Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?

Vierailija
08.08.2010 |

Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskeleviä naisia ei paljoo löydä :( se harmittaa minua. haluisin löytää sellaisia naisia varsinkin jos he suostuvat pieraisee mun nenään jos pyydän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on aina ollut herkkä vatsa, joka paisuu kaasupalloksi milloin mistäkin. Todennäköisesti ärtynyt paksusuoli. Kaasuja muodostuu oikeastaan millä ruokavaliolla tahansa, joskus vaikka olisin syömättäkin. En kuitenkaan jaksa jatkuvasti varoa kaikkea hyvää, kuten tuoretta leipää, muroja, perunaruokia tai vaikka kukkakaalia/kaaleja tai rasvaisia ruokia. Kaikki pierettää ja vatsa menee muutenkin sekaisin lähes joka aterian jälkeen. Vessaan joudun usein juoksemaan enkä edes aina kerkeä perille..

Ilmavaivat ovat kivuliaita, jos niitä joutuu pidättämään niin kuin töissä. Kotona annan tulla vaan, vaikka koitankin mennä eri huoneeseen kuin mieheni. Silti hän haukkuu minua ja valittaa, että piereskelyni on ällöttävää. Jos pieraisen hänen kuulleen tai samassa huoneessa, ei mieheni varmasti koske minuun koko iltana. Joskus riidellessä mies on haukkunut minua, etten haluta häntä kun haisen paskalta vähän väliä. Joskus mieheni jopa vittuilee asiasta kavereillemee. MInusta se on noloa ja koen itseni epämiellyttäväksi ja rumaksi. En vain voi oireilleni mitään.

Ei voi muuta todeta.

t. toinen vessassa juoksija, jolla onneksi vaan muutaman kerran viikossa maha sekaisin.

Vierailija
24/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.

Aika paljon porvoolaiselta haisee, mutta vastataan nyt kuitenkin

Jos sopiva saalis löytyy, niin tuota hajuhaittaa voi kompensoida sillä, että mies saa riittävän usein hyvää namia.

Jos pihtaa, niin ehkä miehelle tulee helpommin mieleen, että miksi vietän aikaani pihtaavan hajupommin kanssa.

Vierailija
25/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kaunis, mutta piereskelen silti paljon. Ja mieskin on rinnalla. Pieruhuumori on yksi asioista, joka meitä yhdistää.

Miehethän pieree siinä missä naisetkin, joten moni mies saattaa vaan riemastua rennommasta naisesta; pääsee näet itsekin helpommalla, kun ei tarvitse aina pidätellä.

Vierailija
26/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo muutaman vuoden seurustelleet ja kuulemma sen naisen kaasuttelu on vaan yltynyt vuosi vuodelta. Mies ei pysty enää kunnioittamaan tätä naista tai näkemään häntä kauniina ja seksikkäänä, vaikka ihan ok onkin ulkomuodoltaan. Ja ovat kolmikymppisiä akateemisia ihmisiä niin kuin mekin ollaan. Tämä nainen kuvittelee ilmeisesti sen löyhkän ja pieruäänten olevan hauskoja - myös oma mieheni on kertonut, kuinka tämä nainen saattaa pieraista esim. illanistujaisissa niin pahan hajuisia ja kuvottavia pieruja, että vieraista osa on lähtenyt litomaan. Kuulemma johtuu lähinnä ruokavaliosta, joka on tällä läskillä lähinnä karkkia, pullaa ja makaronia...ei mitään tapoja eikä intressejä muuttaa ruokavaliota. Sitten ihmettelee, kun mies katselee vieraita. No ihme.

Vierailija
27/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pieren paljon, aina on ollut kaasuvaivoja mutta ryhdyttyäni kasvissyöjäksi on ilmeisesti runsaan palkokasvien syömisen vuoksi vaiva vain pahentunut, myös hedelmät pierettävät ja rrrrakastan hedelmiä!

Onnekseni nykyinen mieheni on itsekin kova pieremään ja jos joskus erehdyn pyytelemään anteeksi kun paukku karkaa esim sängyssä lähellä ollessani, hän aina sanoo että ei haittaa yhtään. "Saat sä piereskellä!".

Meillä on sopimus vain, että saunassa ja ruokapöydässä yritetään pidättää. Ja vieraiden läsnäollessa, ellei ole ihan parhaita kavereita. Ja minä toivon lisäksi että mies ei sängyssä pierisi ihan suoraan minua päin jos olen siinä 10 cm päässä vaan kääntyisi... toisinpäin ei siis kulemma tosiaan haittaa :D

Niin, ja minäkin olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu. Eli on sullakin mahdollisuus, kun vain löytyy se oikean henkinen ihminen. Kokeile vegaanipiireistä..... :D

Vierailija
28/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma vain lähti ihan siitä, kun olin niillä kylässä, siis tyttökaverini kotona. Ja katottiin olkkarissa telkkua, kysyin sitten, että saanko pieraista.. Se vastas mun yllätykseksi, että senkun ; )

Kuinka ollakkaan se innostui vastaamaan tiukoilla pieruilla.. Sain puristettua pierua silläkertaa reilut 5 kertaa, mut lopuksi, vaikka voitinkin sen vastakkainasettelun, jouduin alapesulle ; /

Vierailija
29/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useilla suolistovaivaisilla karppaus parantaa tilanteen. Terv. EX-ärtyneestä suolistosta kärsinyt, jolla ei enää ole ilmavaivoja tai ummetusta

Aiemmin sekä mies että minä HAISTIIN.

Karppaajat haisee kamalalle ja niillä on jatkuvasti ilmavaivoja.

Vierailija
30/111 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha

Vierailija
31/111 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viljan syönti ja ala popsia Tohtori Tolosen Maitohappobakteeri kapseleita joissa on sekä probiootti että prebiootti bakteereita ( molemmat toimivat eri tavalla ). Sinivalkoinen pahvirasia 60 tablettia. Maksaa marketeissa 8,90. 2 kapselia päivässä.

Sinulla on suoliston bakteeritasapaino ihan persiillään. Siitä nuo ilmavaivat johtuvat.

Vierailija
32/111 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että paljon pierevää naista on kyllä hyvin vaikea nähdä enää kauniina tai seksikkäänä. Pieruissa on jotain niin äijää ja epänaisellista.

Enhän minä innostu tukkijätkistäkään.

Vierailija
33/111 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/111 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän pieru24.fi treffipalstalta joku kunnon mies, joka kärsisi samasta ongelmasta, niin voisitte haista ja pöristä yhdessä? :)

Vierailija
35/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="08.08.2010 klo 23:43"]siihen kuuluu runsas piereskely ja järkyttävän hajuiset päästöt.

Lähestyisin tätä asiaa hoitamalla ruokavalion kuntoon niin piereskely muuttuu normaalitasolle eikä pieruja tarvitse hakea akrobaattisten asentojen kautta.

Fiksu ihminen pidättää seurassa ja piereskelee wc-tiloissa tai ulkosalla niin ettei muut sitä kuule.

Minun tyttäreni luokkakaveri, menevät ysille, tuhnuttelee jatkuvasti luokassa ja jopa meillä käydessään - luulee ilmeisesti että kun sen tekee hiljaisesti kukaan ei huomaa. Aion seuraavalla kerralla kommentoida asiasta hänelle vaikka se onkin noloa.

[/quote]

Sano vaikka, että "pääsikö paukku?" tai voit vain hymyillä äidillisen kohteliaasti ja todeta, että meillä se vessa on tuolla eteisessä.

[/quote]

Nautitko toisten ihmisten nöyryyttämisestä?

Vierailija
36/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni mies pitää anaaliseksistä ja sen tuoksennassa pääsevistä pieruista.

Ehkä löydät miehen itsellesi juuri tuon kanavan kautta?

Vierailija
37/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkeää 69:n harrastusta, ja kaasunkatkuista anaaliseksi-leikkejä....

Vierailija
38/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- "...ooh, multa tulee kulta, ime vielä, ime..."

- "Prooot!"

- "Pieraiset sitten päin naamaa? Haiset aika pahalle."

Vierailija
39/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:36"]

- "Prooot!"

[/quote]

Ja paras. Pieree miehen kalulle ja mies tulee peräaukolle pörähdysten saattelemana.

Vierailija
40/111 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 17:36"]

- "Prooot!"

[/quote]

Ja paras. Pieree miehen kalulle ja mies tulee peräaukolle pörähdysten saattelemana.

[/quote]

nam! sperman pierentä saa mieheni hepin uudelle kierrokselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme