Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta piereskelen tosi paljon. Löydänkö koskaan miestä?

Vierailija
08.08.2010 |

Töräyttelen usein, ja makailen akrobaattisissa asennoissa, että saisin pierun tulemaan ulos. Sen lisäksi pieruni haisevat tosi hirveiltä. Olen nätti ja kiva ja korkeasti koulutettu, mutta toi jatkuva piereskely on jo niin osa mua, etten osaa lopettaa. Piereskelen ihan ohimennen ja häpeilemättä.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulee syvältä ja kaukaa. Samalla kun suoli päästää ilmaa, niin perä-aukko vaan kivasti ikään kuin väräjää.

Vierailija
62/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me onneksi mieheni kanssa molemmat osaamme pierrä toistemme seurassa täysin vapautuneesti. Kummankaan perheessä ei ole pieruja pidätelty.

Tokikaan emme ensitreffeillä pierreet eikä vielä pitkään aikaan seurustelun alettua. Mutta ensipierusta lähtien ei ole tarvinnut tuota asiaa nolostella.

Kaikesta pierelystä huolimatta meillä on käytöstapoja ja ihan missä tilanteessa tahansa emme piere vaan osaamme tarvittaessa myös pidättää. Uskoisin, että suurin osa suomalaisista on tällaisia kotonapierijöitä, mutta aina on niitä hienopieruja jotka ei voi edes miehensä kuullen pieraista vaan siirtyvät vessan puolelle torauttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja ihana ja vieläpä piereskelevä. Tarkoittaa siis sitä, että todnäk annat miehenkin piereskellä.

Vierailija
64/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kuuluu runsas piereskely ja järkyttävän hajuiset päästöt.

Lähestyisin tätä asiaa hoitamalla ruokavalion kuntoon niin piereskely muuttuu normaalitasolle eikä pieruja tarvitse hakea akrobaattisten asentojen kautta.

Fiksu ihminen pidättää seurassa ja piereskelee wc-tiloissa tai ulkosalla niin ettei muut sitä kuule.

Minun tyttäreni luokkakaveri, menevät ysille, tuhnuttelee jatkuvasti luokassa ja jopa meillä käydessään - luulee ilmeisesti että kun sen tekee hiljaisesti kukaan ei huomaa. Aion seuraavalla kerralla kommentoida asiasta hänelle vaikka se onkin noloa.

Vierailija
65/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin mielestä piereskelyssä on jotain hirvittävän hupaisaa? Olen perheestä, jossa isä pireskeli/piereskelee välillä niin silmittömästi, että olen oikeasti meinannut useita kertoja oksentaa ja siksi en kovin helposti piereskele oman perheeni seassa; toki joskus on ihan pakko vähän - mutta minusta se ei vaan ole sopivaa, se on vastenmielistä.

Näin opetan myös lapsilleni.

Vierailija
66/111 |
08.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin sekä mies että minä HAISTIIN.

Vierailija
67/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

minä tykkään että nainen piereskelee :) varsinkin jos se tulee ihan naaman eteen niin on kivaa haistaa se haju :)

Juuri näin, olen akateeminen mies ja allekirjoitan tuon täysin. Sinä olet nainen, joka on jokaisen miehen unelmien täyttymys. Jatka samaan malliin ja kiihdytä vaikka rohkeasti vielä tahtia: et tule pettymään, sillä vastaanottokomiteassa on pian mistä valita! Tsemppiä tihenevään, kovenevaan ja estottomaan paukutteluusi!

Vierailija
68/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruhuumori ja ap:n kuvaama tilanne (jossa itsekin aiemmin olin) on mielestäni melko kaukana toisistaan.

Satunnainen paukku jaksaa naurattaa, muttei koko ajan lentävät leijat. Ainakaan itseäni, pikemminkin hävetti se järkyttävä kaasun määrä ja pinkeä vatsa.

Laktoositon ruokavalio ja hiilihapollisten juomien vähentäminen auttoi minulla.

Vierailija
69/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, on pieruhuumorillakin paikkansa ja aikansa eikä siinä mitään, mutta kuka nyt haluaa olla kaiken aikaa paskanhajussa jos ei ole pakko, siis jonkun toisen paskan hajussa etenkään!

Ei se varmaan miehen saamista estä, mutta ihanko oikeasti haluat olla paskanhajuinen nainen???? Kaiken aikaa???

Että lopeta se sontiminen jo ihan itsesikin takia. Kunnossa oleva vatsa ei tuota ilmaa tuolla tahdilla, joten selvitä mikä ruuansulatuksessasi on pielessä ja korjaa tilanne. Varmaan vastaus löytyy akselilta laktoosivaiva-keliakia- muu viljayliherkkyys-muu ruokayliherkkyys-kahvi-alko.

Vierailija
70/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, on pieruhuumorillakin paikkansa ja aikansa eikä siinä mitään, mutta kuka nyt haluaa olla kaiken aikaa paskanhajussa jos ei ole pakko, siis jonkun toisen paskan hajussa etenkään!

Ei se varmaan miehen saamista estä, mutta ihanko oikeasti haluat olla paskanhajuinen nainen???? Kaiken aikaa???

Että lopeta se sontiminen jo ihan itsesikin takia. Kunnossa oleva vatsa ei tuota ilmaa tuolla tahdilla, joten selvitä mikä ruuansulatuksessasi on pielessä ja korjaa tilanne. Varmaan vastaus löytyy akselilta laktoosivaiva-keliakia- muu viljayliherkkyys-muu ruokayliherkkyys-kahvi-alko.

Parempi vaan ottaa huumorilla. On niitä pahempiakin vaivoja.

Vierailija
71/111 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitreffeille pidätyksen taito ja sitten sen jälkeen aloittaa siedätyshoito, siis miehelle.

Itseäni ei ääni juurikaan haittaa, messevät törähdykset ovat itseasiassa aika hauskoja, mutta en oikein voi sietää muiden ihmisten pierun hajuja kuin omieni.

Sitten kun pääsette tulevan miehen kanssa sinuiksi pierutteluissanne, niin suosittelen teille suosittua seurapeliä nimeltään Pierunakki, eli ensin toinen töräyttää ilmoille mojovan pierun, johon toisen on vastattava 30 sekunnin kuluessa (aika sovittavissa) äänekkäämin (tai pidempään, sopimuskysymys tämäkin).

Se joka viimeiseksi päästää äänekkäimmän aikarajan sisällä on voittaja.

Tero

Vierailija
72/111 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kovin moni mies ottaisi sinut milloin tahansa syliinsä paukuttelemaan. Emme me kaikki sitä kavahda, pikemminkin päinvastoin. Vaikka kukaan tuskin haluaisi jatkuvasti näiden luonnollisten kaasujen parissa hengitystoimintaansa jatkaa, niin niille on olemassa oma, houkutteleva ympäristönsä.

Ota kuitenkin huomioon se, että sinä olet nainen ja se kenen seurassa epäröit paukutella on mies. Mies voi hyvinkin innostua paukuttelustasi kunhan se ajoittuu siihen oikeaan hetkeen. Voithan aluksi (vaikka siis ensitreffeillä) piereskellä vain muutamia kertoja (sekä äänekkäitä että niitä pidempiä, aromikkaampia). Se on myös viesti miehelle siitä, että olet jo valmis etenemään intiimimpään tuttavuuteen. En usko, että tätä kovin moni kavahtaisi ja sitten myöhemmin voit vapautuneesti lisätä ja koventaa paukutteluasi sille omalle normaalitasollesi.

Ei siis muuta kuin rohkeasti vain tulta päin!!

Vierailija
73/111 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laktoosin kanssa ongelmaa tai keliakiaa?

Vierailija
74/111 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enpä ole vielä miestä nähnyt, joka pierun takia olisi karkuun lähtenyt.

Vierailija
75/111 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATAVARMASTI, PASKAA PUKKAA SIIS SUUSTAAN JOS TOISIN OLIS, JOKU TUTKIMUS OLI ET MIEHET JA NAISET PÄÄSTELEE MOLEMMAT NOIN HIEMAN RIIPPUEN, "ILMAA" 1,5LITRAA/VRK :)

Vierailija
76/111 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa vikaa ole, etkä sen huonompi ole.

Jos kavereilleen vielä asiasta mainitsee, niin jotain on pahasti pielessä suhteessanne.

Mulla on suhde, jossa avoni piereskelee koska hällä on herkkä vatsa.

En ole koskaan ollut häiriintynyt asiasta, en halua että hän pidättelis, koska saa vatsansa sillä kipeäksi. En koskaan ole arvostellut, tai avoni huonontunut silmissäni ja mielessäni.

On myös sängyssä tullut pieruja kuusysissä ollessamme, muttei koskaan ole mikään keskeytynyt.

Jos miehesi rakastaa sua, ni on pieni asia joku piereskely

Jätä se, ja etsi uusi.

Vierailija
77/111 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät sinä miehen takuuvarmasti.

Jos miehellä on tarpeeksi tunteita sua kohtaan, ni pieni murhe on piereskely.

Vierailija
78/111 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui piereskely, kun siirryttiin vähähiilihydraattiseen ruokavalioon. Aiemmin sekä mies että minä HAISTIIN.

Aiemmin mulla oli "mainetta" kaverien keskuudessa, kun olin niin kova kaasuttelija. Jätin leivät, pastan ja riisin pois niin piereskely väheni radikaalisti.

Vierailija
79/111 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse piereskelen vain vessassa, ellen satu olemaan yksin kotona. Aina voi kipaista vessaan, jos tuntuu, että on paukku tulossa. Aika harvoin sitä tosin tarvitsee paukun takia mennä vessaan, kun yleensä pierettää vain jos on muutenkin asiaa vessaan.

Pitää ottaa muu huomioon. Ärsyttää vaan, kun en ole miestä saanut "opetettua tavoille". On aivan kamalaa haistella toisten lemuja!

Vierailija
80/111 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitinkin kaunista naista, että hän olisi mun makuun. eihän se piereskely niin kamalaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi