llu**n.
Tuleeks ne pierut ihan luonnollisesti millon vaan vai harrastetaanko niillä myös parisuhdeviestintää, you know?
Oltiin 69 nainen haarat levällään,pääsi kunnon pieru suoraan nenääni,iski kauhea kiima nuolin ihan hulluna.Tosi kiihottavaa kun nuori hoikka pikäsäärinen nainen pieree,ihanaa.
On sattunut nussiessa et nainen pieree kun raju orkku tulee,on aivan toisessa maailmassa eikä voi hallita alapäätään,kiihottaa.
Minä tykkään kauniista naisista jotka piereskelevät paljon. Saa myös vessaani isoon hätiin
Mun asunnossa saa naiset piereskellä ja paskantaa
Hienoa ja kaikki pierrään. Joka päivä! Se on niin täysin normaalia. Välillä naiseni kanssa peiton alla ja sit nauretaan tuoksuille ja pelleillään 😉
Saako sun perseeseen laittaa kielen samalla kun piereskelet ja vähän nuuhkia perään?
-Seksikäs suklaa
Hyviä huoneentauluja koiin ja työpaikalle:
Piereskelijä muista huomaavaisuus, piereskelemätön muista suvaitsevaisuus!
Kiitos sinulle piereskelijä kun et piere täällä.
Voi vaikka ommella kauniin seinävaatteen lahjaksi.